bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- portekiz5
- rakı sevmemek7
- kolombiya4
- kadınlar2
Bütçeyi az daha artırıp xiaomi mi5 alın derim. Şahsen edindim ve böyle fiyat performans cihazı yok. Snapdragon 820 sizi çok uzun zaman iyi bir son kullanıcı deneyimiyle götürür.
yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. kamerası tırt diyen olmuş doğru ama play store da güzel uygulama var sıkıntı olmuyor o yüzden. bence en önemli avantajı fiyatına göre özellikleri çok iyi aynı zamanda her ay google tarafından güncelleme alıyor. android 7 güncellemesi alan ilk telefonlardan birisidir.
pişmanlıktır.
Son guncellemeden sonra telefon resmen sapitti. içerik değişti işlem.sekli değişti telefonu yanıtlama biçimi bile değişti. Hepsini anlıyorum tamam da ses kalitesi neden düşer. Uygulama ayarları neden değişir?
tasvip etmem.
yarın a101 de 799 liraya satışa sunulacak telefon.
Rezil bir telefondur. Almak isteyenlere şiddetle almamaları konusunda uyarıyorum. Şarj sorunu belli başlı bir sıkıntı. Dahası arka kamera iğrenç ön kamera öyle böyle. En iyi tarafı hızlı şarj (o da hemen bitiyor) ve arka taraftaki çift flaş ortamı fazla aydınlatıyor. Daha da bir özelliği yok.
4 yaşındaki cihazımdır kendileri, yakın zamanda Xiaomi Redmi Note 8 Pro'ya cebimdeki yerini devredecektir...4 yıldır vermiş olduğu tüm hizmetler için kendisine minnettarım...
2016 senesinde 1000₺ segmentinde yer alan en baba fiyat/performans cihazıydı ama bu gün itibariyle ( adroid One desteği de bittiği için ) artık çöp katagorisindedir...
2016 senesinde 1000₺ segmentinde yer alan en baba fiyat/performans cihazıydı ama bu gün itibariyle ( adroid One desteği de bittiği için ) artık çöp katagorisindedir...
5 yıldır kullandığım telefon.
sayısız şarj soketi değişimi, 6 kez batarya değişimi geçirdi. en son şubatta bataryasını değiştirdim. gayet güzel çalışıyordu, öpüp kokluyordum çünkü son değişimde sinirlenip telefonu komodine vurmuştum.
şimdi telefon donmaya başladı...
entry girerken en az 10 kez yazmaya devam etsem de kelimeler ekrana çıkmıyor mesela. önce ısınmaya başladı, "lavandula beni bi tazele be güzelim" dedi. şimdi de öksürüp kendini acındırmaya çalışıyor.
sesine kulak verip telefoncuya koşacağım.
telefon iyi hoş ama bahsettiğim problemler gerçekten can sıkıcı. bazen kamerası da günlerce açılmıyor.
bakalım, almadığım piyango biletinden para çıkarsa değiştireceğim.
sayısız şarj soketi değişimi, 6 kez batarya değişimi geçirdi. en son şubatta bataryasını değiştirdim. gayet güzel çalışıyordu, öpüp kokluyordum çünkü son değişimde sinirlenip telefonu komodine vurmuştum.
şimdi telefon donmaya başladı...
entry girerken en az 10 kez yazmaya devam etsem de kelimeler ekrana çıkmıyor mesela. önce ısınmaya başladı, "lavandula beni bi tazele be güzelim" dedi. şimdi de öksürüp kendini acındırmaya çalışıyor.
sesine kulak verip telefoncuya koşacağım.
telefon iyi hoş ama bahsettiğim problemler gerçekten can sıkıcı. bazen kamerası da günlerce açılmıyor.
bakalım, almadığım piyango biletinden para çıkarsa değiştireceğim.
her modelinde olduğu gibi genel(kronik) bağlantı soket ve batarya sorunu vardır. şaşırttı mı hayır.
üç yıla yakın ve geçen seneye kadar kullandığım telefon. zamanının fiyat performans telefonuydu. bin TL ye almıştım ve baya fazla işimi görmüştü. bir kere şarj soketi, bir kere batarya değişimi gördü. ekranı kırıldıktan ve şarjı 3 saat gitmeye başladıktan sonra veda etmek zorunda kaldım.
lafın özü telefonu aldığım zamana geri dönsem tereddüt etmeden tekrar alırım.
lafın özü telefonu aldığım zamana geri dönsem tereddüt etmeden tekrar alırım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar