bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
asortik bir veda çeşidi.
bak gelmeyeceğim bi daha ya da kavuşamayacağız, bu iş buraya kadarmış anlamlarında kullanılır.
bak gelmeyeceğim bi daha ya da kavuşamayacağız, bu iş buraya kadarmış anlamlarında kullanılır.
özgün isimli şarkıcı tarafından yazılmış, bestelenmiş, yorumlanmış, son zamanların en başarılı, dinlenesi, dinlenesi ve yine dinlenesi çalışması.
özgün ün şarkısı.sözleri guzeldir.
zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
tükendik bizde yıllar gibi yaralandık
bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
alıp götürdüğün ömrümün baharları
suçumuz neydi bizim
feryadım tanrıya
sana son sözüm gülüm elveda (elveda)
her şey biter herkes unutulur
ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum
haram olsun yıllarım olmuş ziyan
sen de unut beni yok yere sevdiğini(*2)
zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
yenildik bizde aşklar gibi karalandık
bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
alıp götürdüğün ömrümün baharları
******
bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın
titrek kalbini eski mektuplara saracaksın
ben senle bir günü bir ömre kıyaslarken
sen benden bir haber başka kollarda uyuyormuşsun
olsun avuçlarında ben boynunda benim kokum
ben seni çoktan unuttum
sen beni unutamayacaksın!!
zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
tükendik bizde yıllar gibi yaralandık
bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
alıp götürdüğün ömrümün baharları
suçumuz neydi bizim
feryadım tanrıya
sana son sözüm gülüm elveda (elveda)
her şey biter herkes unutulur
ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum
haram olsun yıllarım olmuş ziyan
sen de unut beni yok yere sevdiğini(*2)
zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
yenildik bizde aşklar gibi karalandık
bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
alıp götürdüğün ömrümün baharları
******
bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın
titrek kalbini eski mektuplara saracaksın
ben senle bir günü bir ömre kıyaslarken
sen benden bir haber başka kollarda uyuyormuşsun
olsun avuçlarında ben boynunda benim kokum
ben seni çoktan unuttum
sen beni unutamayacaksın!!
bu laftan en çok meyhaneci nasibini almıştır.
(bkz: elveda meyhaneci)
(bkz: elveda meyhaneci)
hatıra defterlerinde eda+veda=elveda diye klişeleşmiş olan veda cümlesi.
perhize başlamış insan sözü...
zırt deyince yanında olamayacağiniz bir sevgiliniz, köpek gibi özleminiz, yarisi bitmiş bir şişe gordon cin ve fonda da bu şarkı varsa eşek tepmiş gibi olur insan. *
dinlerken veya söylerken insanın içini yakan, boğazını düğümleyen, yerine göre ağlatan bir ismail yk şarkısı.
ayrıca nefret edilen bir söz.
son, sonun başlangıcı, hasret, göz yaşı..
ayrıca nefret edilen bir söz.
son, sonun başlangıcı, hasret, göz yaşı..
bir anima şarkısı,belki de en güzeli..
uzerime geliyor sorgular,kactıkca.
daha da cogalıyor kirliliğim,gecer sandıkca.
kaybetmek istemezdim,susmak istemezdim
karanlık git!devinme kanımda...
yolumdaki ayak izleri bana ait değildi
ve en sonunda daldım yıkıntıma
her seyi gordum yansıyısımda
kaybetmek istemezdim,susmak istemezdim
karanlık,karanlık...elveda...
uzerime geliyor sorgular,kactıkca.
daha da cogalıyor kirliliğim,gecer sandıkca.
kaybetmek istemezdim,susmak istemezdim
karanlık git!devinme kanımda...
yolumdaki ayak izleri bana ait değildi
ve en sonunda daldım yıkıntıma
her seyi gordum yansıyısımda
kaybetmek istemezdim,susmak istemezdim
karanlık,karanlık...elveda...
(bkz: to bid you farewell)
(bkz: addio)
veda cümlesidir, bir yerden, bir şeyden ayrılırken söylenir.
"elveda"
"elveda"
daha hiçbir şekilde kullanmadığım bir sözcüktür zira ben bu sözcüğü bir tek yazılarda ve şarkılarda gördüm. kullanan birini de duymadım daha önce.sahi halk dilinde var mı ki böyle bir kelime
-baba ben okula gidiyorum
-tamam kızım elveda (!)
-bu böyle gitmiyo yavuz ayrılalım bence
-tamam suna elveda (!)
-baba ben okula gidiyorum
-tamam kızım elveda (!)
-bu böyle gitmiyo yavuz ayrılalım bence
-tamam suna elveda (!)
Sevdiklerime hiçbirzaman söylemek istemediğim kötü bir söz.
elveda tatlım elveda sana
elveda guzel yarınlara
yaşlı gözlerle bakma ne olursun
yıkar gider beni bu elveda...
kımın soyledıgını hatırlamadıgım ama ıcıme ıslemıs kalbımı parcalayan bır sarkıdır.
elveda guzel yarınlara
yaşlı gözlerle bakma ne olursun
yıkar gider beni bu elveda...
kımın soyledıgını hatırlamadıgım ama ıcıme ıslemıs kalbımı parcalayan bır sarkıdır.
bir bayan ismi. *
metin arolat'ın yine bir başıma albümünde bulunan, tarkan'ın da vokal yaptığı güzel bir şarkısı.
canım yandı bir insafsızın elinden
bekledim sevgiyi harcadım boşuna kendimi
yarım kaldım yıkıldım ihanetinden utandım el gibi
bal gözlüm affedemem seni
elveda herşeyim git şimdi
yukarda allah var korkmaz mısın
sonun cehennemdir günahkarsın
ben vazgeçtim senden eller alsın
alışırım git şimdi
yarım kaldım yıkıldım ihanetinden utandım el gibi
bal gözlüm affedemem seni
elveda herşeyim git şimdi
yukarda allah var korkmaz mısın
sonun cehennemdir günahkarsın
ben vazgeçtim senden eller alsın
alışırım git şimdi
elveda herşeyim git şimdi
canım yandı bir insafsızın elinden
bekledim sevgiyi harcadım boşuna kendimi
yarım kaldım yıkıldım ihanetinden utandım el gibi
bal gözlüm affedemem seni
elveda herşeyim git şimdi
yukarda allah var korkmaz mısın
sonun cehennemdir günahkarsın
ben vazgeçtim senden eller alsın
alışırım git şimdi
yarım kaldım yıkıldım ihanetinden utandım el gibi
bal gözlüm affedemem seni
elveda herşeyim git şimdi
yukarda allah var korkmaz mısın
sonun cehennemdir günahkarsın
ben vazgeçtim senden eller alsın
alışırım git şimdi
elveda herşeyim git şimdi
elveda! artık ben dünyada
bir daha göremiyeceğim seni.
sen unutulmazsın ben unutulurum da,
sen gidince anlıyorum sevdiğimi.
ağlayıp - sızlasam ne var boş yere
gelecek güzel günler sağolsun.
gel, seni götüren yelkenliye,
sana geleceğim buralarda yoksun.
gidiyorsun ya böyle umut yüklü,
gene geleceksin çalım satarak,
seni arıyanları boynu bükülü
tanımayacaksın artık tanımayacak.
elveda! sen güzel bir düş oldun.
adamı sarhoş eden tutuşturan.
üstünde yükselen yıldızlı yolun
bir düş, gözleri kamaştıran.
bir gün olur sen de anlarsın ya
yanmaları, sevgileri bir o kadar,
var mıdır aşka eğilmiyecek ama
böyledir kişioğlu yitirince yanar. *
bir daha göremiyeceğim seni.
sen unutulmazsın ben unutulurum da,
sen gidince anlıyorum sevdiğimi.
ağlayıp - sızlasam ne var boş yere
gelecek güzel günler sağolsun.
gel, seni götüren yelkenliye,
sana geleceğim buralarda yoksun.
gidiyorsun ya böyle umut yüklü,
gene geleceksin çalım satarak,
seni arıyanları boynu bükülü
tanımayacaksın artık tanımayacak.
elveda! sen güzel bir düş oldun.
adamı sarhoş eden tutuşturan.
üstünde yükselen yıldızlı yolun
bir düş, gözleri kamaştıran.
bir gün olur sen de anlarsın ya
yanmaları, sevgileri bir o kadar,
var mıdır aşka eğilmiyecek ama
böyledir kişioğlu yitirince yanar. *
"ben senle bir gunu bir omre kiyaslarken
sen benden bi haber baska kollarda uyuyormussun
olsun..
avuclarinda ben, boynunda benim kokum
ben seni coktan unuttum
sen beni unutamayacaksin" diye bir siirle biten dahasi ben seni kac kere sevdigimi unuttum diye bicare sizilara sahip, muhtesem ozgun sarkisi.
sen benden bi haber baska kollarda uyuyormussun
olsun..
avuclarinda ben, boynunda benim kokum
ben seni coktan unuttum
sen beni unutamayacaksin" diye bir siirle biten dahasi ben seni kac kere sevdigimi unuttum diye bicare sizilara sahip, muhtesem ozgun sarkisi.
bir anima şarkısı.
Üzerime geliyor sorgular, kaçtıkça
Dahada çoğalıyor kirliliğim, geçer sandıkça
Kaybetmek istemezdim, susmak istemezdim
Karanlık git! devinme kanımda...
Yolumdaki ayak izleri bana ait değildi
Ve en sonunda daldım yıkıntıma
Her şeyi gördüm yansıyışımda
Kaybetmek istemezdim susmak istemezdim
Karanlık, karanlık...
elveda..
Üzerime geliyor sorgular, kaçtıkça
Dahada çoğalıyor kirliliğim, geçer sandıkça
Kaybetmek istemezdim, susmak istemezdim
Karanlık git! devinme kanımda...
Yolumdaki ayak izleri bana ait değildi
Ve en sonunda daldım yıkıntıma
Her şeyi gördüm yansıyışımda
Kaybetmek istemezdim susmak istemezdim
Karanlık, karanlık...
elveda..
sakıncalı bir şarkıdır, fazlaca dinlenilmemeli açık denizde değil okyanusta boğulursunuz. sonu gelmez. fatih erkoç sağolsundur.
hüzün kokan son veda'nın adıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar