bugün
- falıma bakmak isteyen var mı19
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi8
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- kalamar ızgara3
- herbokolog4
- beyler gammazlandım3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde7
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- tembellik hakkı4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadınlar neden aldatır17
- çita leopar jaguar farkı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- bir şeyler söyle3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- sedat pekmez18
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl3
- çifte memiş2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
google chrome ve mozilla firefox arasındaki kapışmadır, chrome biraz hızlı ve daha kullanılır oluşu ile firefox'un önüne geçer.
firefox un fark atacağı müsabakadır.
firefox önce "default yazıcı oliim mi be abi? ne olur oliim be abi!" gibi yalvarışlarını bir kenara bırakmalı, updatelerini insan gibi rahatsız etmeden indirmeli, google tool bar'ı habire indirtmeye çalışan bi tarayıcı olarak yanlışlıkla yahoo tool bar'ı yüklememe izin vermemelidir. ki kendisi kaç yaşında, eşşek kadar tarayıcıdır hala öğrenememiştir bunları.
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome ise bunları aşmıştır, hiç üzmez, bug'ı bile güzeldir be.
sonuçta nesilleri farklıdır. firefox artık yaşlanmaya yüz tutmuş emre belözoğlu'dur yahoo'ya falan iki dakikada satar adamı ama chrome arda turan'dır, aslan gibidir.
(bkz: dini imanı futbol olan yazar)
(bkz: hep futbolla örnek veren yazar)
chrome güzeldir hoştur da google yine cakallıgını yapmıştır. Her kullanıcı için bir id vererek bunu local state klasöründe saklayarak kullanıcıyı ifşa edebilmektedir. Tabi bunun çözümü var ama niye başta böyle geliyor sorusu benim aklımı kurcalamıyor degil.(ama google ı severim). Buna karşılık chrome gayet hızlı ve sadedir. Firefox da bir sekmede calısırken çökme oldugunda firefox tümden çökerken chrome un sadece o sekmesi kullanılamaz diger sekmelerdeki işlerinize devam edebilirsiniz. Bunun sebebi de her sekme acışta yeni bi chrome calısmıs gibi olmasındandır ki görev yöneticisinden bakılınca da görülebilir.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
Gelelim chrome un eksiklerine. Benim chrome u firefox a karşı eksik buldugum konu acıkları degil elbette. Cünkü henüz beta sürümündeki tarayıcıda acık olması cok normaldir zamanla kapanır. Eksik oldugu nokta eklentilerinin olmamasıdır. Ben bir siteye girdigim zaman reklamların bloklanmasını isterim ya da gereksiz bannerları engellemek isterim...vs Chrome da henüz bunlar yok ama zamanla eklenti eklenebilecek olacagı da söylenmiştir. Merakla bekliyoruz. Ha bu arada unutmadan firefox un greasemonkey eklentisi gibi süper bi eklentisi olmayacaksa google gözüme gözükmesin.
(bkz: google chrome/@rs ne la)
firefoxun havada karada alacağı müsabakadır.
şimdi şöyle düşündüğümüzde; arada bir deneyim farkı var.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
daha yarım yılı bile doldurmamış bir program, firefox gibi dünyaya adını kazımış bir programla karşılaştıralabilecek bir seviyeye geliyorsa siz düşünün bu karşılaşmanın 1 yıl sonraki halini.
opera kullanıcıları bu iki tarayıcının da bok gibi olduğunu düşünür, düşünüyorum. (bkz: hele bir kullanın hacı operayı)
Eklentilerinin fazlalığı ve yaygın kullanımıyla firefox önde görünüyor ama yarın ne olur bilinmez ancak google'ın chrome'u Muhassır Medeniyetler seviyesine çıkaracağına kesin gözüyle bakılıyor.
(bkz: opera vs firefox)
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
(bkz: opera vs chrome)
ikisinin de iyi özellikleri bir arada; nerde, tabi ki opera'da.**
firefox oldukça popüler olmasına karşı chromenin ise akıl almaz bir yükselişi vardır daha şimdiden en çok kullanılan tarayıcı listesinde chrome 3. sırada görebiliriz.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
eklenti ve tema bakımından firefoxun muhteşem bir üstünlüğü vardır ama chrome da kullanıcıları eklenti desteği ile kendisini yavaş yavaş çekiyor. istatiklere bakarsak chromenin gelecek yıllarda baya pazar payı kapıcağı şimdiden belli.
world pc trends reporter: what do u think about chrome?
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
bill gates: chrome? huh, let it go yaa. i ate chrome!
iki büyük tarayıcı ve bir yanıt.
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sizce hangisi daha iyi
ben firefox kullanıyorum fakat google chorme'a geçmeyi düşünüyorum
sistem kaynakları yüksek olan kullanıcılar için chrome çok çok daha iyidir. bir kaç güvenlik açığı dışında * en iyi browser hiç kuşkusuz chrome'dur.
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
kaynak : götüm değil tabiki. buyrun,
http://sixrevisions.com/i...aphs/browser-performance/
http://xtreview.com/addco...ser-comparison-chart.html *
(bkz: chrome)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
hız, kullanım kolaylığı, daha güzel ve göz yormayan dizayn.
ayrıca;
(bkz: forum mu lan burası)
tabi ki chrome diye cevaplanacak anket.
sormak bile saçmadır. elbette chrome.
chrome.
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
o değil de hacı iki dakikada yükle işte, paralı falan da değil, sonra KULLAN KENDiN GÖR FARKLARI, NEDEN BURDA ANKET YAPARSIN Ki?
chrome hız bakımından çok daha iyidir. işlev bakımından ise mozilla.
mozillanın her yeni sekmede yeni bir exe çalıştırmasıyla kaybedip, chromenin kazanacağı duellodur.
2 yıl önce firefox'u bıraktım, çünkü çöke çöke beni sinir hastası olmanın eşiğine getirmişti. chrome kaymak gibi, yağ gibi akıyor maşallah.
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
şimdi firefox'un yenisi çıkmış, görünüş olarak aynı chrome. ona bir şans vermeye karar verdim. 3. açışımda falan dondu.
özet: chrome
chrome candır.
chrome un öpe öpe alacağı karşılaştırmadır.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
3-4 yıl firefox kullanmış biri olarak söylüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar