bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu3
- elimde goruntuleriniz var4
- forlove192
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- sözlük yazarlarının bileklikleri2
- utanmadan şort giyen erkek7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evlenmek için gereken minimum para5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ashley dont look at him look at me2
- sedat pekmez9
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- küfreden kız iticiliği8
- san marino nun dünya kupasını alması3
- ismet gurbuz 202418
- buddy dude2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
google chrome ve mozilla firefox arasındaki kapışmadır, chrome biraz hızlı ve daha kullanılır oluşu ile firefox'un önüne geçer.
firefox un fark atacağı müsabakadır.
firefox önce "default yazıcı oliim mi be abi? ne olur oliim be abi!" gibi yalvarışlarını bir kenara bırakmalı, updatelerini insan gibi rahatsız etmeden indirmeli, google tool bar'ı habire indirtmeye çalışan bi tarayıcı olarak yanlışlıkla yahoo tool bar'ı yüklememe izin vermemelidir. ki kendisi kaç yaşında, eşşek kadar tarayıcıdır hala öğrenememiştir bunları.
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome güzeldir hoştur da google yine cakallıgını yapmıştır. Her kullanıcı için bir id vererek bunu local state klasöründe saklayarak kullanıcıyı ifşa edebilmektedir. Tabi bunun çözümü var ama niye başta böyle geliyor sorusu benim aklımı kurcalamıyor degil.(ama google ı severim). Buna karşılık chrome gayet hızlı ve sadedir. Firefox da bir sekmede calısırken çökme oldugunda firefox tümden çökerken chrome un sadece o sekmesi kullanılamaz diger sekmelerdeki işlerinize devam edebilirsiniz. Bunun sebebi de her sekme acışta yeni bi chrome calısmıs gibi olmasındandır ki görev yöneticisinden bakılınca da görülebilir.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
(bkz: google chrome/@rs ne la)
firefoxun havada karada alacağı müsabakadır.
şimdi şöyle düşündüğümüzde; arada bir deneyim farkı var.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
opera kullanıcıları bu iki tarayıcının da bok gibi olduğunu düşünür, düşünüyorum. (bkz: hele bir kullanın hacı operayı)
Eklentilerinin fazlalığı ve yaygın kullanımıyla firefox önde görünüyor ama yarın ne olur bilinmez ancak google'ın chrome'u Muhassır Medeniyetler seviyesine çıkaracağına kesin gözüyle bakılıyor.
(bkz: opera vs firefox)
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
firefox oldukça popüler olmasına karşı chromenin ise akıl almaz bir yükselişi vardır daha şimdiden en çok kullanılan tarayıcı listesinde chrome 3. sırada görebiliriz.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
world pc trends reporter: what do u think about chrome?
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
iki büyük tarayıcı ve bir yanıt.
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sistem kaynakları yüksek olan kullanıcılar için chrome çok çok daha iyidir. bir kaç güvenlik açığı dışında * en iyi browser hiç kuşkusuz chrome'dur.
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
(bkz: chrome)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
tabi ki chrome diye cevaplanacak anket.
sormak bile saçmadır. elbette chrome.
chrome.
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
chrome hız bakımından çok daha iyidir. işlev bakımından ise mozilla.
mozillanın her yeni sekmede yeni bir exe çalıştırmasıyla kaybedip, chromenin kazanacağı duellodur.
2 yıl önce firefox'u bıraktım, çünkü çöke çöke beni sinir hastası olmanın eşiğine getirmişti. chrome kaymak gibi, yağ gibi akıyor maşallah.
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
chrome candır.
chrome un öpe öpe alacağı karşılaştırmadır.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar