bugün

internet explorer 10

Windows kullanıcılarının kesinlikle ön yargı taşımadan kullanmasını, ondan sonra diğer tarayıcılarla kıyaslamasını istediğim tarayıcıdır. Her kişinin öncelikleri farklıdır, o yüzden başkasının kullanım şekline göre başkasının kullandığı tarayıcıyı kullanmak katı bir ezberden başka bir şey değildir. beğenmediğiniz bir yönü varsa geliştiricilere e-posta atabilir, geliştirilmesini isteyebilirsiniz. öyle "bu tarayıcı şöyle, boş ver gitsin" demek emek harcayan insanlara haksızlık olmuş olur.

not: bahsi geçen durum lisanslı kullanıcılar için geçerlidir, lisanssız kullanan insanların "emek harcayan" kişileri ne kadar düşündüğü bir gerçektir.
© copyright 2005 - 2026