bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır14
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- biz arap değiliz biz türk üz4
- kimyon3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizlere tavsiyeler2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- işsizliğin muazzam bir şey olması2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kumardan para kazanmak2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- babalar günü6
- yalnız yaşamak2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- red pill3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- dut ağacı5
(bkz: saçmalamak)
teknoloji gelebileceği en son raddeye ulaşmıştır artık. daha ileri teknoloji mümkün değildir.
teknoloji gelebileceği en son raddeye ulaşmıştır artık. daha ileri teknoloji mümkün değildir.
http://ie.microsoft.com/t...fo/Downloads/Default.html
adresinden preview versiyonu indirilebilecek ie sürümü.
adresinden preview versiyonu indirilebilecek ie sürümü.
gelmiş geçmiş en iyi tarayıcıdır.
Windows 8 ile entegre gelen browser.
"developer preview" olsa da şimdilik sorunsuz çalışıyor.
"developer preview" olsa da şimdilik sorunsuz çalışıyor.
IE Kullanan Kesim Gerizekalıdır.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25237787/
(bkz: doğru söyleyene 9 eksi basmak)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25237787/
(bkz: doğru söyleyene 9 eksi basmak)
çok güzel ve hızlı olacak diyorlar. o zaman google chrome'u daha çabuk indirir. harika bir tarayıcı olacaktır bu sebeple.
en fazla kestiğim tırnaklarım kadar değer verdiğim vasat tarayıcı. ağzıyla kuş tutsa yine de değersizdir benim nezdimde bu inernet araştırmacısı..
bir mac kullanıcısının umrunda olmayan tarayıcıdır.
Bir mac kullanicisi olarak ozlemi cekilen tarayicidir.
Windows 7 için; final versiyonunun ne zaman çıkacağı bilinmeyen ancak, microsoft tarafından önizleme sürümünün yayınlandığı tarayıcı.
windows 8'de chrome ve opera'dan daha verimli çalışan tarayıcı. artık ekstradan bir yazılım kullanmadan reklamlar bile engellenebiliyor. http://www.windowsum.com/...10-reklamlari-engellemek/
yepisyeni gıcır gıcır diye yüklenip denenir. bakalım uçacak mıyız.
Bu saatten sonra ınternet explorer 20 yı de cıkarsalar tutmayacagını dusunmekteyım en fazla chrome u daha hızlı indirmeye yarar kanaatimce.
yine google chrome indirmelere yarayacak olan tarayıcı.
stabil çalışma açısında chrome'den daha iyi olan tarayıcıdır. internet explorer aslında windows'un bütün eklentilerini çalıştırdığı için yavaştır. site içi kalitelere dikkat ederseniz ie'nin çok daha iyi ve kaliteli bir görsel sunduğunu anlayabilirsiniz. internet explorer ayrıca html5'ile daha stabil çalışır. chrome'un hız açısından ie'yi geçmesi internet explorer'ın 10. versiyonunun daha hızlı olmasında büyük katkı sağladı. windows 8 kullanıcıları, kalite açısından chrome hala geride, hız açısından bakarsanız çok çok az farkla chrome hızlı.
internet explorer 9dan hızlıdır. *
ie'de hiz kavrami olmadigi ve gelistirilmedigi dusunulurse, bir chrome etmeyecektir.
adını sol frame'de gördükçe hatırlanan tarayıcı. umutsuzca versiyonlanan.
windows 8 ile gelen übersonik tarayıcı. evet efendim yanlış duymadınız. internet explorer'ın herhangi bir sürümü için böyle bir entry gireceğimi rüyamda görsem inanmazdım. lakin microsoft bu sefer öyle bir yamulttu ki beni kendisinden vazgeçemiyorum.
bazı hippi elit ve marjinal kesimler tarafından hala bir şekilde eleştirilmeye çalışılıyor. marka ile fark yaratmayı hayat düsturu haline getirmiş güruh tarayıcı sektöründe internet explorer'ı eleştirmeyi misyon edinmiş. son sürümüne kadar bu kitleye hak vermemek elde değildi. ancak 10. sürümü ile bu kitlenin karalamaları koca bir yalandan öteye gidemeyecektir.
özellikle windows 8 ile inanılmaz derecede stabil şekilde çalışıyor kendisi. java, flash gibi eklentileri en sorunsuz şekilde çalıştıran tarayıcı ünvanını sonuna kadar hak ediyor. o nasıl bir hız o nasıl bir sorunsuzluk diye sormak istiyorum kendisine.
son zamanlarda chrome'ın özellikle flash sorunu aşikar. firefox'un ise eklentiler ile ilgili sorunları ve gereksiz bir çok güncellemesi kullanılamaz hale getiriyor kendisini. iş bu haldeyken chormium açık kaynak kodunu kullanan yandex.browser ile yandexliyordum, lakin kendisi de olur olmaz yerlerde donmaya başladı. bilgisayarı aldığımdan beri bir kez kullanmadığım internet explorer'ı bir deneyeyim dedim. denememle hayran kalmam arasında saliseler bile geçmemiştir. zira simgesine tıkladığım anda küt diye karşıma geldi kendisi. bir çok java ve flash destekli sitede kendimce denemeler yaptım. üzülerek söylüyorum şu an için piyasadaki en iyi tarayıcı kendisidir. evet üzülerek söylüyorum çünkü simgesinden dahi nem kaptığım bir tarayıcıydı kendisi. masaüstünden ve bütün kısayollardan simgesini kaldırırdım. bu derece nefret ederdim kendisinden. ancak bu denli başarılı olması bu denli sorunsuz olması kendisiyle uzun süre ilişki yaşayacağımızı gösteriyor.
marjinal olmak adına kendisini karalamaktan vazgeçmeliler artık. internet explorer 10 her şeyi ile olmuş bir tarayıcıdır zira. bunu söyleyeceğim hiçbir zaman aklıma gelmezdi fakat ''gönül rahatlığı ile kullanınız, kullandırtınız efendim.''
bazı hippi elit ve marjinal kesimler tarafından hala bir şekilde eleştirilmeye çalışılıyor. marka ile fark yaratmayı hayat düsturu haline getirmiş güruh tarayıcı sektöründe internet explorer'ı eleştirmeyi misyon edinmiş. son sürümüne kadar bu kitleye hak vermemek elde değildi. ancak 10. sürümü ile bu kitlenin karalamaları koca bir yalandan öteye gidemeyecektir.
özellikle windows 8 ile inanılmaz derecede stabil şekilde çalışıyor kendisi. java, flash gibi eklentileri en sorunsuz şekilde çalıştıran tarayıcı ünvanını sonuna kadar hak ediyor. o nasıl bir hız o nasıl bir sorunsuzluk diye sormak istiyorum kendisine.
son zamanlarda chrome'ın özellikle flash sorunu aşikar. firefox'un ise eklentiler ile ilgili sorunları ve gereksiz bir çok güncellemesi kullanılamaz hale getiriyor kendisini. iş bu haldeyken chormium açık kaynak kodunu kullanan yandex.browser ile yandexliyordum, lakin kendisi de olur olmaz yerlerde donmaya başladı. bilgisayarı aldığımdan beri bir kez kullanmadığım internet explorer'ı bir deneyeyim dedim. denememle hayran kalmam arasında saliseler bile geçmemiştir. zira simgesine tıkladığım anda küt diye karşıma geldi kendisi. bir çok java ve flash destekli sitede kendimce denemeler yaptım. üzülerek söylüyorum şu an için piyasadaki en iyi tarayıcı kendisidir. evet üzülerek söylüyorum çünkü simgesinden dahi nem kaptığım bir tarayıcıydı kendisi. masaüstünden ve bütün kısayollardan simgesini kaldırırdım. bu derece nefret ederdim kendisinden. ancak bu denli başarılı olması bu denli sorunsuz olması kendisiyle uzun süre ilişki yaşayacağımızı gösteriyor.
marjinal olmak adına kendisini karalamaktan vazgeçmeliler artık. internet explorer 10 her şeyi ile olmuş bir tarayıcıdır zira. bunu söyleyeceğim hiçbir zaman aklıma gelmezdi fakat ''gönül rahatlığı ile kullanınız, kullandırtınız efendim.''
mozilla firefox indirmek icin kullandigim browser client.
Windows kullanıcılarının kesinlikle ön yargı taşımadan kullanmasını, ondan sonra diğer tarayıcılarla kıyaslamasını istediğim tarayıcıdır. Her kişinin öncelikleri farklıdır, o yüzden başkasının kullanım şekline göre başkasının kullandığı tarayıcıyı kullanmak katı bir ezberden başka bir şey değildir. beğenmediğiniz bir yönü varsa geliştiricilere e-posta atabilir, geliştirilmesini isteyebilirsiniz. öyle "bu tarayıcı şöyle, boş ver gitsin" demek emek harcayan insanlara haksızlık olmuş olur.
not: bahsi geçen durum lisanslı kullanıcılar için geçerlidir, lisanssız kullanan insanların "emek harcayan" kişileri ne kadar düşündüğü bir gerçektir.
not: bahsi geçen durum lisanslı kullanıcılar için geçerlidir, lisanssız kullanan insanların "emek harcayan" kişileri ne kadar düşündüğü bir gerçektir.
ne kadar hızlı olursa olsun bize çektirdiği o eziyetleri unutmadık. google a girene kadar 3 gün geçiyordu amk. o yüzden forever chrome.
hala yavaştır. üstelik donmaktadır.
bir çok sitede çalışmamaktadır, video izlenememektedir. Google chrome da olmasa yanmıştık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar