bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- burç saçmalığı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- frenkler2
- sedat pekmez18
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- amy adams3
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
beren saat için izleyeceğim dizidir.
üç kere peş peşe verilen beren saat dizisi.
evet efendim tamı tamına üç kere verildi.
bir umutsuz ev kadınları vardı, sahi ne oldu ona!
evet efendim tamı tamına üç kere verildi.
bir umutsuz ev kadınları vardı, sahi ne oldu ona!
didem uzel faktörü nedeniyle izlemeyeceğim abc dizisi olan revenge'nin uyarlanmış halidir. didem uzel nedir kardeşim böyle diziye olmuş mu? ayrıca anneyi oynayan hanım çok kötü, ezgi eyüboğlu eh işte, beren biraz hal yoluna girmiş, nejat işler mert fırat filan iyiler. anlamadım uyarlama dizi yapıyorsunuz cast seçimini akasya durağı ekibi mi yapıyor?
gene çok varlıklı ailelerin içinde yaşadığı durumu görüyoruz. tutar bu. sever halkımız başkalarının lüks hayatlarını izlemeyi ve yorum yapmayı.
behzat ç. yi sevmek için bir neden daha.
behzat ç. yi sevmek için bir neden daha.
kayıp şehir çıkacak diye 3 kere baktığım ve tam olarak aynı sahneye 3 kere denk geldiğim acaba illuminatinin işi mi diye şüphe uyandıran aptallaştıran dizi.
beren saat in kiraladığı yalının manzarası süperdir.
intikam komik bir şeydir (bkz: ocean s eleven)
kanal d de 4 kere arka arkaya yayınlanan bir beren saat dizisidir. Kanal d ye ün gece kafayı yedirtti.
(bkz: bi bitmediniz amk)
(bkz: bi bitmediniz amk)
golden cinsi köpeğin yaşını sayarak ; saçmaladıklarına kanaat getirdiğim dizidir.
Güzel bir müziği, tutacak bir senaryoya sahip dizi.
dün ilk kez yayınlanan dizi ama niyeyse pek ses getirmemiş gibi. niye anlamadım. oysa içinde nejat işler abimiz de var. senaryosu çok tanıdık, bildik de ondan mı?
biraz ölü doğmuş bir dizi gibi geliyor bana ama bakalım.
biraz ölü doğmuş bir dizi gibi geliyor bana ama bakalım.
dizinin en dikkat çeken yanı, beren saat'in küçüklüğünde gözleri mavi olup, sonradan yeşile döndüğünü gösteren dizi olmuştur. Komşumuza bu durumu anlatmaya çalıştığımda, bana o küçük kızın zafer algöz'ün sevgilisi olan leyla hanımın küçüklüğünü oynadığını zannettiğini söylemesi ayrı bir şok yaşatmıştır...
o başroldeki kötü kadın şahikayı nebahat çehre oynamalıydı bence.
çeşit çeşit hatalar, insanın gözüne gözüne sokulan absürdlükler barındırsa da, izlenebilecek bir dizi olmuştur.
ilk bölümü çarpıcı olup sonradan koca bir nanik yapmasından iyidir. baştan vasat girdi, sonradan düzelirse ne ala. bu haliyle perşembe günlerini iple çektirtmez belki ama, en azından aynı saatte karşısında rakip bir dizi olmayışı kendisini izlenebilir kılıyor.
- ilk olarak nejat işler'i bu dizide görmek bir behzat ç. fanı olarak beni son derece üzdü. ercü :((
ayrıca nejat işler'i aliye'deki doktor deniz halinden sonra bir daha keko aşık rolünde görmeyiz heralde diyordum, vay başıma gelenler. 6-7 yaşındaki sümüklü bir kıza aşık olup ömrünü onun yolunu gözleyerek geçiren bıçkın bir delikanlı rolüne nejat işler oturmuyor. kaldı ki böyle ütopik bir role ray ray kasım bile oturmaz.
- yaş demişken, ben bu yaş olayına çok takılıyorum. işte bu konudaki saçmalık da dizideki en büyük hata olmuş. çocukların yaşları ve büyümüş halleri bir derece kabul edilebilir de, o köpek işi bozuyor hafız. köpek olmayaydı iyiydi.
- beren saat'in köşklü, yalılı, zenginli bir dizide hemen bihter'i hatırlatması bu dizi açısından pek iyi değil. ha, ben bihter'imi çok özledim, orası ayrı. karakterin ismi bihter olsaydı bari, en azından yabancılık çekmezdik.
- şahika rolünde gözler nebahat çehre'yi aradı mı? aradı. en azından kendisinin stilist falan olarak kamera arkası ekibe acilen dahil olması gerektiği kanaatindeyim çünkü kıyafetler facia. bizim şahika ise o kudretli kadın rolünde çok sırıtmış. daha çok haldun'un metresiymiş gibi. haldun da zaten sünepe mi, cingöz mü belli değil. nasıl bir aile lan bu?
- şu dizilerde belki de en eğreti duran şey, bir perukla karakterin gençliğine dönebilmesi. teknoloji ne halde, bunlar ne yapıyor? bir makyöz tutamadınız mı yazıklar olsun :( beren'in sarı peruğuna söyleyecek laf bile bulamıyorum, şahika'nın kaküllü peruğunun da beren'inkinden altta kalır yanı yoktu. beren'in peruklu hali yerine şunu animasyonla ekleyeydiniz daha iyiydi: http://i.milliyet.com.tr/...ter-istenmedi-538247.Jpeg
- evin şımarık kızı rolündeki kızı nerde görsem kusayazıyorum. cemre midir nedir (abisi de emre ahaha iyi ki 3. çocuk olmamış feci isim sorunu olurdu kadın obsesif panpalar:/), işte bu kızın acilen amerika'ya falan okumaya gönderilmesi gerekiyor. acceyip gereksiz. zannımca zaten dizi boyunca barış'ı kafalamaya çalışmaktan, "fakirlerle macera yaşıyorum ama sayko annem ve zenginli arkadaşları falan görürse bütün karizmam gider" demekten ve de dizinin başında gördüğümüz emre'nin ölüm haberini ana saykoya iletmekten başka bir işe yaramayacak. yani umarım.
- ve engin hepileri dizinin esas elemanı olacak. herkes ona bayılacak. nejat işler buna dayanamayıp diziden ayrılacak ve behzat'a geri dönecek. temennim bu yönde. amin.
ilk bölümü çarpıcı olup sonradan koca bir nanik yapmasından iyidir. baştan vasat girdi, sonradan düzelirse ne ala. bu haliyle perşembe günlerini iple çektirtmez belki ama, en azından aynı saatte karşısında rakip bir dizi olmayışı kendisini izlenebilir kılıyor.
- ilk olarak nejat işler'i bu dizide görmek bir behzat ç. fanı olarak beni son derece üzdü. ercü :((
ayrıca nejat işler'i aliye'deki doktor deniz halinden sonra bir daha keko aşık rolünde görmeyiz heralde diyordum, vay başıma gelenler. 6-7 yaşındaki sümüklü bir kıza aşık olup ömrünü onun yolunu gözleyerek geçiren bıçkın bir delikanlı rolüne nejat işler oturmuyor. kaldı ki böyle ütopik bir role ray ray kasım bile oturmaz.
- yaş demişken, ben bu yaş olayına çok takılıyorum. işte bu konudaki saçmalık da dizideki en büyük hata olmuş. çocukların yaşları ve büyümüş halleri bir derece kabul edilebilir de, o köpek işi bozuyor hafız. köpek olmayaydı iyiydi.
- beren saat'in köşklü, yalılı, zenginli bir dizide hemen bihter'i hatırlatması bu dizi açısından pek iyi değil. ha, ben bihter'imi çok özledim, orası ayrı. karakterin ismi bihter olsaydı bari, en azından yabancılık çekmezdik.
- şahika rolünde gözler nebahat çehre'yi aradı mı? aradı. en azından kendisinin stilist falan olarak kamera arkası ekibe acilen dahil olması gerektiği kanaatindeyim çünkü kıyafetler facia. bizim şahika ise o kudretli kadın rolünde çok sırıtmış. daha çok haldun'un metresiymiş gibi. haldun da zaten sünepe mi, cingöz mü belli değil. nasıl bir aile lan bu?
- şu dizilerde belki de en eğreti duran şey, bir perukla karakterin gençliğine dönebilmesi. teknoloji ne halde, bunlar ne yapıyor? bir makyöz tutamadınız mı yazıklar olsun :( beren'in sarı peruğuna söyleyecek laf bile bulamıyorum, şahika'nın kaküllü peruğunun da beren'inkinden altta kalır yanı yoktu. beren'in peruklu hali yerine şunu animasyonla ekleyeydiniz daha iyiydi: http://i.milliyet.com.tr/...ter-istenmedi-538247.Jpeg
- evin şımarık kızı rolündeki kızı nerde görsem kusayazıyorum. cemre midir nedir (abisi de emre ahaha iyi ki 3. çocuk olmamış feci isim sorunu olurdu kadın obsesif panpalar:/), işte bu kızın acilen amerika'ya falan okumaya gönderilmesi gerekiyor. acceyip gereksiz. zannımca zaten dizi boyunca barış'ı kafalamaya çalışmaktan, "fakirlerle macera yaşıyorum ama sayko annem ve zenginli arkadaşları falan görürse bütün karizmam gider" demekten ve de dizinin başında gördüğümüz emre'nin ölüm haberini ana saykoya iletmekten başka bir işe yaramayacak. yani umarım.
- ve engin hepileri dizinin esas elemanı olacak. herkes ona bayılacak. nejat işler buna dayanamayıp diziden ayrılacak ve behzat'a geri dönecek. temennim bu yönde. amin.
orjinali olan revenge 2. sezonda sıkmaya başlamıştır.
kolpa, aleni, fason dizidir. sempatikliğini kenan doğulu antipatikliğine kurban eden beren saatin 6. bölümden sonra biteceğini düşündüğüm dizisi.
beren'in duru güzelliği için izlenebilir dizi olmuş. makyaja gömülmeden daha güzelsin beren. ihtiyacın yok onlara.
(bkz: intik am peşinde)
saçma sapan beren saat dizisi. bıkmadılar bu kadını hala evirip çevirip ekrana koymaya.
aklıma gerard butler'ın filmini getiren ve yaşanması diğer tüm olaylardan farklı gelişen eylemdir. filmin özgün adı Law Abiding Citizen olup türkçeye adaletin peşinde olarak çevrilmiştir. kesinlikle ölmeden önce izlenmesi gereken filmlerin yanında yer alması bir tarafa intikam ve öc alma hiç bu kadar iyi işlenmemişti.
beren saat'ten emily vancamp yaratmaya çalışan dizi. yuhhhhh amk!
Bir diğer adıyla (bkz: Fatmagül ün Geri Dönüşü)
ezelin yandan bayan çakması olmuş dizidir ancak ben çok beğendim tutar bu dizi .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar