bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
kelime anlamı ölü yıkayıcısı anlamına gelen arapça bir sözlük. baksana şu kelimeye "gassal" korkutucu.
Cumhurbaşkanının, padişahın bile cemaat önünde er kişi niyetine dediği dünyadan pek de bir şey beklememek gerekiyor aslında. Dünya boş ve yalandan ibarettir.
dünyanın en yüce işini yapan asil duyguların insanlarıdır bu meslek erbapları.
bir tellak bir de aha bu.
bir tellak bir de aha bu.
Babamın hobi olsun diye edindiği meslek sıfatı. Bir gün imam ve cemaatinin canı sıkılıyor ve imam bunun kursunu vereyim diyor. Kesinlikle diyanetten alacağı paranın bir önemi yok. Neyse geçen yaz boyu ölü yıkamayı öğreniyor babam ve sertifikalı bir gassal artık.
Ülkemizde hobi anlayışı bile ürkünç velhasıl. Çok zaman paklar bizi.
Ve ıstakoz dinlerken geldi bunlar aklıma. Gasilhane ne görmedim sabah sabah.
"
Gassalın biriyle iki kelâm dilime hasıl oldu
Vardı yanıma dedi: "Yaşam ölüm kadar soğuktu!"
"Medet", dedim "Ya Hak", içim dedi "Kalk, kalk, kalk
Geceyi yırt ve ileri bak, güneşin orada bak!"
"
Ülkemizde hobi anlayışı bile ürkünç velhasıl. Çok zaman paklar bizi.
Ve ıstakoz dinlerken geldi bunlar aklıma. Gasilhane ne görmedim sabah sabah.
"
Gassalın biriyle iki kelâm dilime hasıl oldu
Vardı yanıma dedi: "Yaşam ölüm kadar soğuktu!"
"Medet", dedim "Ya Hak", içim dedi "Kalk, kalk, kalk
Geceyi yırt ve ileri bak, güneşin orada bak!"
"
Çok Zor bir zanaat. Yıkadığın kendi vücudun değil Onun bunun ölü bedeni. Belli bir zaman sonra Kafayı sıyıranları dahi vardır içlerinde belki.
saygı duyulacak meslek. başka kim yapar ki?
buna mukabil bir de otopsi uzmanları var.
buna mukabil bir de otopsi uzmanları var.
Ahmet kural’ın başrol olduğu yeni dizi. Güzel gibi duruyor izledikçe editlenir burası.
Olay ne tam anlamadım ama neyse, 1. Bölümün günahı olmaz...
istanbul'un her yerindeki korkutucu ölünce beni kim yıkayacak yazılı reklamlarıyla birçok kişinin antipatisini kazanmış olan dizi.
Güzel ve kaliteli bir dizi. Dizi müzikleri de ayrı güzel. Çok beğendim, hayatın içinden ve samimi. Dandik dizilerden bi bıkkınlık gelmişti bu ara. Filmin afişinden korkmuşlar ne tuhaf insanlar var ya. Höt desek ödleri kopacak herhalde. Komik. Evet.
Edit: müziklerini şahin kendirci seslendiriyormuş.
(bkz: şahin kendirci)
Edit: müziklerini şahin kendirci seslendiriyormuş.
(bkz: şahin kendirci)
Beklentilerimin çok üzerinde bir dizi.
En büyük artılarından biri, bölümlerin 30-40 dakikayı geçmemesi. Oyuncu kadrosu oldukça sağlam ve Ahmet Kural harika bir performans sergilemiş.
En büyük artılarından biri, bölümlerin 30-40 dakikayı geçmemesi. Oyuncu kadrosu oldukça sağlam ve Ahmet Kural harika bir performans sergilemiş.
4 bölüm izledim. Herkes o kadar güzel sözler söylüyor ki dizi hakkında, bu kadar insan yanılıyor olamaz. Bir boktan anlamadığımı kabul ettim...
ilk bölümü güzeldi.
devamını daha izlemedim.
devamını daha izlemedim.
aşırı reklamından dolayı ne kadar güzel olsa da izlemicem.
izlemedim. Fırsatını bulursam izlerim.
ahmet kural'ın olduğu fragman güzel gözüküyor zaten. komedi filmi değilse bana göre değil. ben komedi filmi severim. filmler zaten gerçek değil bari güldürsün. allah'tan prestij meselesi gerçek hayat hikayesiyle ilgiliydi.
Beğendim. Herkesin kendinden bir parça bulacağı güzel bi dizi. Abartı yok dümdüz biz, dümdüz türk aile yapısı.
ilk bölümünde gasilane de ölüleri yıkama sahnesinde babamı son görüşüm geldi gözlerimin önüne yutkuna yutkuna bitirdim diziyi, sonra gittim mutfağa bir sigara yaktım.
ilk bölümünde gasilane de ölüleri yıkama sahnesinde babamı son görüşüm geldi gözlerimin önüne yutkuna yutkuna bitirdim diziyi, sonra gittim mutfağa bir sigara yaktım.
arapça yıkama demek.
o kadar abartılacak bir şey göremediğim dizi. tipik samanyolu dizisi amk.
"Beni kim yıkayacak?" deyu sansasyonel ilanlar verilmiş! Kim yıkayacağını anlatalım;
-Esas(şer'i) olan- mevtayı (birinci derece akraba)'nın yıkaması, tekvin(kefenleyerek) defn etmesi, hatta cenaze namazını kıldırması gerekir!.
Babam -merhum- 2001(2004 yılında vefat etti) Düzce tıp fakültesi hastanesi'nde yatarken eğer "Emr-i Hakk veki olursa oğlum beni sen yıka-kefenle, cenaze namazımı kıldır ve defn et" deyu vasiyet etmişti!. Arabistan da mukim olmamdan dolayı cenazenin hemen akabine yetişebildim, görevinizi yapamadık, hâlâ içimde ukdedir!.
imdi her Müslüman ebeveyn, -dünya hayatını terki-diyar ederken- bu son görevleri yapacak evlatlar yetiştirmelidir. Ha bu kadar imam hatip lisesine ne gerek var diyen gâvurlardan olmamak evladır!.
-Esas(şer'i) olan- mevtayı (birinci derece akraba)'nın yıkaması, tekvin(kefenleyerek) defn etmesi, hatta cenaze namazını kıldırması gerekir!.
Babam -merhum- 2001(2004 yılında vefat etti) Düzce tıp fakültesi hastanesi'nde yatarken eğer "Emr-i Hakk veki olursa oğlum beni sen yıka-kefenle, cenaze namazımı kıldır ve defn et" deyu vasiyet etmişti!. Arabistan da mukim olmamdan dolayı cenazenin hemen akabine yetişebildim, görevinizi yapamadık, hâlâ içimde ukdedir!.
imdi her Müslüman ebeveyn, -dünya hayatını terki-diyar ederken- bu son görevleri yapacak evlatlar yetiştirmelidir. Ha bu kadar imam hatip lisesine ne gerek var diyen gâvurlardan olmamak evladır!.
-uzun yıllar önce- Hendek de dükkanımıza abaza köyünde imamlık yapan (kendisi de çerkez) bir hoca uğrardı ve o anlatmış idi. - Adamlar gelmiş 70-80 yaşına Camiye uğramamış, yanından dahi geçmemiş, öldüğünde çocukları getirir koyar-musallaya "hoca-efendi babamı yıkayı-ver" deyu tuttururlar imiş? Ve o da "- Şu kadar para verin, yıkayayım" diye ayak diretir ve istediği parayı almadan da elini sürmezmiş!.
Sonra da babama döner, "- Yahu haklı değilmiyim, Ali baba?" deyu ünlerdi!.
Sonra da babama döner, "- Yahu haklı değilmiyim, Ali baba?" deyu ünlerdi!.
4 bölüm izledim ciğerim delindi. Cidden çok beğendim.
pardon da neyini beğendiniz acaba bik bik hanım? dayanamadım artık soracağım...
Dizi güzel olabilir de;
Devletin parasıyla bir dizi için bu kadar pr çalışması yapılmasını anlamıyorum.
Takipçisi çok fenomenler daha dizi yayınlanmadan methiyeler düzdü.
Trt özelleşmeli.
Devletin parasıyla bir dizi için bu kadar pr çalışması yapılmasını anlamıyorum.
Takipçisi çok fenomenler daha dizi yayınlanmadan methiyeler düzdü.
Trt özelleşmeli.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar