bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- lip balm kullanan erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sedat pekmez18
- nofap6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- 0 0 75
- devşirmelik makamı13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- tarot falına inanan salak8
- dont fuck with me tony4
- ayrılığın 7 aşaması2
- cut the crap4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- frenkler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- askerlik9
General mobile telefonları genel olarak özelliklerine göre fiyatları uygun telefonlar ama bir daha bedava verseler kullanmam discovery, qudro4, discovery elite hepsi sürekli donuyor kendiliğinden kapanıyor.
Disco'dan sonra kullanmamaya yemin ettiğim firmanın yeni ürünü.
999 liraya çıkarsa alınmaması gereken telefon. avrupa fiyatı her şey dahil 199 euro yani bugünkü kurla 638 türk lirası. hadi kdv'yi de kat içine 753 türk lirası.
devlet o kadar ekstra vergiyi türk şirketlerinin önü açılsın diye koymamış mıydı? e avrupa'da her şey dahil 199 euroya sattığın telefon kendi ülkende nasıl 999 lira oluyor? general mobile türk şirketi değil mi?
ya devlet türk şirketi de olsa verginin vergisini alıyor ya da general mobile ithal ürünlerin şekillendirdiği piyasaya göre fiyat verip normal satışından kazandığı kâr hariç 200-300 lira daha cukkalıyor.
almadan önce buraları okuyup fikir edinmek isteyen kişiler enayi yerine konmak istemiyorsa almamalı. (750-800 lirayı geçtiği takdirde)
devlet o kadar ekstra vergiyi türk şirketlerinin önü açılsın diye koymamış mıydı? e avrupa'da her şey dahil 199 euroya sattığın telefon kendi ülkende nasıl 999 lira oluyor? general mobile türk şirketi değil mi?
ya devlet türk şirketi de olsa verginin vergisini alıyor ya da general mobile ithal ürünlerin şekillendirdiği piyasaya göre fiyat verip normal satışından kazandığı kâr hariç 200-300 lira daha cukkalıyor.
almadan önce buraları okuyup fikir edinmek isteyen kişiler enayi yerine konmak istemiyorsa almamalı. (750-800 lirayı geçtiği takdirde)
Maalesef 999 tl'den satışa sunulmuştur.
Avrupa'da kdv dahil €199 satılan bir cihaz max. 800 tl'ye satılmalı ne de olsa türk markası(!).
yine de, fakir olduğum için ilgimi çekmiştir.
Avrupa'da kdv dahil €199 satılan bir cihaz max. 800 tl'ye satılmalı ne de olsa türk markası(!).
yine de, fakir olduğum için ilgimi çekmiştir.
ben discovery elite kullanıyorum daha önceki ve sonraki üretilen telefonlarını da biliyorum ama bence alınmaması gereken marka
benim telefonda 3 gb ram var 128 gb hafıza var telefon ara sıra donuyor ...
samsung da önermem batarya bi şişerse at çöpe gitsin sonra düzen tutmuyor ...
ama biraz fazla verip ya lg alın yada apple
en azından alınca sorun çıkmıyor uzun bir süre ...
benim telefonda 3 gb ram var 128 gb hafıza var telefon ara sıra donuyor ...
samsung da önermem batarya bi şişerse at çöpe gitsin sonra düzen tutmuyor ...
ama biraz fazla verip ya lg alın yada apple
en azından alınca sorun çıkmıyor uzun bir süre ...
general mobile tarafından ₺999 etiket fiyatı ile satışa sunulmuş android one projesinin yeni üyesi.
nexus cihazlar gibi en erken android güncellemelerini alacak olan bu cihazın, 2 yıl içinde yayınlanan tüm android güncellemelerini alacağı google tarafından taahhüt edilmiştir.
nexus cihazlar gibi en erken android güncellemelerini alacak olan bu cihazın, 2 yıl içinde yayınlanan tüm android güncellemelerini alacağı google tarafından taahhüt edilmiştir.
Şu an bu entriyi girdiğim telefondur. Gerçekten çok memnunum. Bataryası gayet güzel; çok sık kullanırsanız 1 gün rahat yetiyor, az kullanırsanız 2 gün gider. Kamerası zaten mukemmel, ön kamera 13mp hemde flaşlı, yani selfie çekmek için aydınlık yer aramak zorunda degilsiniz. 3gb ram var gayet hızlı ve sadece 1000 lira. Ben peşin 950 liraya aldim. Bence bu fiyata alınabilecek en iyi telefon...
Fakir kürt telefonu.
malzeme kalitesi iyi olsa güzel telefondur aslında. marka olarak gm buna pek önem vermiyor. başka modellerde de kullanıcıların çoğu 1. 2. senenin sonunda jak girişinin kırılması filan gibi durumlardan şikayetçi. ama tabii ki hor davranmamak da önemli.
Allah yapanın belasını versin telefonudur. hep mi bir sorun çıkar arkadaş bıktım. En sonunda kıracam o olacak.
babamın bir süredir kullandığı f/p bakımından über seviyede telefon. buna baktıkça elimdeki sony xperia z3+ bile gıcık ediyor gerçeği söylemek gerekirse.
kamera ve ekran kalitesi üst seviye ile yarışır. ham android kullanması zaten iki adım öne geçiriyor hız olarak.
kamera ve ekran kalitesi üst seviye ile yarışır. ham android kullanması zaten iki adım öne geçiriyor hız olarak.
emektar samsung galaxy s2 nin cortlamasından sonra araştırırken bulduğum general mobile telefonudur. birçok özelliği ile amiral gemilerine kafa tutuyormuş gibi görüyordur. Birkaç tane selefi olmasına rağmen çokta fazla olumsuz yorum görmedim açıkçası. Ekranında boğaziçi köprüsü olan ilk partisi sorunlu olsa da ekranında kapadokya fotoğrafı olan sonraki partilerde sorunun düzeltiği söylenmektedir. Birkaç gün içinde alırsam editte ilk izlenimlerimi vereceğimdir.
Lüks amele telefonudur.
general mobile 4.5 g modelini kullandıktan sonra hiçbir modelini tavsiye etmicem telefon.
Anneme aldığım telefondur. fiyatını baz alırsak performans olarak gayet iyi. Başlarda biraz ısınma sorunu vardı ama sorun kullandıkça azaldı. Şimdi ise böyle bir sorun yok. Telefonda henüz kasma donma belirtileri yok ama ilerleyen zamanlara bakacağız tabii ki. Kutu içinden adaptör, iki bağlantı kablosu, kulaklık birde şarj cihazının ucu farklı olduğu için diğer şarj aletlerine dönüştürmek için ek cıkıyor. Yalnız şunu söyleyeyim kulaklık pek uzun ömürlü değil.
fiyat/performans oranı gayet iyi olan fakat teknoloji veya android dünyası ile biraz içli dışlı olmanızı gerektirebilecek bir telefon. anneme/babama alayım kullansınlar düşüncesi güzel fakat gerek donanım üretim sürecinde gerek yazılımsal hatalardan dolayı çok garip sorunlar baş gösterebiliyor. bunları çözmek için de bir şeylerin farkında olmanız ve müdahale etmeniz gerek. örneğin en sık karşılaşılan sorun, telefonun ekranı kapalı olmasına rağmen uyku moduna geçmeyip gece boyunca %20-%30 arası şarj tüketmesi. bazen bir yeniden başlatma ile bu sorun halloluyor ama öncesinde sizin pil durumuna girip ekran kapalıyken uyku durumuna geçip geçmediğini kontrol etmeniz gerekiyor. bu ve bunun gibi birkaç sorun yüzünden başta dediğim gibi herkese tavsiye edilebilecek bir seviyeye ulaşamıyor.
kamerası çöpdür efenim.Ama fiyatına göre alınabilir mi tartışılır.
Hala kullananların yorumlarını beklediğimiz telefon.
(bkz: xiaomi mi5)
vestel al daha iyi. net söylüyorum.
üstte ki entry'i refere etmeyendir.
üstte ki entry'i refere etmeyendir.
aynı paraya varsa benzer özelliklere sahip xiomi veya huawei kesinlikle düşünülebilir.
ben zamanında general mobile discovery aldım, şarj soketinde kronik sıkıntı oluyordu bu telefonların ve servis kullanıcı hatası diye garanti kapsamına sokmuyordu.
o günden sonra general mobile bitti benim için, bir daha da almayı bile düşünmedim.
ben zamanında general mobile discovery aldım, şarj soketinde kronik sıkıntı oluyordu bu telefonların ve servis kullanıcı hatası diye garanti kapsamına sokmuyordu.
o günden sonra general mobile bitti benim için, bir daha da almayı bile düşünmedim.
O kalın ve kısa kablosuna rağmen ısrarla şarjda kullanıp soketi bozduğum telefon .
Gm iyidir de sıkıntı çıkarabilir 3 senedir discovery elite kullanıyorum sıkıntı çıkmadı daha. Ama o fiyata lenovo p1 ya da Samsung j7 daha mantıklı ve sağlam gibi.
Kamerası tirt, lg g4 ezer ezer her konuda.
GM kullanmış biri olarak söylüyorum. Almayın aldırtmayın. Lenovo tavsiyemdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar