bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu4
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- içtim şarabı13
- öldükten sonra bana ne olacak5
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- deniz göktaş4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- uludede3
- whynot2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
- neden herkes aynı anda yürüyor2
sırf bu huyları yüzünden 2-3 arkadaşımı tüm sosyal mecralardan sildim.
her bokunu paylaştılar çocuğun resmen çocuklardan irite oldum.
olm sizin hiç mi "ya bu anını da sadece ben göreyim" diyerek fotoğrafını "çekmediğiniz" özel bir anınız yok?
yapaylıklarıyla, çocuklarını "kullanmalarıyla", soğukluklarıyla insanı iğrendiren tiplerdir.
not edit: sözlüğü kendi fotoğrafını paylaşacakları mecra zanneden mallar da bu gruba dahildir.
her bokunu paylaştılar çocuğun resmen çocuklardan irite oldum.
olm sizin hiç mi "ya bu anını da sadece ben göreyim" diyerek fotoğrafını "çekmediğiniz" özel bir anınız yok?
yapaylıklarıyla, çocuklarını "kullanmalarıyla", soğukluklarıyla insanı iğrendiren tiplerdir.
not edit: sözlüğü kendi fotoğrafını paylaşacakları mecra zanneden mallar da bu gruba dahildir.
Bir çoğunluğu çocuk fetişisti gibi görünen iğrenç ebeveynlerdir! instagram adları saçma sapan- çalışan anne, pembiş annesi, hiranın annesi, doğuran anne, hamile anne vs
Bu nasıl bi sapkınlıktır ? Senin bi kimliğin adın var, hadi biona yazdın tamam anladıkta neticede görmemişsin anladık, ama instagram adın niye böyle !? Çocuğunun osuruğundan, sıçmasına kadar gözümüze sokarlar bu tipler. inanın sizin bebeklerinizle ilgilenmiyoruz, çocuk doğurmadan önce ki arkadaşımızı seviyoduk böylesini değil ! Bakma o zaman mal diyenleri duyar gibiyim, napalım görüyoruz işte keşfette çıkıyolar stalker'lıkta kanıma işlemiş. Uzun lafın kısası yetiştircekleri çocuklar umarım faydalı gençler olur. (Sanmıyorum ama...)
Bu nasıl bi sapkınlıktır ? Senin bi kimliğin adın var, hadi biona yazdın tamam anladıkta neticede görmemişsin anladık, ama instagram adın niye böyle !? Çocuğunun osuruğundan, sıçmasına kadar gözümüze sokarlar bu tipler. inanın sizin bebeklerinizle ilgilenmiyoruz, çocuk doğurmadan önce ki arkadaşımızı seviyoduk böylesini değil ! Bakma o zaman mal diyenleri duyar gibiyim, napalım görüyoruz işte keşfette çıkıyolar stalker'lıkta kanıma işlemiş. Uzun lafın kısası yetiştircekleri çocuklar umarım faydalı gençler olur. (Sanmıyorum ama...)
benim ki tüm ailedeki akrabaları yeni gelinleri itinayla ekler.daha sonra atılan tatil,çocuk, ne biliyim kahve fotoğraflarına hayırlı olsun, aman da yesinler ne tatlı.masallah,inşallah afiyet olsun gibi kalıp cumlelerle yorum yazar.
bir kere dedim depresif ruh halimlen bir paylaşim yapıyım.bizimki de diğer odada çok anlamlı canım yazmış.
insan gelir bi yoklar biseyim mi var.yeni nesil anneler bile bozdu ya.
bir kere dedim depresif ruh halimlen bir paylaşim yapıyım.bizimki de diğer odada çok anlamlı canım yazmış.
insan gelir bi yoklar biseyim mi var.yeni nesil anneler bile bozdu ya.
Çocuklarının, hamileliklerinin her anını paylaşan annelerdir. Çocuğu üzerinden ilgi toplamaya çalışan annelerdir. Bunların eşleride mi bir şey demiyor hayret doğrusu. 7/24 çocuğun fotoğrafını atacağına otur çocuğunu eğit, ilgilen. ilgi delisi edecekler çocuklarıda.
Bunların hepsi maldır.
görsel
Bu hale gelmişlerdir.
Bu hale gelmişlerdir.
Aslında yaptıkları paylaşımlardaki gibi annelik görevini tam yapamayan annemsilerdir..
havalı kız yoktur, dikkat çekmeye çalışan ilgi orospusu vardır. istediği kişinin dikkatini çektikten sonra böyle olur yarımakıllılar.
Bilmem kim's mom oluyorlar bazı kadınlar doğurur doğurmaz.
Annelik bir kimlik gibi yapışıyor birden üzerlerine.
Sonrasında çocuklara çok üzülüyorum ben. Türlü pozlar, türlü şebeklikler, özel hayatlarının ihlali... Gereksiz bir mükemmeliyetçilik...
Annelik bir kimlik gibi yapışıyor birden üzerlerine.
Sonrasında çocuklara çok üzülüyorum ben. Türlü pozlar, türlü şebeklikler, özel hayatlarının ihlali... Gereksiz bir mükemmeliyetçilik...
bu insanların elinden çocuğunu ve evliliğini alırsanız geriye hiçbir şeyi kalmaz. basit ruhlulardır. dolayısıyla kendini topluma ispat etme uğruna çocuğunu, mahremini paylaşabileceği en uygun ortam da sosyal medya tabii ki. ücretsiz, bütün akraba eş dost orada.
hayır bunu yapan da en yakınımız. ailemizden. abla dediğimiz insanlar. yakında sosyal medya popülerliğini yitirecek ve birbirimize kendimizi ispatlamadığımız özel yaşamlarımıza geri döneceğiz.
hayır bunu yapan da en yakınımız. ailemizden. abla dediğimiz insanlar. yakında sosyal medya popülerliğini yitirecek ve birbirimize kendimizi ispatlamadığımız özel yaşamlarımıza geri döneceğiz.
ilgi ve gösteriş budalası, annelikten uzak sözde annelerdir. Anneleri böyleyse çocukları nasıl olacak kim bilir.
Çocuklarına yazık olan annelerdir. Hadi o koskoca kadın, kendi seçti bu tarz yaşamayı. Ama çocuk zorunlu olarak böyle yaşamaya başlıyor. Ben kolay kolay da çocuğun başka yol seçeceğine inanmıyorum. O da malesef istemi dışında ilgi budalası oluyor.
kadınların kendini ve kendinden olanı beğendirme çabası içinde olmaları sonucu cozutmaları, conta yakmaları.
Ebubekir hıddıkın isim partisi geldi aklıma, ya da Büşra mıydı Merve miydi neydi işte onun cinsiyet partisi. Şaka bi yana baby shower mıdır nedir uzun süre o partiler de çocuğu yıkıyolar sanıyordum, sıfır şaka.
kadının yaptığının; çocugunu istismar ederek, içinde bastırdığı, meşhur olma, onaylanma, alkışlanma vs gibi duygularını besleyebilecegi,egosunu şişirip ,burnunu kaf dağına dayayıp,kücük dağları ben yarattım,diyerek yakın çevresinde hükümranlık kurabileceği bir ortamdır,bir fırsattır.
tanım; kendilerini ünlü sanan, çocuğunu teşhir eden, birbirleriyle kavga eden mom sürüsü. umarım bir an önce bitersiniz.
tanım; kendilerini ünlü sanan, çocuğunu teşhir eden, birbirleriyle kavga eden mom sürüsü. umarım bir an önce bitersiniz.
Tecrübelerini paylaşanlar kabul, işte söyle doğdu, bu mamayı kullandım, bu bezi aldım iyi geldi ya da gelmedi falan... Ama her gün albüm gibi çocuğun her halini paylaşanlara yuh artık diyorum. Bu cidden bebek/çocuk mahremiyetini suistimal etmek oluyor.
Çok şey yazacağım oluyor görgüsüzlerle ilgili başlıklara, artık üşeniyorum. öylesine bıktım ki görmemişlikten, bayağılıktan, ilkellikten ve bunlardan hiç gocunulmamasından. Artık üzerine düşünüp dert etmekten yoruldum.
Neyse, minik berra'nın uykusu gelmiş arkadaşlar ona yoğunlaşalım, annesinin range rover'ını değiştirmesi gerekiyor.
Neyse, minik berra'nın uykusu gelmiş arkadaşlar ona yoğunlaşalım, annesinin range rover'ını değiştirmesi gerekiyor.
çocukları zorla güldürüp poz verdiriyorlar.
tam mal bunlar.
tam mal bunlar.
ilk diş
ilk çiş
Oğluş 2 aylık
Oğluş 3
Oğluş ......1 yaşında
Gibi gibi partyler yaparlar, sofralar kurup paylaşım yaparlar.
ilk çiş
Oğluş 2 aylık
Oğluş 3
Oğluş ......1 yaşında
Gibi gibi partyler yaparlar, sofralar kurup paylaşım yaparlar.
Eşine, kociş diyordur.
Feysbuk annelerinden farklı olarak sosyal medyayı yorum değil beğeni odaklı kullanırlar.
Kuzenlerim filan var bazen görünce bdn utanıyorum adlarına.
5-10sene sonra Danla bilic ve Duygu özaslan da aralarına katılır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar