bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
Sürat kargoyla çalıştığını öğrenince verdiğim sipariş hüzne ve pişmanlığa dönüştü. Bilseydim hiç bulaşmazdım.
Sürat kargoya elini versen kolunu kurtaramazsın, herhalde 2019 temmuzunda teslim ederler artık.
Sürat kargoya elini versen kolunu kurtaramazsın, herhalde 2019 temmuzunda teslim ederler artık.
bazen arasla da gelebiliyor.
Bazen gelmiyor. Evet.
süper hızlı gönderi - xx saat içinde sipariş verin bugün kargoda ibaresine inanılması gereken site. üst üste 4 siparişim de süper hızlı gönderi bugün kargoda yazıyordu biri bile aynı gün kargolanmadı. amazonun gözünü seveyim zora düşmedikçe uzak duruyorum.
internetle her tür para işlemlerimi yaptığım halde yani banka vs. alışveriş kısmına hiç güvenemedim internetin.
mecburen 2 ürün almak zorunda kaldım. ikiside sorunsuz elime ulaştı.
artık yavaş yavaş alıcam herhalde çünkü dükkan kalmadı lan. her şey internette.
mecburen 2 ürün almak zorunda kaldım. ikiside sorunsuz elime ulaştı.
artık yavaş yavaş alıcam herhalde çünkü dükkan kalmadı lan. her şey internette.
tembel hayvan gibi çalışan site, bir ürünü 6 gündür hazırlayıp kargoya veremedi.. tembel hayvan dünyanın en yavaş canlısı, ama o bile bunlardan daha hızlıdır valla.
satarken amazon gibi satan fakat destek ve satış sonrasında tahtakale esnafı gibi davranan bir yaklaşıma sahip.
şuana kadar bir sıkıntı yaşamadığım site. umarım yaşamam.
ürünler hakkında yazdığınız olumsuz yorumları yazmayan site.
az önce artvin e götürecek kargo firması yok diye ürün kaldırmak zorunda kaldım. ileri mi gidiyoz geri mi belli değil.
görsel
köyde yaşamıyoruz mk davarları.
görsel
köyde yaşamıyoruz mk davarları.
artvin'e götürecek kargo firması yok değil, hepsiexpress denen dandik taşıma şirketi oraya hizmet vermiyor diye satın alamıyorsunuz.
hepsiburada dışında herhangi bir satıcıdan alışveriş yaparsanız sorun düzelecektir.
hepsiburada dışında herhangi bir satıcıdan alışveriş yaparsanız sorun düzelecektir.
1 hafta önceden black friday diye bas bas bağırıp, bugün itibariyle fiyatlar yerine sadece site temasında değişikliğe gitmiş firma. sanırım bu ülke gratis'in yaptığı bir indirim gibi ikinci bir indirim görmeyecek.
hayırlı olsun, çöktü.
yani geçen aynı boku n11 de yedi. abi siz bi domaininizi düzeltin, sonra indirim bindirim bi şeyler yapın. alasım varsa da almayacağım.
edit: dyson süpürge alacaktım. şu anda reklam ve indirim yapmayan başka bir sitede ve yine hakman garantisinde 100 tl daha uygun. şu an sadece gülüyorum.
yani geçen aynı boku n11 de yedi. abi siz bi domaininizi düzeltin, sonra indirim bindirim bi şeyler yapın. alasım varsa da almayacağım.
edit: dyson süpürge alacaktım. şu anda reklam ve indirim yapmayan başka bir sitede ve yine hakman garantisinde 100 tl daha uygun. şu an sadece gülüyorum.
Amazon.tr de 60 küsur liraya alınabilen kalemleri %70 indirimle 70 küsur liraya satan site. kalemin o fiyattan düştüğüne inanmamızı bekliyorlar mı gerçekten ilginç.
aydın doğan sahibi olduğu hepsiburadanın avrupada çıkan sarı yeleklilerin eylemleri esnasında sarı yelekleri 24 tl den 4 tl ya düşürmesi oldukça şüphe uyandırı. sanki insanların ayaklanmasını ve ülkede koca bir iç savaş çıkmasını ister gibi.
görsel
Yaptığım yorumu kaldırmışlar sebebini sorduğumda ise farklı ürün gönderimi sağlanması imiş ben ikna oldum. Böyle şeyler inanın zerre şaşırtmıyor beni. Bu ülkede her şey olur. Evet
Yaptığım yorumu kaldırmışlar sebebini sorduğumda ise farklı ürün gönderimi sağlanması imiş ben ikna oldum. Böyle şeyler inanın zerre şaşırtmıyor beni. Bu ülkede her şey olur. Evet
The One Awards-Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, 2018’in en itibarlı e-ticaret markası ödülünün sahibi olmuş online alışveriş sitesi.
ui değil(çünkü şablon hemen hemen hepsinde aynı) ama ux konusunda amazon'dan bile iyi durumda oldukları kesin.
kullanıcı arayüzünden ziyade satıcı panelleri harikadır.
rakam biraz afaki olacak ama zamanında milyonlarca dolar yatırım yapmışlardı bunun için.
kullanıcı arayüzünden ziyade satıcı panelleri harikadır.
rakam biraz afaki olacak ama zamanında milyonlarca dolar yatırım yapmışlardı bunun için.
Alenen dolandırıyorlar! aldığınız ürün ya teşhir ya da başka bir müşteri tarafından arıza veya bunun gibi sebeplerden dolayı geri iade olmuş fakat satıcı firmanın arsız tutumu ile ilgili olarak tekrar satışa sunulmuş ürünler, almayın ne kadar osuruk ürün var ise indirimde diye kakalamaya çalışıyorlar.
bu allahın belası siteden gelen reklam e postalarını nasıl durdurucam her allahın günü spam gibi patır patır düşüyor allhın belaları.
online satış sitesi.
online satış sitesi.
ilk başlarda çok sık alışveriş yapardım ve çok beğenirdim.. gerçi şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım, ama ürünlerin hazırlanıp kargoya verilme süreçleri çekilecek gibi değil, ömür törpüsü gibiler mübarek, aşırı yavaş bir site.. soğuttular kendilerinden resmen.. n11.com o bakımdan daha hızlı bir site en geç 2 gün içerisinde ürün elimde oluyor.
artık hepsiburada dan bırak alışveriş yapmayı, varlığını bile unuttum diyebilirim.
üzülerek söylüyorum ki goodbye hepsiburada,, welcome n11.com
artık hepsiburada dan bırak alışveriş yapmayı, varlığını bile unuttum diyebilirim.
üzülerek söylüyorum ki goodbye hepsiburada,, welcome n11.com
internet Alışverişimin tek adresi diyebilirim. Evimin neredeyse mobilyadan mutfak malzemelerine herşeyi buradan aldım hiç sıkıntı yaşamadım. Reklama ihtiyacı olmayan e ticaret sitesi. Kendi kargo firmalarını da kurmuşlar ürün ertesi gün elinizde oluyor.
Bir alışveriş düşünüyorsam ilk baktığım site...
Bugüne kadar aldığım hiçbir üründe sıkıntı yaşamadım.
Kargo ile sıkıntılar genelde kargo firmalarından kaynaklanıyor.
Bugüne kadar aldığım hiçbir üründe sıkıntı yaşamadım.
Kargo ile sıkıntılar genelde kargo firmalarından kaynaklanıyor.
Kara cuma indirimlerine bakayım diye girdim 5 dakika sonra site yoğunluktan kapandı. Siteyi bir salın lütfen?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar