bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- lip balm kullanan erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- nofap6
- sedat pekmez18
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- 0 0 75
- ayrılığın 7 aşaması2
- devşirmelik makamı13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- dont fuck with me tony4
- tarot falına inanan salak8
- cut the crap4
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 2026 dünya kupası15
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
bir msn özelliği.
açılımı; elektrik mühendisleri odasıdır.
2010 da falan çok revaçtaydılar kendi kendilerine kaybolup gittiler sonra.
saçları çok kötüydü. evet.
Bir zamanlar böyle bir akım vardı lan o dönemler sanki her ergen sonsuza dek emo olmaya çalışacak gibi geliyordu insana. Şimdiyse sanki hiç olmamış gibi unutulup gitti adı bile anılmaz oldu. iyi ki de böyle oldu tabi.
Sikimsonik saç stilleri, düşük belli kareli dandirik pantolonları, küçük emraha bağlamış modda dolaşmalarıyla 2000lerin ezik bebelerine verilen isimdir.
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
emo mu kaldı dünyada. hepsi evlenip çoluk çocuk sahibi oldu.
ilk emo'lar müzik zevki ve tarz olarak gerçekten iyilerdi de sonradan tipini emolar gibi yapıp arabesk rap falan dinleyenler meydana çıkınca tarz insanlarda nefret uyandırdı. Zaten bu arizona kertenkeleleri de tam olarak böyle oluştu.
2000 neslini gördükten sonra nerdelerse çıksınlar. Ülkenin gerçekten ihtiyacı var. Biliyorum vanslarınız dolapta.
nesilleri hemen hemen tükenmiş insan grubu. evet.
ilk zamanlarında bende içinde bulunduğum grup.bizim zamanımızda ibnelik değildi olay, müzikal anlamda emocore/metalcore muabbeti felan.ayrıca çok ekmeğini yedik.kızlara çok yakışıyordu.erkeklerinde tarz sahibi olanlar hariç gerisi kekoydu.o kekolar göğüsü açık kıllı abiler saçını kapatıyordu tipler.
Okul hayatımda bana takılan lakaptır. Emre'nin kısası olaraktır yanlış anlaşılmasın. Ağlayan ergenlerden değildim yoksa.
Gerçekten zor günler atlattık ama emolardan kurtulduk.
italyanca bi erkek ismi emilio'nun kisaltilmisi.
emo diyo yazılır. imo diye okunur. kendi aralarında anlaştıkları farklı bir alfabetik dilleri vardır. türkçenin aksine daha çok sessiz harfler kullanılır. genel olarak pesimist ve depresif tiplerdir.
o güzel kızlar güzel atlara binip gittiler...
insanlık tarihinin en sikko akımı.
skype'ın en güzel emojilerinden biridir. (emo) yazınca çıkıyor. şahane bir şey *
apaçiler gibi değillerdi be daha samimiydi bunlar, tripkolic dinleyip kafa bulan arkadaşlardı. çok severdim kendilerini, hiç onlardan biri olmadım ama iyi insanlardı. kimseye laf atmaz, kendi hallerinde efkar yaparlardı.
Hayattaki her seyi yasadigini butun acilari cektigini zanneden genelde 15-16 yaslarinda olan insan tipi.
gelecek nesillere bahsedilmemesi gereken karanlik donemlerin kahramanlari. neyse ki siktir olup gittiler, eskinin emolari simdi got gobek salmis, 1. cocugunu kucagina almayi bekleyen tiplere donduler.
elektirink mühendisleri odasının kısaltması..
Bir dönemin müptezelliği popüler kültürün en muşamba icraatıydı bu, iyi ki etrafta yoklar daha.
Neyse ki azalarak bitmislerdir.
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar