bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir gün ölecek olmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- paris te son tango2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 2026 dünya kupası14
- opel omega b2
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- pornoyu bırakmak5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- asosyal olmanın sebepleri7
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
sözlüğü karıştırırken farkına varıp anlamını bilmediğim butondur. sürekli beni donuzladıklarını söylüyor bazı yazarlar. iyi bir şey mi?
(bkz: yarrak afedersin)
kötü bir şey. evet.
Dürtmek anlamına geliyor..
Bir yazarı çok beğenirsen onu donuza alıp ona puan kazandırırsın..
Şimdi lütfen beni donuza alırmısın..
Bir yazarı çok beğenirsen onu donuza alıp ona puan kazandırırsın..
Şimdi lütfen beni donuza alırmısın..
Donuzlanınca karma düşüyor.
Donuzlayınca gökten 3 elma düşüyor. Şaka şaka bu sıra çok donuzlamışım. Göremediğim çok başlık var.
görsel
görsel
Henüz yeni üye olmama rağmen ( eski yazarım) şimdiden 20 kişiye yaptığım eylemdir. Okyanusta su, toprak üstünde mal tükenmez.
Uludağ sözlüğün en güzel özelliği. Donuzla donuzla bitmiyor da beyinsiz herifler.
Gerçekten burada en sevdiğim şey belkide donuzlamak. Attığı mesaj hoşuma gitmez donuz, trollük yapana donuz, hakaret edene donuz, cinsiyetçi konuşana donuz, beyinsize donuz. Enfes valla!
kimler beni donuza aldı bi elleri göreyim lol.
(bkz: allahsız aktrollsavar)
Sozlugun yarisini kapsama alanina aldigim nen. Soylesi edecek insan kalmadi more.
çalışmayan buton.
leş bir başlık görüyorum 3 entry var demesine rağmen başlık içi yazılanları göremiyorum.
yani söz konusu 3 yazarı donuza almışım ama başlığı yine görüyorum.
en azından filtre getirilse ana sayfamı ona göre özelleştirsem daha iyi olacak sanki.
şimdiden 1000 kadar donuzum oldu hepsini de kendi pislikleriyle besliyorum.
leş bir başlık görüyorum 3 entry var demesine rağmen başlık içi yazılanları göremiyorum.
yani söz konusu 3 yazarı donuza almışım ama başlığı yine görüyorum.
en azından filtre getirilse ana sayfamı ona göre özelleştirsem daha iyi olacak sanki.
şimdiden 1000 kadar donuzum oldu hepsini de kendi pislikleriyle besliyorum.
on ikinci nesiller için kullanılan butondur. bunların yazdıklarını okuyacağıma gider erotik hikayeler okurum.
Sıfatını sevdiginiz yazarlarin entrylerini gormemeye yarayan uygulama.
Donuz’a eklemekteki amacımız “insanların fikrini söylemesi” değildir.
insanların bizleri rahatsız etmesidir.
insan rahatsız olduğu yerde fazla zaman geçirmek istemez.
Donuz’a eklediklerimizin hiçbir faaliyetini görmek istemiyoruz.
insanların bizleri rahatsız etmesidir.
insan rahatsız olduğu yerde fazla zaman geçirmek istemez.
Donuz’a eklediklerimizin hiçbir faaliyetini görmek istemiyoruz.
mantığı eksik. mesela si birini donuzladığınızda veya biri sizi donuzladığında karşılıklı olarak yazdıklarınızın görülmemesi lazım...
ben sadece 3 yazar donuzlamışım bu güne kadar zaten 2 si silik yemiş.
kullanmadığım butondur. ne gerek var ki.ewed
trollerin o ezik, o iq suz, o aptal entrylerine katıla katıla gülmek ve onları her entrylerinde yerin dibine sokmak için kullanmadığım butondur.
yazarlığın başlarında herkesin düşüncelerini okumak adına kullanmadığım butondu. ama samimi olmak gerekirse aramızda çok boş adam var. o yüzden kullanılması zaruridir.
Önceden kimseyi donuza atmazdım mantıklı gelmezdi. 10 senem var yaklaşık burada. 1 ayda 4 oldu sayısı yoksa cekilmez. Bundan sonra böyle.
sözlük çok bozdu.
sözlük çok bozdu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar