bugün
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- 2026 dünya kupası14
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- cuckold erkek3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- evlilikteki en büyük sorun4
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- güne bir şarkı bırak18
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
Ezici çoğunluktaki avam kitle kendini 20-30 yaş arasında mutlaka evlenmesi gerekiyormuş gibi sanıyor ve kendini buna zorluyor.
Bizim köşedeki marketin sahibi mesela; adam yeni dükkan açmış durumu pek iyi değil, 1300 liraya kiralık ev bakıyor karısıyla hergün dükkanda, bir ton borcunun harcının içinde, daha kafasını sokacak evi yokken, dükkanda yatıp kalkarken evlendi mesela...
Ulan bu avam pezevenge neden evlendin abi o zaman dediğinde; "napalım hayatın gailesi bu" diyor.
işte bu tür avam böceksi insanlara göre hayatın amacı bu. Ulan sizce elinizi beyninize koyup söyleyin, hayatın amacı 20-30 yaşlarına gelince evlenip, sonrada 2-3 çocuk yapmak olabilir mi yahu ? Bu nasıl boktan bir amaçtır. Bu nasıl sikindirik bir varolma sebebidir.
Birde bekar erkeklere ev kiralatmama vardır. Aman bekara ev verilmez, vermeyin abi aman. apartmana taşınır taşınmaz herkesi evire çevire sikecez sanki.
Bekar erkekler evde 24 saat apartmandan kimi punduna getirip siksem acaba diye mi düşünüyorlar yani sizce ?
Yok abi yok bu toplum yanlış yaratılmış. Özellikle türk toplumu. Kadına ayrı, erkeğe ayrı muammeleden herşey belli zaten.
Baba oğluna; "oğlum yok mu hiç kız arkadaşın lan vereyim yazlığın anahtarını istersen al" der ama aynı baba kızına; "kızım akşam 6 da evde ol" der. Biraz geç kalsa "orospu mu olucan sen" der.
Götünde donu yok adamın zar zor evlenmiş birde düğün yaparlar. Cepteki iki kuruş parada gider öylece.
Böceksi avam insan şöyle düşünür; "elalem ne der?"
Zaten bu tarz kişiler elalem ne der diye diye koca bir hayatı istemediği, özgür olamadığı şekilde yaşar ve geberir gider.
Yahu koyayım götlerine komşu hatice ablanın ve bilimum mahalleli yavşağın.
Hele o düğün en boktanıdır işte milleti doyurucam diye o yemeklere paraları gömersin, halbuki birazcık takmasan gider milleti düğünde doyuracağın parayla balayı yaparsın ama kime anlatıyorum ki ben.
Hele hele "soyumuz devam etsin" manyaklığına hiç girmiyorum. Soyunu siktiminin sanki hanedan.
Bizim köşedeki marketin sahibi mesela; adam yeni dükkan açmış durumu pek iyi değil, 1300 liraya kiralık ev bakıyor karısıyla hergün dükkanda, bir ton borcunun harcının içinde, daha kafasını sokacak evi yokken, dükkanda yatıp kalkarken evlendi mesela...
Ulan bu avam pezevenge neden evlendin abi o zaman dediğinde; "napalım hayatın gailesi bu" diyor.
işte bu tür avam böceksi insanlara göre hayatın amacı bu. Ulan sizce elinizi beyninize koyup söyleyin, hayatın amacı 20-30 yaşlarına gelince evlenip, sonrada 2-3 çocuk yapmak olabilir mi yahu ? Bu nasıl boktan bir amaçtır. Bu nasıl sikindirik bir varolma sebebidir.
Birde bekar erkeklere ev kiralatmama vardır. Aman bekara ev verilmez, vermeyin abi aman. apartmana taşınır taşınmaz herkesi evire çevire sikecez sanki.
Bekar erkekler evde 24 saat apartmandan kimi punduna getirip siksem acaba diye mi düşünüyorlar yani sizce ?
Yok abi yok bu toplum yanlış yaratılmış. Özellikle türk toplumu. Kadına ayrı, erkeğe ayrı muammeleden herşey belli zaten.
Baba oğluna; "oğlum yok mu hiç kız arkadaşın lan vereyim yazlığın anahtarını istersen al" der ama aynı baba kızına; "kızım akşam 6 da evde ol" der. Biraz geç kalsa "orospu mu olucan sen" der.
Götünde donu yok adamın zar zor evlenmiş birde düğün yaparlar. Cepteki iki kuruş parada gider öylece.
Böceksi avam insan şöyle düşünür; "elalem ne der?"
Zaten bu tarz kişiler elalem ne der diye diye koca bir hayatı istemediği, özgür olamadığı şekilde yaşar ve geberir gider.
Yahu koyayım götlerine komşu hatice ablanın ve bilimum mahalleli yavşağın.
Hele o düğün en boktanıdır işte milleti doyurucam diye o yemeklere paraları gömersin, halbuki birazcık takmasan gider milleti düğünde doyuracağın parayla balayı yaparsın ama kime anlatıyorum ki ben.
Hele hele "soyumuz devam etsin" manyaklığına hiç girmiyorum. Soyunu siktiminin sanki hanedan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar