bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- seksten sonra bira içmek4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
- türkiye a milli futbol takımı14
Para pul işlerini rayına oturtunca yapılabilir. Aceleye mahal yok.
imzadan fazlası değildir esasında. yani kişilikler değişmiyor, keramet doğmuyor, karşındaki insana artı bir güvenilirlik katmıyor.
yani bir imza değiştiremez değil mi?
yine de biz hiçbir zaman kendi olamayan bireylerin toplumu olarak. o ideal kadın ve erkek rolüne bürünmek zorunda hissediyoruz kendimizi. çürüyoruz ve çürütüyoruz.
(bkz: çelişki)
yani bir imza değiştiremez değil mi?
yine de biz hiçbir zaman kendi olamayan bireylerin toplumu olarak. o ideal kadın ve erkek rolüne bürünmek zorunda hissediyoruz kendimizi. çürüyoruz ve çürütüyoruz.
(bkz: çelişki)
En kucuk bir anlasmazlikta hemen boşanirim.
evlenen insanları gerçekten anlayamıyorum.
tamam aşk sevgi de
yine de çok korkutucu değil mi.
40-50 sene o insanla yaşamak .
düşünceler istekler her an değişirken
bir kişiye o kadar uzun zaman bağlı olabileceğine sevebileceğine inanmak .
tamam aşk sevgi de
yine de çok korkutucu değil mi.
40-50 sene o insanla yaşamak .
düşünceler istekler her an değişirken
bir kişiye o kadar uzun zaman bağlı olabileceğine sevebileceğine inanmak .
para pulu yoluna koyayım derken çevrede evlenecek insanların kalmaması.
iki insanın nasıl olup da aynı ev içinde birbirini öldürmediğine şaşırdığım kurum. Toplumun en küçük yapı birimi.
Şimdilerde, bitirme eylemine başlatma eyleminden daha mantıklı bakılan sosyal sorumluluk projesi.
yüzlerce şahit ve 5 imzadır.
Yıllarca sürecek bir sabır alttan alma ve alışkanlıklara bağlanma durumudur insan doğası adına pek sağlıklı bir durum olmdığı halde toplumun sosyal yapısı için gerekli bir durumdur.
kelime kökünün çekimine göre ev sahibi olma durumudur ama eş sahibi olma durumu için kullanılır genelde. bu şartlar altında eşlilik kelimesi ile anlamdaştır diyebiliriz.
Evlilik sevdiğiniz kişiyle yapınca çok güzel
Sevdiğiniz kişiden çocuk yapınca çok çok çok daha güzel
Hele sevdiğiniz kişiden ikinci çok yaparsanız işte o zaman dadından yinmez..
Sevdiğiniz kişiden çocuk yapınca çok çok çok daha güzel
Hele sevdiğiniz kişiden ikinci çok yaparsanız işte o zaman dadından yinmez..
Para ve ona bağlı durumları es geçerseniz anlaştığınız biri olursa süper bir şey insanın sevdiği insanla her gece sabaha kadar sevişmesi.
Kendini kör kuyulara atmaktır.
Fransa’da ise evlenecek çiftlerin törende yer alacak çiçeklerini davetliler getiriyor. Gelin ve damadın, evlilik günlerinde kullanılan ve nesilden nesile aktarılan evlilik kabından şarap içmesi de bu ülkedeki evlilik gelenekleri arasında yer alıyor.
devlet onaylı çiftleşme. legal seks diye de bilen evlilik halk arasında yaygındır.
Bu sorumluluğu almak yürek ister. Lutfen yureksizler bulaşmasın onların yüzünden bir insan dul ve ya bir cocuk ebeveynsiz olabiliyor.
çok sevmeden, aşık olmadan asla yapılmaması gereken aktivite. ponçikimle 2 seneye evleniyoruz inşallah.
Ezici çoğunluktaki avam kitle kendini 20-30 yaş arasında mutlaka evlenmesi gerekiyormuş gibi sanıyor ve kendini buna zorluyor.
Bizim köşedeki marketin sahibi mesela; adam yeni dükkan açmış durumu pek iyi değil, 1300 liraya kiralık ev bakıyor karısıyla hergün dükkanda, bir ton borcunun harcının içinde, daha kafasını sokacak evi yokken, dükkanda yatıp kalkarken evlendi mesela...
Ulan bu avam pezevenge neden evlendin abi o zaman dediğinde; "napalım hayatın gailesi bu" diyor.
işte bu tür avam böceksi insanlara göre hayatın amacı bu. Ulan sizce elinizi beyninize koyup söyleyin, hayatın amacı 20-30 yaşlarına gelince evlenip, sonrada 2-3 çocuk yapmak olabilir mi yahu ? Bu nasıl boktan bir amaçtır. Bu nasıl sikindirik bir varolma sebebidir.
Birde bekar erkeklere ev kiralatmama vardır. Aman bekara ev verilmez, vermeyin abi aman. apartmana taşınır taşınmaz herkesi evire çevire sikecez sanki.
Bekar erkekler evde 24 saat apartmandan kimi punduna getirip siksem acaba diye mi düşünüyorlar yani sizce ?
Yok abi yok bu toplum yanlış yaratılmış. Özellikle türk toplumu. Kadına ayrı, erkeğe ayrı muammeleden herşey belli zaten.
Baba oğluna; "oğlum yok mu hiç kız arkadaşın lan vereyim yazlığın anahtarını istersen al" der ama aynı baba kızına; "kızım akşam 6 da evde ol" der. Biraz geç kalsa "orospu mu olucan sen" der.
Götünde donu yok adamın zar zor evlenmiş birde düğün yaparlar. Cepteki iki kuruş parada gider öylece.
Böceksi avam insan şöyle düşünür; "elalem ne der?"
Zaten bu tarz kişiler elalem ne der diye diye koca bir hayatı istemediği, özgür olamadığı şekilde yaşar ve geberir gider.
Yahu koyayım götlerine komşu hatice ablanın ve bilimum mahalleli yavşağın.
Hele o düğün en boktanıdır işte milleti doyurucam diye o yemeklere paraları gömersin, halbuki birazcık takmasan gider milleti düğünde doyuracağın parayla balayı yaparsın ama kime anlatıyorum ki ben.
Hele hele "soyumuz devam etsin" manyaklığına hiç girmiyorum. Soyunu siktiminin sanki hanedan.
Bizim köşedeki marketin sahibi mesela; adam yeni dükkan açmış durumu pek iyi değil, 1300 liraya kiralık ev bakıyor karısıyla hergün dükkanda, bir ton borcunun harcının içinde, daha kafasını sokacak evi yokken, dükkanda yatıp kalkarken evlendi mesela...
Ulan bu avam pezevenge neden evlendin abi o zaman dediğinde; "napalım hayatın gailesi bu" diyor.
işte bu tür avam böceksi insanlara göre hayatın amacı bu. Ulan sizce elinizi beyninize koyup söyleyin, hayatın amacı 20-30 yaşlarına gelince evlenip, sonrada 2-3 çocuk yapmak olabilir mi yahu ? Bu nasıl boktan bir amaçtır. Bu nasıl sikindirik bir varolma sebebidir.
Birde bekar erkeklere ev kiralatmama vardır. Aman bekara ev verilmez, vermeyin abi aman. apartmana taşınır taşınmaz herkesi evire çevire sikecez sanki.
Bekar erkekler evde 24 saat apartmandan kimi punduna getirip siksem acaba diye mi düşünüyorlar yani sizce ?
Yok abi yok bu toplum yanlış yaratılmış. Özellikle türk toplumu. Kadına ayrı, erkeğe ayrı muammeleden herşey belli zaten.
Baba oğluna; "oğlum yok mu hiç kız arkadaşın lan vereyim yazlığın anahtarını istersen al" der ama aynı baba kızına; "kızım akşam 6 da evde ol" der. Biraz geç kalsa "orospu mu olucan sen" der.
Götünde donu yok adamın zar zor evlenmiş birde düğün yaparlar. Cepteki iki kuruş parada gider öylece.
Böceksi avam insan şöyle düşünür; "elalem ne der?"
Zaten bu tarz kişiler elalem ne der diye diye koca bir hayatı istemediği, özgür olamadığı şekilde yaşar ve geberir gider.
Yahu koyayım götlerine komşu hatice ablanın ve bilimum mahalleli yavşağın.
Hele o düğün en boktanıdır işte milleti doyurucam diye o yemeklere paraları gömersin, halbuki birazcık takmasan gider milleti düğünde doyuracağın parayla balayı yaparsın ama kime anlatıyorum ki ben.
Hele hele "soyumuz devam etsin" manyaklığına hiç girmiyorum. Soyunu siktiminin sanki hanedan.
evlilikte erkeğe her 3 senede bir 2 gün başka kadınla çay içme hakkı tanınmalı.
dinin yarisidir. kutsal bir istir. kisiyi sehvet ve nefsden uzak tutar dogru kisi ise, sevdigin ile en mutlu zamanlarin. buyuk bir sorumluluktur, her baba yigidin harci degildir.
insan hayatında,
en tatlı evliliktir,
En acı da evliliktir.
Zira iki taraf birbirini anlıyorsa, ve aynı dilde konuşuyorsa,evlilik hayatın en tatlı evresi olur.
Eğer iki taraf da ayrı dilde konuşuyorsa hayatın en acı evresi haline gelir çekilmez olur .
Birde önceleri birbirlerini anlayan yada anladığını sanan, ve yıllar geçtikçe aslında birbirlerinin zıt karakterde olduklarının farkına varanlar da çoğunluk, aslında en acısı da bu evliliktir.
Önce tatlı, sonra acıya dönen bir evlilik.
Evlenecebinize insanın size uygun anlaşabileceğiniz insan olduğunu ölçüp tartı, tanıyarak evlenebilirsiniz, fakat yıllar geçtikçe insanların değişime uğrayabilme potansiyelini kimse kestiremez mümkün değil bu,
Çünkü insan kendi karakterinin bile değişip değişmeyeceğinin garantisini bırakın başkasına, kendisine bile veremez.
Evet bu hayatta,
En tatlı evliliktir!
En acıtanda evliliktir. !!!
en tatlı evliliktir,
En acı da evliliktir.
Zira iki taraf birbirini anlıyorsa, ve aynı dilde konuşuyorsa,evlilik hayatın en tatlı evresi olur.
Eğer iki taraf da ayrı dilde konuşuyorsa hayatın en acı evresi haline gelir çekilmez olur .
Birde önceleri birbirlerini anlayan yada anladığını sanan, ve yıllar geçtikçe aslında birbirlerinin zıt karakterde olduklarının farkına varanlar da çoğunluk, aslında en acısı da bu evliliktir.
Önce tatlı, sonra acıya dönen bir evlilik.
Evlenecebinize insanın size uygun anlaşabileceğiniz insan olduğunu ölçüp tartı, tanıyarak evlenebilirsiniz, fakat yıllar geçtikçe insanların değişime uğrayabilme potansiyelini kimse kestiremez mümkün değil bu,
Çünkü insan kendi karakterinin bile değişip değişmeyeceğinin garantisini bırakın başkasına, kendisine bile veremez.
Evet bu hayatta,
En tatlı evliliktir!
En acıtanda evliliktir. !!!
onemli olan seni tamamlayacak ruhu bulmandir.
her peygamberin verdigi öğüt aynidir...
"sana ayna olacak insan bul.."
her peygamberin verdigi öğüt aynidir...
"sana ayna olacak insan bul.."
tekilliğin çoğullukla anıldığı kurum kuruluş.
Not: pazarcı mantığı ile çocuk yapılmasın. (aşkımızın meyvesi)
Not: pazarcı mantığı ile çocuk yapılmasın. (aşkımızın meyvesi)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar