bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
internet explorer in %66 , mozilla firefox un %22 lik kesme hitap ettiği araştırmalar sonucu belirlenmiştir. bana kalırsa firefox u tek geçerim o ayrı tabi.
internet explorer kullananlar ya zorunlu olarak kullanıyordur ya da internet teknolojisi konusunda cahildir.
firefox ise yapılan araştırmalar sonucu 2013 senesinde en çok tercih edilen browser olacaktır.
firefox'un ezdiği karşılaşmadır.
ben opera kullanıyorum, o başka.
edit:''o başka'' 3 ayrı anlamda kullanılmıştır.
firefox ise yapılan araştırmalar sonucu 2013 senesinde en çok tercih edilen browser olacaktır.
firefox'un ezdiği karşılaşmadır.
ben opera kullanıyorum, o başka.
edit:''o başka'' 3 ayrı anlamda kullanılmıştır.
(bkz: firefox win)
firefox çok kraldır, zırt bırt hata vermez, kullanışlıdır, güvenlik açığı çok azdır, webi daha hızlı dolaşırsınız, az sistem yer.
internet explorer ise savunulmamalıdır. ie 7 de çok önemli bi açık bulunduğu için microsoft kullanılmamasını dahi istemiştir. sonrasında ie 8 gelmiştir. ie 8 ise evet biraz iyidir ama fazla sistem tüketir. web sayfalarını da pek hızlı dolaşamazsınız.
firefox numero unodur.
ama bir de google chrome vardır. ben pek sevemedim ama beğeneni çoktur.
internet explorer ise savunulmamalıdır. ie 7 de çok önemli bi açık bulunduğu için microsoft kullanılmamasını dahi istemiştir. sonrasında ie 8 gelmiştir. ie 8 ise evet biraz iyidir ama fazla sistem tüketir. web sayfalarını da pek hızlı dolaşamazsınız.
firefox numero unodur.
ama bir de google chrome vardır. ben pek sevemedim ama beğeneni çoktur.
firefox alır karşılaşmasıdır.
en iyi browser mozilla firefox ile, bilgisayarda zaten yüklü şekilde satılan internet explorer'ın karşılaştırılmasıdır.
çıkıp da bir allah'ın kulu 'ie götürür abi diyorsa', hiç firefox kullanmamıştır zannımca.
(bkz: kesin ve net olan şeyler)
çıkıp da bir allah'ın kulu 'ie götürür abi diyorsa', hiç firefox kullanmamıştır zannımca.
(bkz: kesin ve net olan şeyler)
http://www.googlefight.co...xplorer&word2=firefox
google fight'ta bile firefox'un ezdiği çekişmedir.**
google fight'ta bile firefox'un ezdiği çekişmedir.**
google chrome'un alacağı karşılaşma.
-internet explorer kaplumbağadır, firefox tavşan.
-internet explorer kargadır, firefox tilki.
-internet explorer kargadır, firefox tilki.
firefox kazanır. ama chrome ve safari de işin içine girerlerse o zaman iş değişir.
internet explorer'ın beni etkileyen 2 eksisini farkettim...
birincisi; sözlüğü açıp, karşıma şukela entry çıktığında, sağ taraftaki daha fazla butonuna tıklanmıyor ve ben kişisel istatistiklerim bölümüne giremiyorum. mutlaka başlığın tümünü göster demem gerekiyor.
ikincisi; facebook'u açtığımda, sohbet bölümü sürekli sorun çıkarıyor. ya çevrimiçi olanlardan sadece bir kişi gösteriyor, ya da çevrimdışı görünmeme engel oluyor...
mozilla firefox'ta böyle bir sıkıntı yaşamadım henüz...
birincisi; sözlüğü açıp, karşıma şukela entry çıktığında, sağ taraftaki daha fazla butonuna tıklanmıyor ve ben kişisel istatistiklerim bölümüne giremiyorum. mutlaka başlığın tümünü göster demem gerekiyor.
ikincisi; facebook'u açtığımda, sohbet bölümü sürekli sorun çıkarıyor. ya çevrimiçi olanlardan sadece bir kişi gösteriyor, ya da çevrimdışı görünmeme engel oluyor...
mozilla firefox'ta böyle bir sıkıntı yaşamadım henüz...
internet explorer sinir krizi hastalığıdır, firefox da sinir krizi hastalığının ilacı.
internet explorer kendi sahasının avantajını kullanacaktır.
mozillanın giderek yükselen performansını gözönüne alcak olursak sürpriz kuponlarda mozilla oynanmasını tavsiye ederim.
garanti kuponlar için en iyi seçenek alt biter seçeneğidir.
mozillanın giderek yükselen performansını gözönüne alcak olursak sürpriz kuponlarda mozilla oynanmasını tavsiye ederim.
garanti kuponlar için en iyi seçenek alt biter seçeneğidir.
firefox tek geçilir.
google chrome'un ezeceği karşılaşmadır. yakında firefox'un yerini alacağını umuyoruz.
firefox yükselişi hızla artan tarayıcıdır birde windows 7 tarayıcı ekranı sayesinde de bu yükselişine hız vermiştir. internet explorer ise son dönemlerde ciddi düşüş olmuştur ve de google chromenin çıkması ile de baya pazar kaybı yaşamıştır. artık microsft bu düşüşe engel olmak için internet explorer 9 çıkarıp tekrar kaybettiği pazar kaybını kazanmak istiyor.
mozilla firefoxun kazanacağı karşılaştırma. bu web tarayıcısı, internet explorerdan daha hızlı ve kullanışlı olmakla beraber temaları da güzel.
(bkz: at vs eşek)
Kötü örnek olmak istemem ama internet filitreleri internet explorer varken kurulmuşsa sonrada mazillayı indirip kurarsanız mozillada yemiyo. Yani ikinci kurulumda herşey özgür bu sebeple ikisi de lazım biri filtreler için diğeri herşey için...
sistemi güzel olmayan bilgisayarlarda internet explorer kasarken mozilla firefox'da bunu göremeyiz. explorer'de facebook sohbet sayfası açılmazdı, bu yüzden firefox denemiştim ve çok beğenmiştim ve hala da çok memnunum.
(bkz: mozilla ya 1 e 5 veriyorum)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar