bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- evagreen2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
cadde de barlar sokagında bir cafe, daha cok liseli tayfa gider.
kalabalık grupların tercihi olan bir mekan (bkz: anne ben genelleme yaptım).
bunun nedenleri arasında; hem çeşit çeşit mesa oyunları bulundurması, hem cafe, hem bar olması, hem de digiturk bulundurması sayılabilir.
bunun nedenleri arasında; hem çeşit çeşit mesa oyunları bulundurması, hem cafe, hem bar olması, hem de digiturk bulundurması sayılabilir.
buna giden buna da gitti;
(bkz: kırıntı)
(bkz: kırıntı)
cevizli browniesinin denenmesi gereken,aşırı gürültülü cafe.
kopuk un hemen yanındaki cafe bar.
yer fistiginin hemen karşısında olan nezih mekanlardan birisidir.
caddebostan barlar sokağında bulunan amerikan bar tarzında hizmet veren mekandır.
içinde gerizekalı garsonlar barındırdığından bir daha gitmemeye yemin ettiğim, her hafta yanından geçerken küfür ettiğim yegane mekan.
yeni şubesi suadiye'de açılan mekan.cadde trafiğinin de içine edilmiştir bu sayede.
mönü okunulası cafe bar.
menüsünde erdil yaşaroğlu'nun genelde kamikaze'deki karikatürleri bulunan; 70lik biranın 8,5 milyon, salatanın 10 milyon civarı, diet kolanın 4,5 milyon olduğu yerdir. televizyonda genelde eurosport açıktır, maç varsa maç verilir; bir ara habire kavga çıkıyordu burada; bir süredir uslandılar.
viyana nin merkezinde(1.bezirk), stephansdom un arka sokaginda, yillarin eskitemedigi, ilk zamanlarda ki ic dizayni bile degismemis olan, köklü ve taninmis cafenin ismi.
sevgiliyle gidilebilicek cafe-bar.
keyifli ve eğlenceli mekanlardan biri..
sevgiliyle gidilmesi kıskançlık durumlarının artmasına neden olabilir..
sevgiliyle gidilmesi kıskançlık durumlarının artmasına neden olabilir..
barlar sokağındaki havelka ya ithafen yazılmıştır..
trivial pursuit oynarken bile, o kocaman zarı yere düşürmemeniz gereken bir yerdir havelka. tavla zarı kaçsa ne yapacam dersiniz kendi kendinize ve mekan muhakemesi yaparsınız. zira çok kalabalık olmasının yanında, aşağı düşen şeyleri almamaya uygun mimarisinin yanında hizmeti de iyi değildir kalabalık günlerde. yeterli çalışan sayısına ulaşacağı günleri iple çekiyorum.*
trivial pursuit oynarken bile, o kocaman zarı yere düşürmemeniz gereken bir yerdir havelka. tavla zarı kaçsa ne yapacam dersiniz kendi kendinize ve mekan muhakemesi yaparsınız. zira çok kalabalık olmasının yanında, aşağı düşen şeyleri almamaya uygun mimarisinin yanında hizmeti de iyi değildir kalabalık günlerde. yeterli çalışan sayısına ulaşacağı günleri iple çekiyorum.*
zaman zaman facebook gibi olabilen mekan.
güzel bir mekan olmasına rağmen herkesin bilidiği gibi genellikle liseli tayfanın gittiği mekanda boy gösteren garson-VIPkoruma karışımı tiplerin akşam hava kararınken şahit olduğum 20 yaşında kızlara kimlik sorup orada rencide durumuna düşüren kendini bilmezlerin bir an önce işi bırakması gerektiğini düşündüğüm
aynı zamanda bunula ilgili olarak 15 yaşındaki kızların saygınlık görme adına tel numaralarını bu tip garsonlara verdiklerinede şahit olduğum (bkz: belki lazım olur)bu gibi olayların ve çalışanların ortama sevimsizlik kattığını düşündüğüm her 2 mekanında basık sıkıcı ve dumanaltı olduğunu düşündüğüm gereksiz mekan .
alternatif olarak yine caddebotan barlar sokağında olan (bkz: benzin)düşünülebilr.en azından 2 katlı gibi birde gitme şansınız olursa (bkz: kalamış kahve)yi tavsiye ederim.
aynı zamanda bunula ilgili olarak 15 yaşındaki kızların saygınlık görme adına tel numaralarını bu tip garsonlara verdiklerinede şahit olduğum (bkz: belki lazım olur)bu gibi olayların ve çalışanların ortama sevimsizlik kattığını düşündüğüm her 2 mekanında basık sıkıcı ve dumanaltı olduğunu düşündüğüm gereksiz mekan .
alternatif olarak yine caddebotan barlar sokağında olan (bkz: benzin)düşünülebilr.en azından 2 katlı gibi birde gitme şansınız olursa (bkz: kalamış kahve)yi tavsiye ederim.
bağdat caddesi bostancı istikametinde bulunan fiyat bakımından acımasız ama yemek istediğiniz herşeyi bulabileceğiniz;salaş tarzda,gençlerin tavla monopoli v.s. oyunları oynayabildikleri içkili mekan.
pazar sabahları kahvaltı mekanıdır. Rahat ortamı, samimi havası ve dolu kahvlatı menüsü ile güzel bir pazar başlangıcıdır.
cadde deki şubesinde sakar elemanlar bulunduran, erken kapanan; barlar sokağında ki şubesi çok daha iyi olan mekandır.
eskişehir'de gidilebilecek ender mekanlardan biridir. en azından biradaki su oranı diger mekanlara göre düşüktur. mekan büyük ve sıcaktır. özellikle haftasonu akşam saatlerinde yer bulma sıkıntısı çekmeniz muhtemeldir.
bu haftasonu gerçekleşecek eskişehir asosyaller zirvesinin mekanıdır.
geçtiğimiz haftasonu kardeşimle otururken yan masada oturan 18-20 yaşlarında bir erkeğin ve bir tane daha erkeğin (!) ilginç diyaloğuna kulak misafiri olduğumuz yer;
-sen regl oluyo musun abi
-yok be oğlum abartma o kadar da değil
-öyle bi anlattın ki olur mu olur yani
-hahahhhhihhii
-sen regl oluyo musun abi
-yok be oğlum abartma o kadar da değil
-öyle bi anlattın ki olur mu olur yani
-hahahhhhihhii
viyana nın en güzel kafelerinden birisidir. vakti zamanında adolf hitler in de burada kahve içtiğini duyduğumda epey şaşırmıştım. enfes tatlıları var ve melange si harika. eğer haftasonu giderseniz oturacak yer bulmak için epey beklemeniz gerekiyor benden söylemesi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar