bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
bir msn özelliği.
açılımı; elektrik mühendisleri odasıdır.
2010 da falan çok revaçtaydılar kendi kendilerine kaybolup gittiler sonra.
saçları çok kötüydü. evet.
Bir zamanlar böyle bir akım vardı lan o dönemler sanki her ergen sonsuza dek emo olmaya çalışacak gibi geliyordu insana. Şimdiyse sanki hiç olmamış gibi unutulup gitti adı bile anılmaz oldu. iyi ki de böyle oldu tabi.
Sikimsonik saç stilleri, düşük belli kareli dandirik pantolonları, küçük emraha bağlamış modda dolaşmalarıyla 2000lerin ezik bebelerine verilen isimdir.
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
Emrah da zaten insanlık tarihinin ilk emosudur. *
emo mu kaldı dünyada. hepsi evlenip çoluk çocuk sahibi oldu.
ilk emo'lar müzik zevki ve tarz olarak gerçekten iyilerdi de sonradan tipini emolar gibi yapıp arabesk rap falan dinleyenler meydana çıkınca tarz insanlarda nefret uyandırdı. Zaten bu arizona kertenkeleleri de tam olarak böyle oluştu.
2000 neslini gördükten sonra nerdelerse çıksınlar. Ülkenin gerçekten ihtiyacı var. Biliyorum vanslarınız dolapta.
nesilleri hemen hemen tükenmiş insan grubu. evet.
ilk zamanlarında bende içinde bulunduğum grup.bizim zamanımızda ibnelik değildi olay, müzikal anlamda emocore/metalcore muabbeti felan.ayrıca çok ekmeğini yedik.kızlara çok yakışıyordu.erkeklerinde tarz sahibi olanlar hariç gerisi kekoydu.o kekolar göğüsü açık kıllı abiler saçını kapatıyordu tipler.
Okul hayatımda bana takılan lakaptır. Emre'nin kısası olaraktır yanlış anlaşılmasın. Ağlayan ergenlerden değildim yoksa.
Gerçekten zor günler atlattık ama emolardan kurtulduk.
italyanca bi erkek ismi emilio'nun kisaltilmisi.
emo diyo yazılır. imo diye okunur. kendi aralarında anlaştıkları farklı bir alfabetik dilleri vardır. türkçenin aksine daha çok sessiz harfler kullanılır. genel olarak pesimist ve depresif tiplerdir.
o güzel kızlar güzel atlara binip gittiler...
insanlık tarihinin en sikko akımı.
skype'ın en güzel emojilerinden biridir. (emo) yazınca çıkıyor. şahane bir şey *
apaçiler gibi değillerdi be daha samimiydi bunlar, tripkolic dinleyip kafa bulan arkadaşlardı. çok severdim kendilerini, hiç onlardan biri olmadım ama iyi insanlardı. kimseye laf atmaz, kendi hallerinde efkar yaparlardı.
Hayattaki her seyi yasadigini butun acilari cektigini zanneden genelde 15-16 yaslarinda olan insan tipi.
gelecek nesillere bahsedilmemesi gereken karanlik donemlerin kahramanlari. neyse ki siktir olup gittiler, eskinin emolari simdi got gobek salmis, 1. cocugunu kucagina almayi bekleyen tiplere donduler.
elektirink mühendisleri odasının kısaltması..
Bir dönemin müptezelliği popüler kültürün en muşamba icraatıydı bu, iyi ki etrafta yoklar daha.
Neyse ki azalarak bitmislerdir.
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Acaba ne yapıyorlar ki şimdi,
bu videodaki ne yapıyordur şimdi, çoluk çocuğa karışmış mıdır, üniversitede midir acep*
http://www.dailymotion.co..._leave-emo-kids-alone_fun
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar