bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
insanın psikolojisini sikip atan bir filmdir. hele de gece uyumadan önce izlenecek film olarak seçildiyse. en çok etkilendiğim filmlere bakıyorum da the stoning of soraya m.,dancer in the dark mesela bu filmi nereye koyacağımı bilemiyorum. gerçekten de insanın hafızasında incendies diye ayrı bir klasörde hatırlaması gereken bir film. aslında çok fazla tesadüf kullanılan filmler gerçekçiliğini yitirir gözümde ama, bu film o kadar inceden inandırıyor ki o ana kadar seni, olabilirliğini sorgulamadan kabul ediyorsun. spoiler vermekten kaçınarak ne fazla bu kadar söyleyebilirim. benden bu kadar.
keşke izlemeden önce bu başlığa baksaydım. "gece gece izleyipte psikolojimi siken film" yazmış herkes. bende o kervana katıldım..
yazamıyorum bir şey. ağzımı açamadım hala. gerçeklik karşısında sessiz kalıyorum.. gözümden akan iki damla yaş bir ediyor.. bir artı bir bir ediyor..
beni yaktı o yangın. içimde ki yangın.
yazamıyorum bir şey. ağzımı açamadım hala. gerçeklik karşısında sessiz kalıyorum.. gözümden akan iki damla yaş bir ediyor.. bir artı bir bir ediyor..
beni yaktı o yangın. içimde ki yangın.
Hakkındaki Yorumların hepsi övgü olan film.
Az sonra izleyeceğim, beğenmezsem burnunuza süs biberi sokarım.
Az sonra izleyeceğim, beğenmezsem burnunuza süs biberi sokarım.
sarsıcı ve mutlaka izlenmesi gereken bir film. gecenin bir yarısı izlemeyin siz benim gibi yoksa uyumakta zorluk çekebilirsiniz ve izlerken yanınızda peçete bulundurmayı ihmal etmeyin. bu arada türkçe adı içimdeki yangındır.
ortadogu'ya ait okudugumuz, duydugumuz hikayelerin gercek yasam öyküsünden alinmis beyaz perdeki hali..
bir arti bir'in her zaman iki olamayacagina kanit..
alnimizin yazisini sonuna kadar yazamayacagimiza kanit..
her sey'e ragmen öfkesini unutan kadinin varligina kanit..
mutlaka seyredilmesi gereken filmlerden..
bir arti bir'in her zaman iki olamayacagina kanit..
alnimizin yazisini sonuna kadar yazamayacagimiza kanit..
her sey'e ragmen öfkesini unutan kadinin varligina kanit..
mutlaka seyredilmesi gereken filmlerden..
sinirlerin sağlam olduğu, ertesi gün sınavın ya da iş görüşmesinin olmadığı bir zamanda izlenmelidir, ama mutlaka izlenmelidir.ilk yarım saat biraz sıkabilir ama sabredilmelidir. sonunda değecektir.
gece gece bana dayak atmış yerden yere vurmuş süper film. etkisindan kolay kolay çıkılamıyor. ama herkes mutlaka izlemeli.
inanılmaz bir senaryodur. 1+1=1 nasıl oluru çaktığınızda kalkıp kafayı duvara vurasınız gelmektedir. izlemeniz tavsiye edildiğinden filmin içeriğinden bahsetmiyorum.
çarpıp geçen filmlerdendir.
yorumlara bakarakdan bu hafta sonu için izleyeceğim film olacaktır.
etkileyici bir film.
--spoiler--
1+1=1 eder mi sorunusun cevabını anlamamak için elimden geleni yaptım. hayır öyle olmasın diye çok uğraştım ama öyleymiş!
sonra gerçek bir hikayeden mi alınmış yoksa kurgu mu diye baktım. kurguymuş. yoksa yürek bu kadarını da kaldırmazdı.
ve son olarak: savaş her zaman berbat bir şeydir.
--spoiler--
--spoiler--
1+1=1 eder mi sorunusun cevabını anlamamak için elimden geleni yaptım. hayır öyle olmasın diye çok uğraştım ama öyleymiş!
sonra gerçek bir hikayeden mi alınmış yoksa kurgu mu diye baktım. kurguymuş. yoksa yürek bu kadarını da kaldırmazdı.
ve son olarak: savaş her zaman berbat bir şeydir.
--spoiler--
az önce izleyip mide ağrıları çekmeme neden olan müthiş bir film.
izledikten sonra yaşamınız için milyonlarca kez şükür edeceksiniz.
izledikten sonra yaşamınız için milyonlarca kez şükür edeceksiniz.
öncelikle dram seven bir millet olarak gözümüzü kırpmadan izleyeceğimiz film. kurgusu da bizi bizden alacak derecede.film gerçekten vurucu ancak kafama oturmayan birkaç şeyi daha sonraki araştırmalarımla çözdüm. bunları size sunuyorum:
-Nawal ortadoğulu bir Hristiyan. kendisini hamile bırakan Wahab ise filistinden göçmüş bir mülteci.
- Her ne kadar daresh kurgusal bir şehir olsa da, imdbde falan buralardan hep middle-east diye bahsetse de film lübnanı anlatıyor. Çünkü Lübnan'da Arap-israil savaşı sonrası özellikle aldığı filistinli göçmenler sayesinde müslüman nüfusu artıyor ve zamanla bir hristiyan-müslüman iç savaşı başlıyor.
-Nawal ortadoğulu bir Hristiyan. kendisini hamile bırakan Wahab ise filistinden göçmüş bir mülteci.
- Her ne kadar daresh kurgusal bir şehir olsa da, imdbde falan buralardan hep middle-east diye bahsetse de film lübnanı anlatıyor. Çünkü Lübnan'da Arap-israil savaşı sonrası özellikle aldığı filistinli göçmenler sayesinde müslüman nüfusu artıyor ve zamanla bir hristiyan-müslüman iç savaşı başlıyor.
lübnan'da müslüman hristiyan savaşında yaşanan dramı bir orospu çocuğu anlatmış! boğulmak isteyen izleyebilir.
film bittikten bir süre sonra kapatabiliyorsunuz oynatıcıyı..
film bittikten bir süre sonra kapatabiliyorsunuz oynatıcıyı..
nasıl başlasam bilemiyorum ama olağanüstü bir filmdi. film bittikten sonra bile hala ekrana bakmaya devam ediyordum, filmin sonu şok etkisi yaratıyor. lübnan iç savaşını oldukça çarpıcı bir şekilde işlemiş. lubna azabalın oyunculuğu üst düzeyde. bir baş yapıt, senaryo oldukça güzel ve oyunculuklar iyi ama hepsinin ötesinde bir merak duygusu filmi sürükleyici kılıyor.
Sıcağı sıcağına yazıyorum : yazamıyorum...
oldboy'un 3 gömlek üstü film.
adamın ağzına sıçan filmler listesinde ilk 5'te olan film.
imdb notu an itibarı ile Ratings: 8,1/10 from 34.447 users olan film. ben de 9 verdim zaten kendilerine.
--spoiler--
Bir kadının vefatı üzerine ikiz çocuklarına okunan vasiyetle başlıyor filmimiz. ikizlerden jeanne'e babasını, simon'a ise abisini bulma vazifesini veriyor rahmetli nawal. sonra flashback'lerle bi nawal'ın gençliğine gidiyoruz, bir çocukların araştırma serüvenine. nawal ortadoğu'da yaşayan hristiyan bir kadın ve o yıllarda savaş hakim. savaşın baştan sonra ne kadar iğrenç, tahrip edici bir şey olduğunu gözümüze değil, kalbimize iyice yerleştiren bir film. işkenceler, öldürülen ve kaybolan çocuklar, gözü yaşlı analar.
--spoiler--
--suser'in notu--
film inanılmaz vurucu bir sonla bitiyor. ayrıca zaman kavramı izleyiciye bırakılmış, "10 years later" tarzı geçişler yok yani. bi bakıyorsunuz, nawal'dayız, bir bakıyorsunuz jeanne'de. filmin senaryosunun temel taşını oluşturan ve çocuklara verilen mektubu ulaştırma hikayesi çok saçma geldi. kadın hayatının mahveden gerçekle yüzleştiğinde ve bunun ne kadar acı olduğunu bilmesine rağmen, bir de öldükten sonra bunları çocuklarının omuzlarına yükleme arzusu nereden ileri geliyor anlamak mümkün değil. tabi böyle bir şey olmaza bu şaheser filmi izleme fırsatı olmayacak ama insan kendini nawal'ın yerine koyduğu zaman * heralde o sırla mezara giderdim ben diyor. ne çok acı var bu dünyada.
--suser'in notu--
cuma akşamı falan seyretmeyin, hafta sonunuz araya gider, zira akıllara ne zaman nawal gelse yüzdeki gülümsemeyi götürüyor. o yüzden yazarın tavsiyesi pazar gecesi izlenmesidir, zaten boktan bir gün olan pazartesi daha boktan bir hale getirilebilir bence, sıkıntı yok yani. 2 saat 10 dakikadır film bu arada.
--spoiler--
Bir kadının vefatı üzerine ikiz çocuklarına okunan vasiyetle başlıyor filmimiz. ikizlerden jeanne'e babasını, simon'a ise abisini bulma vazifesini veriyor rahmetli nawal. sonra flashback'lerle bi nawal'ın gençliğine gidiyoruz, bir çocukların araştırma serüvenine. nawal ortadoğu'da yaşayan hristiyan bir kadın ve o yıllarda savaş hakim. savaşın baştan sonra ne kadar iğrenç, tahrip edici bir şey olduğunu gözümüze değil, kalbimize iyice yerleştiren bir film. işkenceler, öldürülen ve kaybolan çocuklar, gözü yaşlı analar.
--spoiler--
--suser'in notu--
film inanılmaz vurucu bir sonla bitiyor. ayrıca zaman kavramı izleyiciye bırakılmış, "10 years later" tarzı geçişler yok yani. bi bakıyorsunuz, nawal'dayız, bir bakıyorsunuz jeanne'de. filmin senaryosunun temel taşını oluşturan ve çocuklara verilen mektubu ulaştırma hikayesi çok saçma geldi. kadın hayatının mahveden gerçekle yüzleştiğinde ve bunun ne kadar acı olduğunu bilmesine rağmen, bir de öldükten sonra bunları çocuklarının omuzlarına yükleme arzusu nereden ileri geliyor anlamak mümkün değil. tabi böyle bir şey olmaza bu şaheser filmi izleme fırsatı olmayacak ama insan kendini nawal'ın yerine koyduğu zaman * heralde o sırla mezara giderdim ben diyor. ne çok acı var bu dünyada.
--suser'in notu--
cuma akşamı falan seyretmeyin, hafta sonunuz araya gider, zira akıllara ne zaman nawal gelse yüzdeki gülümsemeyi götürüyor. o yüzden yazarın tavsiyesi pazar gecesi izlenmesidir, zaten boktan bir gün olan pazartesi daha boktan bir hale getirilebilir bence, sıkıntı yok yani. 2 saat 10 dakikadır film bu arada.
bittikten sonra, kanınızın donduğunuzu hissedeceğiniz film.
bir drama sevdalısı olarak beni en çok etkileyen drama yapımların başında gelir. konusu, işlenişi ve oyunculuklar çok başarılı.
filmin sonunda mavi ekran verdim.
film bitiyor ve siz jenerik müziğiyle baş başa kalıp mal mal ekrana bakmaya devam ediyorsunuz.
harikulade bir yapım.
film bitiyor ve siz jenerik müziğiyle baş başa kalıp mal mal ekrana bakmaya devam ediyorsunuz.
harikulade bir yapım.
bir oldboy vakası daha.
hademenin dediğini dinlemesi lazımdı janeen'in . filmdi orada biterdi ne güzel.
hademenin dediğini dinlemesi lazımdı janeen'in . filmdi orada biterdi ne güzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar