bugün
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gülüm diyen kız8
- sözlük kızlarının vücutları15
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- 24 06 2026 uludağ sözlük 1inci osuruk partisi2
- kuzenin içine boşalmak14
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- yılmaz güney12
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- sözlükten çıkmayan yazar2
- velvet10
- ziyade ilahiler dinlemek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- düşün ki o bunu okuyor4
- kemal kılıçdaroğlu18
- zaman baba birader bey2
- ameliyat olmak6
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- otopsiraporlari5
- almanya5
- rahmi koç6
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- evde mum bulundurmak7
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
bir msn özelliği.
açılımı; elektrik mühendisleri odasıdır.
2010 da falan çok revaçtaydılar kendi kendilerine kaybolup gittiler sonra.
saçları çok kötüydü. evet.
Bir zamanlar böyle bir akım vardı lan o dönemler sanki her ergen sonsuza dek emo olmaya çalışacak gibi geliyordu insana. Şimdiyse sanki hiç olmamış gibi unutulup gitti adı bile anılmaz oldu. iyi ki de böyle oldu tabi.
Sikimsonik saç stilleri, düşük belli kareli dandirik pantolonları, küçük emraha bağlamış modda dolaşmalarıyla 2000lerin ezik bebelerine verilen isimdir.
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
emo mu kaldı dünyada. hepsi evlenip çoluk çocuk sahibi oldu.
ilk emo'lar müzik zevki ve tarz olarak gerçekten iyilerdi de sonradan tipini emolar gibi yapıp arabesk rap falan dinleyenler meydana çıkınca tarz insanlarda nefret uyandırdı. Zaten bu arizona kertenkeleleri de tam olarak böyle oluştu.
2000 neslini gördükten sonra nerdelerse çıksınlar. Ülkenin gerçekten ihtiyacı var. Biliyorum vanslarınız dolapta.
nesilleri hemen hemen tükenmiş insan grubu. evet.
ilk zamanlarında bende içinde bulunduğum grup.bizim zamanımızda ibnelik değildi olay, müzikal anlamda emocore/metalcore muabbeti felan.ayrıca çok ekmeğini yedik.kızlara çok yakışıyordu.erkeklerinde tarz sahibi olanlar hariç gerisi kekoydu.o kekolar göğüsü açık kıllı abiler saçını kapatıyordu tipler.
Okul hayatımda bana takılan lakaptır. Emre'nin kısası olaraktır yanlış anlaşılmasın. Ağlayan ergenlerden değildim yoksa.
Gerçekten zor günler atlattık ama emolardan kurtulduk.
italyanca bi erkek ismi emilio'nun kisaltilmisi.
emo diyo yazılır. imo diye okunur. kendi aralarında anlaştıkları farklı bir alfabetik dilleri vardır. türkçenin aksine daha çok sessiz harfler kullanılır. genel olarak pesimist ve depresif tiplerdir.
o güzel kızlar güzel atlara binip gittiler...
insanlık tarihinin en sikko akımı.
skype'ın en güzel emojilerinden biridir. (emo) yazınca çıkıyor. şahane bir şey *
apaçiler gibi değillerdi be daha samimiydi bunlar, tripkolic dinleyip kafa bulan arkadaşlardı. çok severdim kendilerini, hiç onlardan biri olmadım ama iyi insanlardı. kimseye laf atmaz, kendi hallerinde efkar yaparlardı.
Hayattaki her seyi yasadigini butun acilari cektigini zanneden genelde 15-16 yaslarinda olan insan tipi.
gelecek nesillere bahsedilmemesi gereken karanlik donemlerin kahramanlari. neyse ki siktir olup gittiler, eskinin emolari simdi got gobek salmis, 1. cocugunu kucagina almayi bekleyen tiplere donduler.
elektirink mühendisleri odasının kısaltması..
Bir dönemin müptezelliği popüler kültürün en muşamba icraatıydı bu, iyi ki etrafta yoklar daha.
Neyse ki azalarak bitmislerdir.
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar