bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
Ercan Havalimanından çıktıktan sonra Kıbhas ile 40 dakika'da ulaşabileceğiniz şehir.
Oteller: Türkiyede bulunan her şey dahil sistemi çoğu otelde yoktur, rezervasyonunuzu mutlaka kontrol edin, oteller sizden depozito isteyeceklerdir gidiş vaktine paranız kalır bu yönden bakın olaya, bütün otellerde casino vardır, bütün otellerin yemeği kötüdür. Merkez'e yakın otellerde Oscar otel, öğretmen evi,colony otel tercih edebilirsiniz. Bu oteler bütçeniz ve memnuniyetiniz açısından iyidir eğer para sorun değil ne işim var derseniz cratos'a gidebilirsiniz.
Yol: saat 22:00'dan sonra dolmuş bulmanız belirli yerler dışında zordur o belirli yerlere de 00:00'a kadar var bu nedenle: taksi kullanmak zorundasınız ve herkes gibi taksi kullanacağınız için taksicilerle pazarlığa girmeyin uc asağıya bes yukarıya fiyatlar oynamıyor hepsi sabit ve müşteri kaprisi çekmiyorlar yok ben araç kiralarım diyorsanız 3 gün altında biraz zor,aracınızın kırmızı plaka olması diğer insanlara kiralık araç ve ters trafikten geldiler uyarısıdır.
Yemek: sahil'de yemek yemek zorunda kaldıysanız ve domuz eti yemiyorsanız mutlaka bunu bildirin,çok bilindik yerleri ya da otelden aldığınız ilk yerler iyidir diye gitmeyin gerçekten kötüler.Denize karşı rakı balık isterseniz Hürdeniz kale arkası, lezzetli bir şey isterseniz anofor, fasıllı meyhane için keyfi sefa,sabah karşı corbası gecce cçorba, ocakbaşı için avni ve benim de favorim olan mexica rest için los amigos'u tercih edebilirsiniz,waffle için nesh waffle gidebilirsiniz.Kıbrıs yemekleri benim damak tadıma hiç hitap etmiyor eğer siz yemek isterseniz sahilde Kıbrıs Evin'de yiyebilirsiniz, manzarasıda harikadır, şeftali kebabını deneyin(içinde şeftali yok)
Gezilecek Yerler: ingiliz köyü(sonbaharda gelenler için-taksi ile gidilebilir), harbuor(dolmuş), bellapais(taksi) mavi köşk (dolmus) gezebilirsiniz. Çarşamba-cuma-cumartesi akşamları clup günüdür. oddeesy-cage damsız giremeyeceğiniz yerlerdir.benim favorim oddesy diğer günler geldiyseniz eğer her gün müzik yapan Bomond bar'a gidebilirsiniz, her telden çalıyorlar bi arabeks bi roman derken kıbrıs gecelerini görmedim demezsiniz, ortam herkesi sardı sizi tutmadıysa gitarcısına ve bataristine kulak verin, hatta gitar çalan arkadaş siz gelene kadar değişmezse tan'dan yalan şarkısını isteyin sanırım tan'dan daha iyi okuyor
herkes tarih falan diyecek ama çıkarma yapılan plaj şu an halk plajı tarih ile ilgili beklentileriniz girne için çok olmasın.
Üniversiteler:tercih etmek zorunda değilseniz etmeyin.Gerçekten zorunluluk halinde tercih etmenizi öneririm
Gece Misafiri: Sanırım beyler bu kısmı gayet iyi anladılar, gece misafiriniz için otellerinize 150 ile 900 tl arasında bir bedel ödüyorsunuz, genel olarak taksiciler bu konuda size yol gösterecektir, çiçek nereden bulabilirim derseniz anlarlar.
Sağlık: 1 Adet devlet hastanesi var, artık hangi doktor nöbetciyse şansınıza kalmış, gece 12'den sonra eczanelerde açık değil.Ağrı kesici,sivri-sinek sokması için ilaç getirin çantanızda
Ben severek yaşıyorum, umarım sizde seversiniz.
Oteller: Türkiyede bulunan her şey dahil sistemi çoğu otelde yoktur, rezervasyonunuzu mutlaka kontrol edin, oteller sizden depozito isteyeceklerdir gidiş vaktine paranız kalır bu yönden bakın olaya, bütün otellerde casino vardır, bütün otellerin yemeği kötüdür. Merkez'e yakın otellerde Oscar otel, öğretmen evi,colony otel tercih edebilirsiniz. Bu oteler bütçeniz ve memnuniyetiniz açısından iyidir eğer para sorun değil ne işim var derseniz cratos'a gidebilirsiniz.
Yol: saat 22:00'dan sonra dolmuş bulmanız belirli yerler dışında zordur o belirli yerlere de 00:00'a kadar var bu nedenle: taksi kullanmak zorundasınız ve herkes gibi taksi kullanacağınız için taksicilerle pazarlığa girmeyin uc asağıya bes yukarıya fiyatlar oynamıyor hepsi sabit ve müşteri kaprisi çekmiyorlar yok ben araç kiralarım diyorsanız 3 gün altında biraz zor,aracınızın kırmızı plaka olması diğer insanlara kiralık araç ve ters trafikten geldiler uyarısıdır.
Yemek: sahil'de yemek yemek zorunda kaldıysanız ve domuz eti yemiyorsanız mutlaka bunu bildirin,çok bilindik yerleri ya da otelden aldığınız ilk yerler iyidir diye gitmeyin gerçekten kötüler.Denize karşı rakı balık isterseniz Hürdeniz kale arkası, lezzetli bir şey isterseniz anofor, fasıllı meyhane için keyfi sefa,sabah karşı corbası gecce cçorba, ocakbaşı için avni ve benim de favorim olan mexica rest için los amigos'u tercih edebilirsiniz,waffle için nesh waffle gidebilirsiniz.Kıbrıs yemekleri benim damak tadıma hiç hitap etmiyor eğer siz yemek isterseniz sahilde Kıbrıs Evin'de yiyebilirsiniz, manzarasıda harikadır, şeftali kebabını deneyin(içinde şeftali yok)
Gezilecek Yerler: ingiliz köyü(sonbaharda gelenler için-taksi ile gidilebilir), harbuor(dolmuş), bellapais(taksi) mavi köşk (dolmus) gezebilirsiniz. Çarşamba-cuma-cumartesi akşamları clup günüdür. oddeesy-cage damsız giremeyeceğiniz yerlerdir.benim favorim oddesy diğer günler geldiyseniz eğer her gün müzik yapan Bomond bar'a gidebilirsiniz, her telden çalıyorlar bi arabeks bi roman derken kıbrıs gecelerini görmedim demezsiniz, ortam herkesi sardı sizi tutmadıysa gitarcısına ve bataristine kulak verin, hatta gitar çalan arkadaş siz gelene kadar değişmezse tan'dan yalan şarkısını isteyin sanırım tan'dan daha iyi okuyor
herkes tarih falan diyecek ama çıkarma yapılan plaj şu an halk plajı tarih ile ilgili beklentileriniz girne için çok olmasın.
Üniversiteler:tercih etmek zorunda değilseniz etmeyin.Gerçekten zorunluluk halinde tercih etmenizi öneririm
Gece Misafiri: Sanırım beyler bu kısmı gayet iyi anladılar, gece misafiriniz için otellerinize 150 ile 900 tl arasında bir bedel ödüyorsunuz, genel olarak taksiciler bu konuda size yol gösterecektir, çiçek nereden bulabilirim derseniz anlarlar.
Sağlık: 1 Adet devlet hastanesi var, artık hangi doktor nöbetciyse şansınıza kalmış, gece 12'den sonra eczanelerde açık değil.Ağrı kesici,sivri-sinek sokması için ilaç getirin çantanızda
Ben severek yaşıyorum, umarım sizde seversiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar