bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- günün şiiri3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türk kızı egosu6
- 2026 dünya kupası22
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- aşure2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- zippo2
- kıskanmak7
- kazım koyuncu2
- pkk nasıl biter5
- cips alırken utanmak2
2 yıl önce kullandığım telefon. Kendiliğinden kapanıyordu. Şarj desen bir var bir yok. Huawei aldım baya rahatım.
Mottosu “ mezara kadar elimiz cebinizde olacak “ olması gereken telefon markası.
iphone kullanıcısı olmaktan memnunum.
insanların zenginlerle tek ortak noktası bu telefon.
onun bindiği arabalara binemez.
yat alamaz.
onun oturduğu evde oturamaz.
onun gittiği restoranlara gidemez ama onun kullandığı telefonu kullanabilir. bu da bir bakış açısı.
iphone 5s, kendimi zengin hissettiği tek materyaldir.
onun bindiği arabalara binemez.
yat alamaz.
onun oturduğu evde oturamaz.
onun gittiği restoranlara gidemez ama onun kullandığı telefonu kullanabilir. bu da bir bakış açısı.
iphone 5s, kendimi zengin hissettiği tek materyaldir.
iphone diğer telefonlara oranla çok daha başarılı bence.
Her ne kadar fiyatı uçuk olsada insan bir kez alışınca vazgeçemiyor kendisinden. Nereden bulaştım sana ne senle oluyor ne sensiz.
eskiden en iyisiydi de artık hiç bir espirisi kalmadı. rakiplerinden her şekilde geride. hantallaşıyor. çEVREMDEKi HERKES BAŞKA MARKALARA GEÇTi.
kapitalizmin bir illuzyonu olduğunu düşünüyorum. etrafimdaki iphone sahipleri aramak, video izlemek ve sosyal medya dışında bir konuda kullanmıyorlar. e ucuz telefonlarda da yapılıyorsa aynı işlemler, ne işi olur şoförün, öğretmenin, ev hanımının vb. iphonela
Hayatımda yaptığım en boktan tercih.
Geri tuşu olmayan telefon. Resmen bir yıldır acı çekiyorum.
turnüsol yazan adamdan laf yiyoruz amk.neyse telefon markası zekayı belirlemez en büyük örneği en yakınımdaki babamdır.
güncel döviz kurlarıyla ülkemizde apple bitmiştir dostlar.Apple kullanıcıları elınde ki cihazın kıymetını bılsınler.Ürünü yenilemek hayal.
mal turnüsolü olan telefon. Ve bu mallık sadece Türkiye de ki yüksek fiyatlarla alakalı bir durum da değil.
iphone parçalarını şu markalar üretiyor;
Accelerometer : Bosch SensorTech tarafından üretiliyor.
Batarya : Samsung tarafından üretiliyor.
Kamera : Qualcomm ve Sony tarafından üretiliyor. Dünyada bulunan telefonların işlemcilerinin %39 unu Qualcomm üretiyor.
Depolama : Toshiba ve Samsung tarafından üretiliyor.
LCD Ekranlar : Çoğunlukla LG’den temin ediliyor.
Touch ID : Touch ID ise TSMC ile iş birliği sayesinde üretiliyor.
Bu firmalar ürettikleri parçaları Foxconn ve Pegatron denilen firmalara gönderiyor vede sonrasında üretim işlemi başlıyor.
Accelerometer : Bosch SensorTech tarafından üretiliyor.
Batarya : Samsung tarafından üretiliyor.
Kamera : Qualcomm ve Sony tarafından üretiliyor. Dünyada bulunan telefonların işlemcilerinin %39 unu Qualcomm üretiyor.
Depolama : Toshiba ve Samsung tarafından üretiliyor.
LCD Ekranlar : Çoğunlukla LG’den temin ediliyor.
Touch ID : Touch ID ise TSMC ile iş birliği sayesinde üretiliyor.
Bu firmalar ürettikleri parçaları Foxconn ve Pegatron denilen firmalara gönderiyor vede sonrasında üretim işlemi başlıyor.
ilk olarak 7 ile başlayıp şimdilerde xs ile yoluma devam ettiğim telefondur.
standart bir telefondan çıkaracak özellik bulamadıkları için yenisini ekleyemiyorlar artık.
Telefonumun markasıdır.
2018 dünya satış sıralamasında %21.2 payla birinci olan samsungdan sonra baya bir fark yemiş olarak %15.3 le 2. sırada olan telefon markası. %14.8 ile 3. sırada olan huwai seneye appleyi 3. sıraya atar gibi görünüyor.
Bunun olacağı belliydi. Marka parası alarak 3 lük malı 5 e satarsan küsküyü böyle yersin. Her markanın trendi elbet biter ve dünyada insanoğlu eninde sonunda ucuz olanı seçer.
Bunun olacağı belliydi. Marka parası alarak 3 lük malı 5 e satarsan küsküyü böyle yersin. Her markanın trendi elbet biter ve dünyada insanoğlu eninde sonunda ucuz olanı seçer.
Her parçası kendine ait olmayan fakat kullanıcılarının her parçası Apple diye direttiği firma.
android yerine bir gün kesin almam gereken telefondur.
türkiye de sınıf atlama aracıdır. fakirler kendini zengin hisseder iphone ile türkiyede.
kazık aparatı. şarzı da kaş göz arasında biter.
Tim Cook: 'Kıskananlar Çatlasın! iPhone Satmaya Devam Edecek'
https://www.webtekno.com/...-devam-edecek-h60768.html
https://www.webtekno.com/...-devam-edecek-h60768.html
Steve jobs öldü, iphone bozuldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar