bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- 1 euro 52 93 tl2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- eski uludağ sözlük ortamı7
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- toplu taşıma aracı2
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- cut the crap4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
elektrik mühendisleri odasının kısaltmasıdır.
çok tüy döken bi cins. evde beslenilmesini tavsiye etmem ama bahçeli müstakil bir eviniz varsa uygun olabilir.
şimdiki hipster akıma bakınca, deli gibi özlediğim akım.
ne güzeldik biz emoyken, etliye sütlüye karışmazdık. içimize kapalıydık kimseye dert olmazdık. ailemize deli gibi masraf olacak meraklarımız da yoktu, hatta parayı okulda ya da sokakta arkadaşlarımızdan toplardık. önümüze gelenle seks yapmak mı? peh. dinlediğimiz müzik bile bir güzeldi, sonuçta el emeği ve punk ile rock'ın uzantısıydı.
şimdikiler mekdanılds-börgır-starbaks üçgenini kabe bellemiş. giyilen şortlar, derin dekolte gömlekler, 40 yaşında avrat fönleri. erkeklere bakıyosun sanki 17 yaşında ama 2 fabrikası var dümbüğün. elde en pahalı telefonlar. seks desen amerikadan farkı kalmadı gençliğin. sanal alem artık tanışma kaynaşma ve müzik için ansiklopedya görevi değil, çatır çatır ego tatmini ve pornografi merkezi oldu. (twitter, tumblr)
gelen gideni aratır demişler. emo güzeldi her şeye rağmen...
http://www.youtube.com/watch?v=kDWgsQhbaqU
ne güzeldik biz emoyken, etliye sütlüye karışmazdık. içimize kapalıydık kimseye dert olmazdık. ailemize deli gibi masraf olacak meraklarımız da yoktu, hatta parayı okulda ya da sokakta arkadaşlarımızdan toplardık. önümüze gelenle seks yapmak mı? peh. dinlediğimiz müzik bile bir güzeldi, sonuçta el emeği ve punk ile rock'ın uzantısıydı.
şimdikiler mekdanılds-börgır-starbaks üçgenini kabe bellemiş. giyilen şortlar, derin dekolte gömlekler, 40 yaşında avrat fönleri. erkeklere bakıyosun sanki 17 yaşında ama 2 fabrikası var dümbüğün. elde en pahalı telefonlar. seks desen amerikadan farkı kalmadı gençliğin. sanal alem artık tanışma kaynaşma ve müzik için ansiklopedya görevi değil, çatır çatır ego tatmini ve pornografi merkezi oldu. (twitter, tumblr)
gelen gideni aratır demişler. emo güzeldi her şeye rağmen...
http://www.youtube.com/watch?v=kDWgsQhbaqU
canlı evriminin devam ettiğinin kanıtıdır. belkide ara geçiş formu denilen varlıklar bunlardır. insandır ancak farklı bir türdür, taksonomi ile ilgilenen arkadaşlar bir el bi zahmet. *
itiraf etmeliyim ki çok dikkat çekici tiplerdir kendileri. ama cidden çekici ve güzel olan tipler de var. tercih meselesi o tarzı benimsemiş. tarzıyla öz güven yakalamış gibi görünüyorlar. tüm dikkatleri üzerine toplamayı başarmışlardır. chhoqq tatlı sheylerde var aralarında yafffu.
elektrik mühendisleri odasının kısaltılmışı, kötü olmuş diğer anlamı ile.
(bkz: emmo)
gençlerdeki model boşluğunu dolduran abuk subuk kılıklı gurup. her yere dadandılar amına goduklarım pardon koyduklarım.
japon özentisi.
dikkat çekmeye çalışan bir grup gerizekalı.
çghb'nin şu skeçle http://www.youtube.com/wa...mxy3Qc&feature=relmfu çok iyi dalga geçtiği tipler.
http://www.facebook.com/p...22&type=1&theater son yorumu okuyun beylev.
gülse birsel'in bu konuda çok hoş ve komik bir yazısına rastladım.
emo: ergeni mıncırsak olmaz mı?
"Hep söylüyorum, biz çocukken midemiz bulanınca ekmek yedirirlerdi, grip "Yatınca geçer"di, başın ağrıyorsa "Çocukların başı ağrımaz" denirdi, uykun kaçıyorsa "Oyuncaklarını düşün, güzel rüyalar görürsün" şeklinde konu halledilirdi!
Okuma yazmayı öğrenemiyorsan ya, "Tembel"din ya "Yavaştan, sağlam sağlam öğreniyor"dun! Hüzünlü bir çocuksan "Yazar olacak herhalde" derlerdi, yerinde duramıyorsan, etrafa saldırıyorsan bir tane çakarlardı, susup otururdun.
Kanaatimce pedagojinin zirve yaptığı yıllardı o yıllar.
Çünkü sonra sonra, koşup oynadıktan sonra öksüren çocuk 'astım başlangıcı', okuma yazmayı zor söküyorsa 'disleksik', hüzünlüyse 'depresif', aşırı hareketliyse 'hiperaktif' diye nitelendirilmeye başlandı ve o sinameki yetiştirilen tipsizler şimdi büyüdüler!
O kadar ilgi alaka sonrası ola ola ne oldular?
Emo!
Emo ne?
Hani beş-altı yıldır etrafta saçlarını gözlerinin tekini kapatacak şekilde öne öne tarayan, miskin görünüşlü, asık suratlı, beti benzi atmış, sıska, dar pantolonlu, converse'li, siyah ojeli ergenler var ya...
Taksim'de kaldırımlarda filan oturuyorlar.
Aha onlar Emo!
Emo kelimesinin emotional'dan (hissi) geldiği, bu yavruların pek bunalımlı pek güvensiz ve duygusal olduğu, topluma uyum sağlayamadıkları için böyle takıldıkları söyleniyor. Bizim zamanımızda punk vardı ya, onun gibi bir akım, ama bir halta yaramayanı!
Zamanında, kendi ergen yıllarımda bu akım daha dünyada yokken 10 gün emo takılmışlığım vardır! Kafam neye bozuktu hatırlamıyorum ama o 10 gün, üstelik de yaz tatilinde, evin o köşesinden bu köşesine oflaya poflaya nemli gözlerle dolaştım.
Saçımı taramadım, denize gitmedim, sohbetlere katılmadım, tebessüm bile etmedim. Akşamları karabasan gibi yemek masasına çöküp herkesin keyfini kaçırdım. Bir akşamüstü, balkonda otururken annem "Ne bu surat her gün, senin derdin ne kızım aaa..." şeklinde pedagojik bir açılım yaptı.
"Sıkılıyorum... Hayat çok anlamsız" cevabımın üzerinden sanırım birkaç saniye geçmişti ki, acı ve can havliyle bir metre havaya sıçradım. Annem, her Türk annesinin uzmanı olduğu 'mıncırma' hamlesini oldukça sert ve uyarısız gerçekleştirmiş ti.
Mıncırma, malumunuz evlat artık poposuna terlikle vurulmayacak kadar büyüdüyse, ancak tekdir ile de uslanmıyor ve hakkı kötekse kullanılan, konu komşu, bitişik ev duyar ihtimaline karşı avaz avaz bağırmak yerine geçen bir terbiye şeklidir. Tercihen bel veya bacak bölgesinden bir alan seçilir, elle kavranır ve et, 180 derece çevrilir!Hemen ardından, daha acım ve şaşkınlığım hüküm sürerken, annem kısık sesle,yüzünü yüzüme yaklaştırarak "Alırım ayağımın altına" diye başladı ve "Karnın tok sırtın pek! Aklını başına topla! Sıkılıyorsan da git bakkala evin alışverişini yap, sonra da gel yemek kitabından bir kurabiye pişir, akşam misafir var, hadi yallah..." şeklinde bitirdi!
NE DERDiM KALDI NE DE TASAM
Malumunuz eti mıncırılan ergen olay yerinde fazla kalamaz, mıncırandan tırstığı için kendisine yalakalık yapar, arzu ettiği aktiviteleri gerçekleştirir.
Mıncıran mutlu, mıncırılansa artık efendi bir insandır! Aynen öyle oldu.
Mıncırma sonrası ne derdim kaldı ne tasam! Emo'luğum o gün bitti, bu yaşa kadar da hep mutlu mesut, uyumlu, üretken biri olarak yaşadım. Şimdinin sokakta bira içen, gelen geçenden ihtiyacı var diye değil, hayat tarzı sandığı için para dilenen, dünyanın bütün derdi sırtındaymış gibi davranıp, bunalım takılıp bir işin ucundan tutmayan emo'larının başında, bizim zamanımızın anne babaları olacaktı ki. Ohoo...
Muma dönerdi hepsi! Bir kere her şeyden önce bütün o yüzü gözü saçla kaplı eşek herifler ibir eşek tıraşına götürürlerdi, kesin!
Ülkenin gençlerine bak.
Tarikat yurtlarında yetiştirilen çocuklar, polise atsın diye eline taş verilenler, bir de emo'lar!
Gelecekten çok umutluyum çok."
Gülse BiRSEL
emo: ergeni mıncırsak olmaz mı?
"Hep söylüyorum, biz çocukken midemiz bulanınca ekmek yedirirlerdi, grip "Yatınca geçer"di, başın ağrıyorsa "Çocukların başı ağrımaz" denirdi, uykun kaçıyorsa "Oyuncaklarını düşün, güzel rüyalar görürsün" şeklinde konu halledilirdi!
Okuma yazmayı öğrenemiyorsan ya, "Tembel"din ya "Yavaştan, sağlam sağlam öğreniyor"dun! Hüzünlü bir çocuksan "Yazar olacak herhalde" derlerdi, yerinde duramıyorsan, etrafa saldırıyorsan bir tane çakarlardı, susup otururdun.
Kanaatimce pedagojinin zirve yaptığı yıllardı o yıllar.
Çünkü sonra sonra, koşup oynadıktan sonra öksüren çocuk 'astım başlangıcı', okuma yazmayı zor söküyorsa 'disleksik', hüzünlüyse 'depresif', aşırı hareketliyse 'hiperaktif' diye nitelendirilmeye başlandı ve o sinameki yetiştirilen tipsizler şimdi büyüdüler!
O kadar ilgi alaka sonrası ola ola ne oldular?
Emo!
Emo ne?
Hani beş-altı yıldır etrafta saçlarını gözlerinin tekini kapatacak şekilde öne öne tarayan, miskin görünüşlü, asık suratlı, beti benzi atmış, sıska, dar pantolonlu, converse'li, siyah ojeli ergenler var ya...
Taksim'de kaldırımlarda filan oturuyorlar.
Aha onlar Emo!
Emo kelimesinin emotional'dan (hissi) geldiği, bu yavruların pek bunalımlı pek güvensiz ve duygusal olduğu, topluma uyum sağlayamadıkları için böyle takıldıkları söyleniyor. Bizim zamanımızda punk vardı ya, onun gibi bir akım, ama bir halta yaramayanı!
Zamanında, kendi ergen yıllarımda bu akım daha dünyada yokken 10 gün emo takılmışlığım vardır! Kafam neye bozuktu hatırlamıyorum ama o 10 gün, üstelik de yaz tatilinde, evin o köşesinden bu köşesine oflaya poflaya nemli gözlerle dolaştım.
Saçımı taramadım, denize gitmedim, sohbetlere katılmadım, tebessüm bile etmedim. Akşamları karabasan gibi yemek masasına çöküp herkesin keyfini kaçırdım. Bir akşamüstü, balkonda otururken annem "Ne bu surat her gün, senin derdin ne kızım aaa..." şeklinde pedagojik bir açılım yaptı.
"Sıkılıyorum... Hayat çok anlamsız" cevabımın üzerinden sanırım birkaç saniye geçmişti ki, acı ve can havliyle bir metre havaya sıçradım. Annem, her Türk annesinin uzmanı olduğu 'mıncırma' hamlesini oldukça sert ve uyarısız gerçekleştirmiş ti.
Mıncırma, malumunuz evlat artık poposuna terlikle vurulmayacak kadar büyüdüyse, ancak tekdir ile de uslanmıyor ve hakkı kötekse kullanılan, konu komşu, bitişik ev duyar ihtimaline karşı avaz avaz bağırmak yerine geçen bir terbiye şeklidir. Tercihen bel veya bacak bölgesinden bir alan seçilir, elle kavranır ve et, 180 derece çevrilir!Hemen ardından, daha acım ve şaşkınlığım hüküm sürerken, annem kısık sesle,yüzünü yüzüme yaklaştırarak "Alırım ayağımın altına" diye başladı ve "Karnın tok sırtın pek! Aklını başına topla! Sıkılıyorsan da git bakkala evin alışverişini yap, sonra da gel yemek kitabından bir kurabiye pişir, akşam misafir var, hadi yallah..." şeklinde bitirdi!
NE DERDiM KALDI NE DE TASAM
Malumunuz eti mıncırılan ergen olay yerinde fazla kalamaz, mıncırandan tırstığı için kendisine yalakalık yapar, arzu ettiği aktiviteleri gerçekleştirir.
Mıncıran mutlu, mıncırılansa artık efendi bir insandır! Aynen öyle oldu.
Mıncırma sonrası ne derdim kaldı ne tasam! Emo'luğum o gün bitti, bu yaşa kadar da hep mutlu mesut, uyumlu, üretken biri olarak yaşadım. Şimdinin sokakta bira içen, gelen geçenden ihtiyacı var diye değil, hayat tarzı sandığı için para dilenen, dünyanın bütün derdi sırtındaymış gibi davranıp, bunalım takılıp bir işin ucundan tutmayan emo'larının başında, bizim zamanımızın anne babaları olacaktı ki. Ohoo...
Muma dönerdi hepsi! Bir kere her şeyden önce bütün o yüzü gözü saçla kaplı eşek herifler ibir eşek tıraşına götürürlerdi, kesin!
Ülkenin gençlerine bak.
Tarikat yurtlarında yetiştirilen çocuklar, polise atsın diye eline taş verilenler, bir de emo'lar!
Gelecekten çok umutluyum çok."
Gülse BiRSEL
kısa ama eğlenceli bir blink 182 şarkısı, baya hareketlidir;
one more time you will laugh about it
and he'll never try to give you more
and i don't care, he is such a ****
treats you like you are a stupid whore
and it seems like things will never change
you go on, every cloud is in your way
and i know you feel empty all the time
you'll never listen to anything that i say
she's better off sleeping on the floor
'cause she fell right off when all
is said, you know
it's okay to just want more
why leave when you claim it is love?
but why stay when you're not the only one?
she's proved she's strong
be brave, be strong
she's better off sleeping on the floor
'cause she fell right off when all
is said, you know
it's okay to just want more
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
one more time you will laugh about it
and he'll never try to give you more
and i don't care, he is such a ****
treats you like you are a stupid whore
and it seems like things will never change
you go on, every cloud is in your way
and i know you feel empty all the time
you'll never listen to anything that i say
she's better off sleeping on the floor
'cause she fell right off when all
is said, you know
it's okay to just want more
why leave when you claim it is love?
but why stay when you're not the only one?
she's proved she's strong
be brave, be strong
she's better off sleeping on the floor
'cause she fell right off when all
is said, you know
it's okay to just want more
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
she's better off sleeping on the floor
she's better off sleeping on the floor (because she fell right off her bed)
Iki emo'nun karşıdan gelirken bu mütevazı yazar adayının ağzını açıp hallerine şaşırırken içlerinden birinin "ne bakıyon yaaa" deyip yıkılmama sebep olan kişilikler.
suratındaki o üzgün ifade 'ben ne yaptım kendime' durumundan kaynaklıdır. kaldır o saçı da yüzün gözün açılsın.
süslenip sokağa çıkan tiplerdir.
haklarında mükemmel bir tanıtım yapılmıştır. güzel bir rap parçası olmuş.
https://www.youtube.com/watch?v=vBpzLg8psSI
https://www.youtube.com/watch?v=vBpzLg8psSI
doktor olursa yandığımızın resmi olan türdür.
Zaten normal doktorun yazısını okuyamıyoruz bi de ''pAr0l s4ß4h Aqsh4m aÇ q4RnıNA.'' biteriz yemin ederim.
Zaten normal doktorun yazısını okuyamıyoruz bi de ''pAr0l s4ß4h Aqsh4m aÇ q4RnıNA.'' biteriz yemin ederim.
eski imolardan kim kaldı dedirten, ortalıkta pek göremediğim, yerini tikicanlara bırakmış modası geçen akım.
omo adlı kişinin ikiz kız kardeşidir. (bkz: swh)
iğrenç varlıklardır. pis kokarlar gibime geliyor. henüz yakından bir emo görmedim. ne kadar bahtsızım.
bu emo kadınlarının yatakta çok iyi olduklarını duymuştum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar