bugün
- kemalist dünya13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- birader yazar olmak11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim2
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- arda güler4
- aile evinde yaşamak6
- seri gizli artı oy veren melek2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- pforzheim şu an 34 derece2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- yazarların imza parfümleri14
entry'ler (1081)
2.2 sürümü ile arayüzün de fark yaratmış yegane paylaşım aracıdır.
sakindir. ayrıca farkettiniz mi bilmem ama abuk subuk başlıklar yok gibi.
ilk defa bu sözlükte gördüğüm bi sikim kavramdır. atatürk düşmanlığı ne lan angutlar. bu gün kim sayesin de bu ülkede rahat yaşıyorsunuz diye sorulup bi güzel dövülesi kişilerdir.
her neyse ki gerçek hayatta yok böyleleri. sözlükte ki ergenlerin dikkat çekme yöntemi bu galiba.
her neyse ki gerçek hayatta yok böyleleri. sözlükte ki ergenlerin dikkat çekme yöntemi bu galiba.
en basitin den şu hayat döngüsü. her şeyin bir zıttı var. bu cümleyi düşününce bile insan hakkaten de bir yaratıcı var diyor.
islam devri mi ne lan diye sorulacak başlık.
yazık. oysa ki ne şeker değil mi?
vahşet vahşet diye avaz çıkaranları anlamıyorum. hayır aralarında bir bağmı var hayvanlarla. elbette ki hayvanlar kesilecek çünkü doğanın gereği bu. haa bide bu sokaklarda kesenleri bende kınıyorum. ayrıca onlar sanmasın sevap alıcağını, resmen günah, ayıp bir şey, o kadar modern tesis varken. ayrıca bu bayramla birlikte toplum birbirine yardım eder. daha önce hiç et yememiş aileler bu bayram sayesin de yer. keşke hep böyle dayanışma olsa ya.
bu cümleyi bir kadın diyorsa devamı kocası için kabus gibidir.
-bayramlarda herkes tatil yerlerine gidiyor, bizde paris'e gidek.
+hass* nerden çıktı bu.
-bayramlarda herkes tatil yerlerine gidiyor, bizde paris'e gidek.
+hass* nerden çıktı bu.
bu şartlar altın da fakülte mezunu erkekte kızın ayağını yıkamak zorun da kalıyor. yok yıkamak istemiyorsa, köy ağasına laf söylenmez.
tüm türk erkekleriyle yatıp vardığı sonucu sözlüğe yazan erkek tespitidir.
halısaha da maç oynarken bile ders çalışan kişiden daha şanslı kişidir.
başlığı açan kişiyi kastetmemiştir. harbi o niye üstüne alındı ki zeki lafını.
edit: adam deliymiş.
edit: adam deliymiş.
eğer kuranı ön yargıyla(forumlardan duyduğu iki saçma söze inanıp ergensi tavırlar içinde) okuyan her bireyin diyeceği sözlerdir.***
ilk öncelikle kuranı o dönemin şartlarına göre okuyup her ayetten ders çıkarılmalıdır. eminim ki başlığı açan hayatın da daha kuranı açmamış kişidir. ayrıca çok güzel bir ayette de: "o, inananlar için bir yol gösterici ve (gönüllere) şifâdır. inanmayanlara gelince, onların kulaklarında bir ağırlık vardır ve o, onlara bir körlüktür. (sanki) onlar, uzak bir yerden çağırılıyorlar (da duymuyorlar)".
kesinlikle insan kuranı hangi amaçla okuyorsa ona göre onu dosdoğru anlayabilir. eğer kuranda ki ince mesajları, şu dünyanın hayat döngülerini anlayamıyorsa. iq sü -15dir.
ilk öncelikle kuranı o dönemin şartlarına göre okuyup her ayetten ders çıkarılmalıdır. eminim ki başlığı açan hayatın da daha kuranı açmamış kişidir. ayrıca çok güzel bir ayette de: "o, inananlar için bir yol gösterici ve (gönüllere) şifâdır. inanmayanlara gelince, onların kulaklarında bir ağırlık vardır ve o, onlara bir körlüktür. (sanki) onlar, uzak bir yerden çağırılıyorlar (da duymuyorlar)".
kesinlikle insan kuranı hangi amaçla okuyorsa ona göre onu dosdoğru anlayabilir. eğer kuranda ki ince mesajları, şu dünyanın hayat döngülerini anlayamıyorsa. iq sü -15dir.
türkçe karakter azizliğine uğramış kizdir.
daha bir bok bilmeden sadece forumlarda okuduğu şeylerden etkilenen ergenimsi konudur. büyüyecek abisi büyüyecek.
fifa serilerinin en iyisi olmuş. ikili mücadeleler, top kaptırmamaya çalışmak, şutlar, arapaslar ve kamera açıları güzel olmuş.