bugün
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- muşlettin amca3
- sözlük yazarlarının bileklikleri3
- uludağ sözlük ün kokusu2
- elimde goruntuleriniz var4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- dut ağacı2
- açlığı çekilmeyen insan2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- sedat pekmez9
- küfreden kız iticiliği8
- ismet gurbuz 202418
- eski mesajları okumak3
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- buddy dude2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
google chrome ve mozilla firefox arasındaki kapışmadır, chrome biraz hızlı ve daha kullanılır oluşu ile firefox'un önüne geçer.
firefox un fark atacağı müsabakadır.
firefox önce "default yazıcı oliim mi be abi? ne olur oliim be abi!" gibi yalvarışlarını bir kenara bırakmalı, updatelerini insan gibi rahatsız etmeden indirmeli, google tool bar'ı habire indirtmeye çalışan bi tarayıcı olarak yanlışlıkla yahoo tool bar'ı yüklememe izin vermemelidir. ki kendisi kaç yaşında, eşşek kadar tarayıcıdır hala öğrenememiştir bunları.
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome güzeldir hoştur da google yine cakallıgını yapmıştır. Her kullanıcı için bir id vererek bunu local state klasöründe saklayarak kullanıcıyı ifşa edebilmektedir. Tabi bunun çözümü var ama niye başta böyle geliyor sorusu benim aklımı kurcalamıyor degil.(ama google ı severim). Buna karşılık chrome gayet hızlı ve sadedir. Firefox da bir sekmede calısırken çökme oldugunda firefox tümden çökerken chrome un sadece o sekmesi kullanılamaz diger sekmelerdeki işlerinize devam edebilirsiniz. Bunun sebebi de her sekme acışta yeni bi chrome calısmıs gibi olmasındandır ki görev yöneticisinden bakılınca da görülebilir.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
(bkz: google chrome/@rs ne la)
firefoxun havada karada alacağı müsabakadır.
şimdi şöyle düşündüğümüzde; arada bir deneyim farkı var.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
opera kullanıcıları bu iki tarayıcının da bok gibi olduğunu düşünür, düşünüyorum. (bkz: hele bir kullanın hacı operayı)
Eklentilerinin fazlalığı ve yaygın kullanımıyla firefox önde görünüyor ama yarın ne olur bilinmez ancak google'ın chrome'u Muhassır Medeniyetler seviyesine çıkaracağına kesin gözüyle bakılıyor.
(bkz: opera vs firefox)
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
firefox oldukça popüler olmasına karşı chromenin ise akıl almaz bir yükselişi vardır daha şimdiden en çok kullanılan tarayıcı listesinde chrome 3. sırada görebiliriz.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
world pc trends reporter: what do u think about chrome?
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
iki büyük tarayıcı ve bir yanıt.
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sistem kaynakları yüksek olan kullanıcılar için chrome çok çok daha iyidir. bir kaç güvenlik açığı dışında * en iyi browser hiç kuşkusuz chrome'dur.
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
(bkz: chrome)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
tabi ki chrome diye cevaplanacak anket.
sormak bile saçmadır. elbette chrome.
chrome.
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
chrome hız bakımından çok daha iyidir. işlev bakımından ise mozilla.
mozillanın her yeni sekmede yeni bir exe çalıştırmasıyla kaybedip, chromenin kazanacağı duellodur.
2 yıl önce firefox'u bıraktım, çünkü çöke çöke beni sinir hastası olmanın eşiğine getirmişti. chrome kaymak gibi, yağ gibi akıyor maşallah.
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
chrome candır.
chrome un öpe öpe alacağı karşılaştırmadır.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar