bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- günün şiiri3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- 2026 dünya kupası22
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- aşure2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- zippo2
- kıskanmak7
- kazım koyuncu2
- pkk nasıl biter5
- cips alırken utanmak2
insanları aptal yerine koyan pardon insanların aptal olduğunu yıllar önce keşfeden elktironik markasının ürettiği telefon.
https://youtu.be/AczJNEfu6-U
https://youtu.be/AczJNEfu6-U
iPhone Xs Max'in sadece ekran onarımı 2.490 TL diğer hasarlar ise 7.299 TL olacakmış. iPhone Xs'in ekran onarımı 1.999 TL olarak belirlenirken, diğer hasarlar ise 6.499 TL olacakmış.
https://www.memurlar.net/...er/775233/?source=twitter
https://tr.sputniknews.co...m_campaign=URL_shortening
http://www.gercekgundem.c...kotu-haber-hepsi-zamlandi
https://www.ntv.com.tr/ga...UQ/D8T-uqrewkmqB4mxD9WJwQ
https://www.memurlar.net/...er/775233/?source=twitter
https://tr.sputniknews.co...m_campaign=URL_shortening
http://www.gercekgundem.c...kotu-haber-hepsi-zamlandi
https://www.ntv.com.tr/ga...UQ/D8T-uqrewkmqB4mxD9WJwQ
ilçedeki okula ilişiğimi kestirmeye giderken sürekli parmak iziyle açtığım telefonumun şifresini uyku uyumamamın da verdiği etkiyle defalarca yanlış girmem sonucu kilitlendi. Yarrak gibi kaldım ortada.
ilk yanlış girmede 1. Sonrasında 5 daha sonrasında yarım saat ve en sonunda yarım saat sonra tekrar deneme hakkı verdi (süreleri yanlış hatırlıyor olabilirim) telefon. En sonunda da i tunes e bağlayın ibaresi belirdi. Eve geldiğimde telefonu sıfırladım. Dikkat edin diye anlatmak istedim. Mal gibi kalırsınız ortada.
ilk yanlış girmede 1. Sonrasında 5 daha sonrasında yarım saat ve en sonunda yarım saat sonra tekrar deneme hakkı verdi (süreleri yanlış hatırlıyor olabilirim) telefon. En sonunda da i tunes e bağlayın ibaresi belirdi. Eve geldiğimde telefonu sıfırladım. Dikkat edin diye anlatmak istedim. Mal gibi kalırsınız ortada.
Bana göre iPhone alan ya zengindir ya gerizekalıdır.
Güzel ülkemizde iphone olmayan pek çok telefonun da iphone melodisiyle çalması ilginç bir noktadır.
Embesil telefonu.
bu andırda bi parmakla klavyeye basılı tutup diğer parmakla sürükleyince (klavye üstünde) metin seçiyor. bugğn keşfettim amk.
bu andırda gifler neden belalı anlamıyorum. yüklemesi ayrı dert saklaması ayrı dert. eskiden olsa içinden geçerdim ama artık ilgisizleştim ya. 3310 gibi oldu telefon benim için.
bir samsung değildir. samsung candır.
bugün telefonlara taktım.
Apple geçenlerde yeni bir versiyon çıkarttığında bir öncekinin performansını %50 düşürdüğünü itiraf etmek zorunda kaldı.
Nedeni telefonu hakkıyla kulananların cihazın performans düşüklüğünü fark etmeleri ve hukuki yollara başvurmalarıydı. Peki ne oldu Apple uyanıklık yapıp hemen itiraf etti.
Ancak itiraf şöyleydi.
"Neymiş batarya ömrünü uzatmak için performansını yarı yarıya düşürüyormuş"
Düşünsenize 1300 Mhz de çalışan bir telefon 650 Mhz e düşüyor.
Tabii bunu benim tanıdığım iphone fanatikleri kabul etmiyor. "Lan diyorum adam itiraf etti" Yok ben yalan söylüyormuşum.
Sonuç olarak telefonu nasıl kullanıyor ki performansının düşüklüğünü hissetmiyor.
Sadece sosyal medya kullanırsan tabii ki mal gibi hissetmezsin.
Apple geçenlerde yeni bir versiyon çıkarttığında bir öncekinin performansını %50 düşürdüğünü itiraf etmek zorunda kaldı.
Nedeni telefonu hakkıyla kulananların cihazın performans düşüklüğünü fark etmeleri ve hukuki yollara başvurmalarıydı. Peki ne oldu Apple uyanıklık yapıp hemen itiraf etti.
Ancak itiraf şöyleydi.
"Neymiş batarya ömrünü uzatmak için performansını yarı yarıya düşürüyormuş"
Düşünsenize 1300 Mhz de çalışan bir telefon 650 Mhz e düşüyor.
Tabii bunu benim tanıdığım iphone fanatikleri kabul etmiyor. "Lan diyorum adam itiraf etti" Yok ben yalan söylüyormuşum.
Sonuç olarak telefonu nasıl kullanıyor ki performansının düşüklüğünü hissetmiyor.
Sadece sosyal medya kullanırsan tabii ki mal gibi hissetmezsin.
Cebini düşünenlerin telefonu. Öyle samsunlu telefonları alıp iki gün sonra %25 zar edeceğime alırım iphone zararı bırak kar eder cebimi şenlendiririm. Ne demişler iphone almayacak kadar zengin değilim.
iphone alacağına kurbanda dana kes daha iyi demek başlığında baş aktördür. yalan da değildir.
elimdeki iphone 7 plus ı satsam maaştan fazla artık.
döviz gibi değerlenen telefon şeysi.
Bugün itibariyle x serisi 7500 tl.
7500 tl.
Nedir ev kredisimi araba taksidimi.
7500 tl.
Nedir ev kredisimi araba taksidimi.
An itibariyle, bir anda tüm modelleri %23 zamlanan telefon şeysi.
itibardan tasarruf yapılacak değil ya, olsundur.
itibardan tasarruf yapılacak değil ya, olsundur.
En gerizekalı insanın bile kullanabilmesi için tasarlanması olayı gerçektir.
tercih meselesi çokta abartmamak lazım hiçmi derdiniz yok mk.
fazla abartılan balon telefon.. fakir eziklerin yemeyip, içmeyip hava atmak için aldığı telefon.. daha aç karnını doyuramıyor ayy puhahaha.. kullananların çoğu istisnasız fakirdir.. bir insanı kullandığı telefonundan tanıyabilirsiniz eğer ki iphone kullanıyorsa götüne tekmeyi basıp sepetleyin, aklı sıra zengin görünmeye çalışıyor bu ezikler.
birde hasetinden çatlayıp alamayanların çamur attığı telefondur diyen kıt kafalı kullanıcılara sahiptir.. ulan ibiş, aldığım her telefon fiyat olarak bir çok iphone ile eş değer, zaten iphone da olupta diğer android telefonlarda olmayan hiç bir özellik yok ve iphone kullanmayı sevmiyorum geri tuşu bile olmayan dandik telefon.
tanım : hava atma aracı olarak, fakir eziklerin kullandığı telefondur.. acıyorum bu tiplere yazık kimin bebeleriyse artık.
birde hasetinden çatlayıp alamayanların çamur attığı telefondur diyen kıt kafalı kullanıcılara sahiptir.. ulan ibiş, aldığım her telefon fiyat olarak bir çok iphone ile eş değer, zaten iphone da olupta diğer android telefonlarda olmayan hiç bir özellik yok ve iphone kullanmayı sevmiyorum geri tuşu bile olmayan dandik telefon.
tanım : hava atma aracı olarak, fakir eziklerin kullandığı telefondur.. acıyorum bu tiplere yazık kimin bebeleriyse artık.
Hasedinden çatlayıp çamur atanların alamadığı telefondur , çatlayın ulan 4 bin lira verdim ve harika buluyorum , iPhone 11 i iple çekiyorum . ilk çıktığı gün alacağım , para var huzur var .
Android iğrençliğini kullandım .
Android iğrençliğini kullandım .
1 seneden fazla oldu kullanımım. daha yeni keşfettim klavyeye basılı tutup yön verince metin arasında mouse gibi geziyo. lan böyle bi özellik var anlat bi yerde. kocaman parmağımla aralara sokmaya çalışıyodum | şunu.
en iyisi 4s olan telefon markası. 6 cıvık babam afedersin. x'in ise tüketici mahkemesine yollama ihtimali var.
kim ne derse de desin, kullanımı kolay ve insanı çözüme daha kısa sürede ulaştıran telefondur.
bir elinde iphone, diğer elinde vazgeçemediği tuşlu telefonu olan adamdım. yeni dünya düzeni mecbur ediyor insanı whatsapplara, maillere, vırtlara, zırtlara.
samsung aldım bi tane de şarjı daha fazla gidiyor dediler diye. gözümdeki farklar basit, birine virüs girme olayı yüksek. bir de dediğim gibi iphone insanı bu tip olaylarda kasmıyor. adam daha az sekme yapmış, bu insanın hoşuna gidiyor. samsung ya da android diyeyim, bir ufak iş için 212134 sekmeye basmaya gerek duyuluyor. gereksiz.
kim ne derse de desin, kullanımı kolay ve insanı çözüme daha kısa sürede ulaştıran telefondur.
bir elinde iphone, diğer elinde vazgeçemediği tuşlu telefonu olan adamdım. yeni dünya düzeni mecbur ediyor insanı whatsapplara, maillere, vırtlara, zırtlara.
samsung aldım bi tane de şarjı daha fazla gidiyor dediler diye. gözümdeki farklar basit, birine virüs girme olayı yüksek. bir de dediğim gibi iphone insanı bu tip olaylarda kasmıyor. adam daha az sekme yapmış, bu insanın hoşuna gidiyor. samsung ya da android diyeyim, bir ufak iş için 212134 sekmeye basmaya gerek duyuluyor. gereksiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar