bugün

emo

apaçiler gibi değillerdi be daha samimiydi bunlar, tripkolic dinleyip kafa bulan arkadaşlardı. çok severdim kendilerini, hiç onlardan biri olmadım ama iyi insanlardı. kimseye laf atmaz, kendi hallerinde efkar yaparlardı.
© copyright 2005 - 2026