bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- 1 euro 52 93 tl2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- eski uludağ sözlük ortamı7
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- toplu taşıma aracı2
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- cut the crap4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
Cok tanışmak isteyip tanışamadığım kız tipi.
amerikam'da artık nadir olarak görülen beyaz kızlar. türkiyem'de de vardı bir aralar leşti be.
türkiye'de kısa sayılamayacak bir süre boyunca yer edinmeyi başarmış akımdı kendisi, yerini belieberlara falan bıraktı sanırım.
south park'da çok fena dalga geçilmiş yerden yere vurulmuş ezik güruh. ama artık yoklar galiba. amerika'da hala varlar ama.
son yıllarda moda olan şeyler içinde en boktan olanıydı sanırım. tabi arada apaçi müziği, kolbastı falan gibi iğrençlikler de geldi geçti ama hiçbiri emoluk kadar boktan değildi. şimdi de bıyık ve şu iğrenç önü aşırı uzun saç stili var. her üç erkekten ikisi bu şekilde amk. amını yolunu siktiğimin beyinsizleri ya. bir gün dayanamayıp bir tanesini tokatlayacağım sokağın ortasında. ulan götü açık gezmek moda olsa milyonlarca kişi böyle gezer. beynine attırdıklarım...
yerini git gide apaçiliğe bırakmış olan sonra da yavaşça kaybolan akımdır.
en azından punk ve rock dinliyordu bu emolar, şimdi herkes dıptısçı oldu başımıza...
en azından punk ve rock dinliyordu bu emolar, şimdi herkes dıptısçı oldu başımıza...
psikolojik rahatsızlığın diğer adı. saç şekilleriyle yaratıcılıklarına bela okutturan, daha 15-18 yaş aralığında bulunmalarına rağmen dünyanın tüm yükünü kendileri çekiyormuş gibi karamsar tavırlar segileyen ama aslında gerçek derdin ne olduğu konusunda bir deneyim yaşamamış olan, kendi dilini yok edip ortaya saçma sapan bir alfabeyle, mesela izlanda alfabesiyle yazılar döken tiplerdir bunlar. görüldükleri yerde belediyeye haber verilip toplanmalıdırlar. bu toplum sağlığı için gayet güzel fikirdir.
yerini facebookun ergen fame lerine bırakmıştır.
soyu tükenmiş bir tür. cidden noldu lan bunlara ?
arabası nissan quashqai'dir.
eskilerini bilmem ama su an emo denince cok salak seyler geliyor insanın aklına .
Şekil olarak bitseler de, zihinsel olarak hala aramızdalar. Kısacası modifiye olmuş hacı murat motoru var kendilerinde.
Doğuş abimize havale ediyoruz, buyrun.
Doğuş abimize havale ediyoruz, buyrun.
anladığım kadarıyla varoşlardaki apaçilerin bu akımı benimseyip insanlıktan çıkması neticesinde akım kendi kusmuğunda boğulmuştur.
Daha Çok metal rock'Çı genÇlere verilen addır. Bunlar uzun siyah saÇlı, yüzleri bembeyaz, neredeyse heryerleri küpe olan genÇlerdir.
bir zamanların en popüler akımı. kesilmiş katlara krep verilmiş saçlar, piercingler, dövmeler, tasma kolyeler-bileklikler bir emo'da görülen en büyük ayrıntılardı. erkekleri de o derece gavattı.
apaçilerden önce acayip derecede gündemde olan grup.
Hatta bir adam vardı netlog'da emo.
Hatta bir adam vardı netlog'da emo.
2007-2010 yılları arasında bir hayli olan insanlardı. Tuhaf saçlar ve makyajlara sahiptiler.
benim lise yıllarımın (özellikle 2005 falan) tarzıydı. "choq dadlu" oluyollardı kız olanları. *
EMO : (E)mbesil (M)allar (O)rdusu
çevredeki apaçileri ve arabesk repçileri gördükten sonra özlediğimiz ergen topluluğu.
ayrıca (bkz: apaçi vs arabesk rapçi)
ayrıca (bkz: apaçi vs arabesk rapçi)
ağırlıklı olarak pistirler, bit filan vardır bunlarda;
--spoiler--
ezqi dedi ki...
iNs. çözM olur yoqsa bénD kurTlamCm ama k-well die bi ilaç kullandm sirkeleriDe bitleri de öldürüo kuru saça sürüosun 10 dk bekletp yıkıosun...onunda taraqı var tarakla tarıynca anlıoSn zatN nasL etki ettiğNi ...
--spoiler--
--spoiler--
ezqi dedi ki...
iNs. çözM olur yoqsa bénD kurTlamCm ama k-well die bi ilaç kullandm sirkeleriDe bitleri de öldürüo kuru saça sürüosun 10 dk bekletp yıkıosun...onunda taraqı var tarakla tarıynca anlıoSn zatN nasL etki ettiğNi ...
--spoiler--
(bkz: Yaşıyonuz mu lan)
favori arabası nissan qashqai'dir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar