bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- true'nun çaylak olması15
- israil6
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- birsin allahım2
Yeni geldiğim 3 gün takıldığım şehir..
görsel
görsel
Paran yoksa sahra çölü paran varsa sextinggg.
Girne, paran yoksa girme diye bir söz var. Eğer yoksa da yeni uydurdum. Asker olarak gidildiğinde vahşi yüzüyle tanışıyorsunuz. Halk askerden illallah etmiş. Bakışları bir değişik. Almanların yahudilere davrandığı gibi davraniyorlar..
Ercan Havalimanından çıktıktan sonra Kıbhas ile 40 dakika'da ulaşabileceğiniz şehir.
Oteller: Türkiyede bulunan her şey dahil sistemi çoğu otelde yoktur, rezervasyonunuzu mutlaka kontrol edin, oteller sizden depozito isteyeceklerdir gidiş vaktine paranız kalır bu yönden bakın olaya, bütün otellerde casino vardır, bütün otellerin yemeği kötüdür. Merkez'e yakın otellerde Oscar otel, öğretmen evi,colony otel tercih edebilirsiniz. Bu oteler bütçeniz ve memnuniyetiniz açısından iyidir eğer para sorun değil ne işim var derseniz cratos'a gidebilirsiniz.
Yol: saat 22:00'dan sonra dolmuş bulmanız belirli yerler dışında zordur o belirli yerlere de 00:00'a kadar var bu nedenle: taksi kullanmak zorundasınız ve herkes gibi taksi kullanacağınız için taksicilerle pazarlığa girmeyin uc asağıya bes yukarıya fiyatlar oynamıyor hepsi sabit ve müşteri kaprisi çekmiyorlar yok ben araç kiralarım diyorsanız 3 gün altında biraz zor,aracınızın kırmızı plaka olması diğer insanlara kiralık araç ve ters trafikten geldiler uyarısıdır.
Yemek: sahil'de yemek yemek zorunda kaldıysanız ve domuz eti yemiyorsanız mutlaka bunu bildirin,çok bilindik yerleri ya da otelden aldığınız ilk yerler iyidir diye gitmeyin gerçekten kötüler.Denize karşı rakı balık isterseniz Hürdeniz kale arkası, lezzetli bir şey isterseniz anofor, fasıllı meyhane için keyfi sefa,sabah karşı corbası gecce cçorba, ocakbaşı için avni ve benim de favorim olan mexica rest için los amigos'u tercih edebilirsiniz,waffle için nesh waffle gidebilirsiniz.Kıbrıs yemekleri benim damak tadıma hiç hitap etmiyor eğer siz yemek isterseniz sahilde Kıbrıs Evin'de yiyebilirsiniz, manzarasıda harikadır, şeftali kebabını deneyin(içinde şeftali yok)
Gezilecek Yerler: ingiliz köyü(sonbaharda gelenler için-taksi ile gidilebilir), harbuor(dolmuş), bellapais(taksi) mavi köşk (dolmus) gezebilirsiniz. Çarşamba-cuma-cumartesi akşamları clup günüdür. oddeesy-cage damsız giremeyeceğiniz yerlerdir.benim favorim oddesy diğer günler geldiyseniz eğer her gün müzik yapan Bomond bar'a gidebilirsiniz, her telden çalıyorlar bi arabeks bi roman derken kıbrıs gecelerini görmedim demezsiniz, ortam herkesi sardı sizi tutmadıysa gitarcısına ve bataristine kulak verin, hatta gitar çalan arkadaş siz gelene kadar değişmezse tan'dan yalan şarkısını isteyin sanırım tan'dan daha iyi okuyor
herkes tarih falan diyecek ama çıkarma yapılan plaj şu an halk plajı tarih ile ilgili beklentileriniz girne için çok olmasın.
Üniversiteler:tercih etmek zorunda değilseniz etmeyin.Gerçekten zorunluluk halinde tercih etmenizi öneririm
Gece Misafiri: Sanırım beyler bu kısmı gayet iyi anladılar, gece misafiriniz için otellerinize 150 ile 900 tl arasında bir bedel ödüyorsunuz, genel olarak taksiciler bu konuda size yol gösterecektir, çiçek nereden bulabilirim derseniz anlarlar.
Sağlık: 1 Adet devlet hastanesi var, artık hangi doktor nöbetciyse şansınıza kalmış, gece 12'den sonra eczanelerde açık değil.Ağrı kesici,sivri-sinek sokması için ilaç getirin çantanızda
Ben severek yaşıyorum, umarım sizde seversiniz.
Oteller: Türkiyede bulunan her şey dahil sistemi çoğu otelde yoktur, rezervasyonunuzu mutlaka kontrol edin, oteller sizden depozito isteyeceklerdir gidiş vaktine paranız kalır bu yönden bakın olaya, bütün otellerde casino vardır, bütün otellerin yemeği kötüdür. Merkez'e yakın otellerde Oscar otel, öğretmen evi,colony otel tercih edebilirsiniz. Bu oteler bütçeniz ve memnuniyetiniz açısından iyidir eğer para sorun değil ne işim var derseniz cratos'a gidebilirsiniz.
Yol: saat 22:00'dan sonra dolmuş bulmanız belirli yerler dışında zordur o belirli yerlere de 00:00'a kadar var bu nedenle: taksi kullanmak zorundasınız ve herkes gibi taksi kullanacağınız için taksicilerle pazarlığa girmeyin uc asağıya bes yukarıya fiyatlar oynamıyor hepsi sabit ve müşteri kaprisi çekmiyorlar yok ben araç kiralarım diyorsanız 3 gün altında biraz zor,aracınızın kırmızı plaka olması diğer insanlara kiralık araç ve ters trafikten geldiler uyarısıdır.
Yemek: sahil'de yemek yemek zorunda kaldıysanız ve domuz eti yemiyorsanız mutlaka bunu bildirin,çok bilindik yerleri ya da otelden aldığınız ilk yerler iyidir diye gitmeyin gerçekten kötüler.Denize karşı rakı balık isterseniz Hürdeniz kale arkası, lezzetli bir şey isterseniz anofor, fasıllı meyhane için keyfi sefa,sabah karşı corbası gecce cçorba, ocakbaşı için avni ve benim de favorim olan mexica rest için los amigos'u tercih edebilirsiniz,waffle için nesh waffle gidebilirsiniz.Kıbrıs yemekleri benim damak tadıma hiç hitap etmiyor eğer siz yemek isterseniz sahilde Kıbrıs Evin'de yiyebilirsiniz, manzarasıda harikadır, şeftali kebabını deneyin(içinde şeftali yok)
Gezilecek Yerler: ingiliz köyü(sonbaharda gelenler için-taksi ile gidilebilir), harbuor(dolmuş), bellapais(taksi) mavi köşk (dolmus) gezebilirsiniz. Çarşamba-cuma-cumartesi akşamları clup günüdür. oddeesy-cage damsız giremeyeceğiniz yerlerdir.benim favorim oddesy diğer günler geldiyseniz eğer her gün müzik yapan Bomond bar'a gidebilirsiniz, her telden çalıyorlar bi arabeks bi roman derken kıbrıs gecelerini görmedim demezsiniz, ortam herkesi sardı sizi tutmadıysa gitarcısına ve bataristine kulak verin, hatta gitar çalan arkadaş siz gelene kadar değişmezse tan'dan yalan şarkısını isteyin sanırım tan'dan daha iyi okuyor
herkes tarih falan diyecek ama çıkarma yapılan plaj şu an halk plajı tarih ile ilgili beklentileriniz girne için çok olmasın.
Üniversiteler:tercih etmek zorunda değilseniz etmeyin.Gerçekten zorunluluk halinde tercih etmenizi öneririm
Gece Misafiri: Sanırım beyler bu kısmı gayet iyi anladılar, gece misafiriniz için otellerinize 150 ile 900 tl arasında bir bedel ödüyorsunuz, genel olarak taksiciler bu konuda size yol gösterecektir, çiçek nereden bulabilirim derseniz anlarlar.
Sağlık: 1 Adet devlet hastanesi var, artık hangi doktor nöbetciyse şansınıza kalmış, gece 12'den sonra eczanelerde açık değil.Ağrı kesici,sivri-sinek sokması için ilaç getirin çantanızda
Ben severek yaşıyorum, umarım sizde seversiniz.
Yüzmek istiyorsanız lapta'daki otellerin plajlarını tercih edebilirsiniz.
gece hayatının zirvesi port cratos’un cage’i (3500 kişi kapasite) olan güzel şehir.
şöyle bir yer;
görsel
şöyle bir yer;
görsel
Kktc'nin izmir'i.
2008den beri burdayım başka yerde yaşayamam güzel bir ada .. Kimse kimseye musallat olmaz gecein bir vakti kızı eşi dostu rahatça gezebilir az olaylı bol huzurlu bir adacık <3
gecce çorba ŞIRDAN REKLAMI YAPIYOR AMA YOK, KELLE PAÇA ORTALAMA TADINDA, HAYBEYA GiDiN.
HANGi OTEL DEPOZiTO ALMIŞ YENi DUYDUM,
PARA SORUN DEĞiL, DENiZ iÇiNSE GiRNE'YE GELMEYiN GAZiMAGOSAYA GiDiN, GiRNEDE KUMSAL DOĞRU DÜZGÜN YOK TAŞ VE KAYALIKLI,
DOMUZ ETi iSTEMEZ iSENiZ GELMEZ MENUDE HAM VEYA PORK DiYE GEÇER ZATEN ONUN DIŞINDA ETLERDE BiLDiĞiNiZ iSLAMi ŞARTLA GÖRE KESiLMiŞTiR,
ÇARŞAMBA GECELERi GENELDE CASiNO PERSONELLERi GiDER, CUMA CUMARTESI GENELDE YEREL INSAN, TURISTLER VE SABAH 9 AKSAM 18 CALISANLAR GIDER,
ÜNVERSiTE iÇiN GELMEYiN! %100 BURSA YOKSA GELMEYiN, 300 STERLiNDEN BAŞLAR KiRALAR,
BUR DA ÇiÇEK ALMANIZ iÇiN BARZO OLMANIZ LAZIM, TiNDER VB GiBi GECE KLUPLERI CAFELER BARLAR iNSANLARLA TANIŞMAK iÇiN GÜZEL,
1 DEVLET 2 ÖZEL HASTAHANE VARDIR, ECZANE GECE 12 DEN ONCE DE KAPATIR! ARARSIN ACIL DEĞiLSE GELMEZ.
KIBRISTA YAŞAYANLARA DA SELAM OLSUN.
GEZMEYE GELMEDEN BUR DA YAŞAYANLARA DANIŞIN.
HANGi OTEL DEPOZiTO ALMIŞ YENi DUYDUM,
PARA SORUN DEĞiL, DENiZ iÇiNSE GiRNE'YE GELMEYiN GAZiMAGOSAYA GiDiN, GiRNEDE KUMSAL DOĞRU DÜZGÜN YOK TAŞ VE KAYALIKLI,
DOMUZ ETi iSTEMEZ iSENiZ GELMEZ MENUDE HAM VEYA PORK DiYE GEÇER ZATEN ONUN DIŞINDA ETLERDE BiLDiĞiNiZ iSLAMi ŞARTLA GÖRE KESiLMiŞTiR,
ÇARŞAMBA GECELERi GENELDE CASiNO PERSONELLERi GiDER, CUMA CUMARTESI GENELDE YEREL INSAN, TURISTLER VE SABAH 9 AKSAM 18 CALISANLAR GIDER,
ÜNVERSiTE iÇiN GELMEYiN! %100 BURSA YOKSA GELMEYiN, 300 STERLiNDEN BAŞLAR KiRALAR,
BUR DA ÇiÇEK ALMANIZ iÇiN BARZO OLMANIZ LAZIM, TiNDER VB GiBi GECE KLUPLERI CAFELER BARLAR iNSANLARLA TANIŞMAK iÇiN GÜZEL,
1 DEVLET 2 ÖZEL HASTAHANE VARDIR, ECZANE GECE 12 DEN ONCE DE KAPATIR! ARARSIN ACIL DEĞiLSE GELMEZ.
KIBRISTA YAŞAYANLARA DA SELAM OLSUN.
GEZMEYE GELMEDEN BUR DA YAŞAYANLARA DANIŞIN.
Şu sıralar akşamları polis ve ambulanslar vızır vızır geçiyor. Kıbrısın yaşanılacak 2 yerinden biri diğeride Gazimağusa.
1-) renkli bir kktc şehri,
2-) elit bir karşıyaka mahallesi.
2-) elit bir karşıyaka mahallesi.
egzotik bir şehirdir. ancak eğlenceyi düşünüyorsanız ve tek başınıysanız pek bir şey beklemeyin. huzurlu vakit geçirmek ve keyifle alkol almak için idealdir.
(bkz: girne mahallesi)
yalnızlıktan sıkılanlar, resepsiyondan "girneli alev"in telefonunu isteyebiliyordu yakın zamana kadar.
Egzotik falan olmayan şehir. Gayet sıradan deniz kenarında bulunan bir ilçe. Evet.
Kadınların güzelliği ve rahatlığı açısından izmir’e benzemektedir.
Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde bir liman şehir olan Girne'nin eskilere dayanan bir tarihi vardır. 11. yüzyılda Bizanslılar, daha sonra Selçuk Türklerinin eline geçen şehir, 1844 yılında önemli bir orarım görmüştür. Girne Kalesi girişindeki koridorun ucunda Cezayirli Sadık Paşa'nın mezarı bulunmaktadır.
Kktc'nin şehirleri mesela istanbul'dan giden birine köy gibi gelir. Ama çok güzel yerler sessiz sakin kafa dinlemelik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar