bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
google chrome ve mozilla firefox arasındaki kapışmadır, chrome biraz hızlı ve daha kullanılır oluşu ile firefox'un önüne geçer.
firefox un fark atacağı müsabakadır.
firefox önce "default yazıcı oliim mi be abi? ne olur oliim be abi!" gibi yalvarışlarını bir kenara bırakmalı, updatelerini insan gibi rahatsız etmeden indirmeli, google tool bar'ı habire indirtmeye çalışan bi tarayıcı olarak yanlışlıkla yahoo tool bar'ı yüklememe izin vermemelidir. ki kendisi kaç yaşında, eşşek kadar tarayıcıdır hala öğrenememiştir bunları.
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome güzeldir hoştur da google yine cakallıgını yapmıştır. Her kullanıcı için bir id vererek bunu local state klasöründe saklayarak kullanıcıyı ifşa edebilmektedir. Tabi bunun çözümü var ama niye başta böyle geliyor sorusu benim aklımı kurcalamıyor degil.(ama google ı severim). Buna karşılık chrome gayet hızlı ve sadedir. Firefox da bir sekmede calısırken çökme oldugunda firefox tümden çökerken chrome un sadece o sekmesi kullanılamaz diger sekmelerdeki işlerinize devam edebilirsiniz. Bunun sebebi de her sekme acışta yeni bi chrome calısmıs gibi olmasındandır ki görev yöneticisinden bakılınca da görülebilir.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
(bkz: google chrome/@rs ne la)
firefoxun havada karada alacağı müsabakadır.
şimdi şöyle düşündüğümüzde; arada bir deneyim farkı var.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
opera kullanıcıları bu iki tarayıcının da bok gibi olduğunu düşünür, düşünüyorum. (bkz: hele bir kullanın hacı operayı)
Eklentilerinin fazlalığı ve yaygın kullanımıyla firefox önde görünüyor ama yarın ne olur bilinmez ancak google'ın chrome'u Muhassır Medeniyetler seviyesine çıkaracağına kesin gözüyle bakılıyor.
(bkz: opera vs firefox)
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
firefox oldukça popüler olmasına karşı chromenin ise akıl almaz bir yükselişi vardır daha şimdiden en çok kullanılan tarayıcı listesinde chrome 3. sırada görebiliriz.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
world pc trends reporter: what do u think about chrome?
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
iki büyük tarayıcı ve bir yanıt.
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sistem kaynakları yüksek olan kullanıcılar için chrome çok çok daha iyidir. bir kaç güvenlik açığı dışında * en iyi browser hiç kuşkusuz chrome'dur.
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
(bkz: chrome)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
tabi ki chrome diye cevaplanacak anket.
sormak bile saçmadır. elbette chrome.
chrome.
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
chrome hız bakımından çok daha iyidir. işlev bakımından ise mozilla.
mozillanın her yeni sekmede yeni bir exe çalıştırmasıyla kaybedip, chromenin kazanacağı duellodur.
2 yıl önce firefox'u bıraktım, çünkü çöke çöke beni sinir hastası olmanın eşiğine getirmişti. chrome kaymak gibi, yağ gibi akıyor maşallah.
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
chrome candır.
chrome un öpe öpe alacağı karşılaştırmadır.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar