bugün

/13
sözlüğü karıştırırken farkına varıp anlamını bilmediğim butondur. sürekli beni donuzladıklarını söylüyor bazı yazarlar. iyi bir şey mi?
(bkz: yarrak afedersin)
kötü bir şey. evet.
Dürtmek anlamına geliyor..

Bir yazarı çok beğenirsen onu donuza alıp ona puan kazandırırsın..

Şimdi lütfen beni donuza alırmısın..
(bkz: engel atmak)
(bkz: donuz atmak)
görsel
(bkz: yaz kızım mavi donunu kendi getirecek)

Kısaca budur.
Donuzlanınca karma düşüyor.
Donuzlayınca gökten 3 elma düşüyor. Şaka şaka bu sıra çok donuzlamışım. Göremediğim çok başlık var.

görsel
Henüz yeni üye olmama rağmen ( eski yazarım) şimdiden 20 kişiye yaptığım eylemdir. Okyanusta su, toprak üstünde mal tükenmez.
Uludağ sözlüğün en güzel özelliği. Donuzla donuzla bitmiyor da beyinsiz herifler.
Gerçekten burada en sevdiğim şey belkide donuzlamak. Attığı mesaj hoşuma gitmez donuz, trollük yapana donuz, hakaret edene donuz, cinsiyetçi konuşana donuz, beyinsize donuz. Enfes valla!
kimler beni donuza aldı bi elleri göreyim lol.
(bkz: allahsız aktrollsavar)
Sozlugun yarisini kapsama alanina aldigim nen. Soylesi edecek insan kalmadi more.
çalışmayan buton.
leş bir başlık görüyorum 3 entry var demesine rağmen başlık içi yazılanları göremiyorum.
yani söz konusu 3 yazarı donuza almışım ama başlığı yine görüyorum.
en azından filtre getirilse ana sayfamı ona göre özelleştirsem daha iyi olacak sanki.
şimdiden 1000 kadar donuzum oldu hepsini de kendi pislikleriyle besliyorum.
on ikinci nesiller için kullanılan butondur. bunların yazdıklarını okuyacağıma gider erotik hikayeler okurum.
Sıfatını sevdiginiz yazarlarin entrylerini gormemeye yarayan uygulama.
Donuz’a eklemekteki amacımız “insanların fikrini söylemesi” değildir.

insanların bizleri rahatsız etmesidir.

insan rahatsız olduğu yerde fazla zaman geçirmek istemez.

Donuz’a eklediklerimizin hiçbir faaliyetini görmek istemiyoruz.
mantığı eksik. mesela si birini donuzladığınızda veya biri sizi donuzladığında karşılıklı olarak yazdıklarınızın görülmemesi lazım...
ben sadece 3 yazar donuzlamışım bu güne kadar zaten 2 si silik yemiş.
kullanmadığım butondur. ne gerek var ki.ewed
trollerin o ezik, o iq suz, o aptal entrylerine katıla katıla gülmek ve onları her entrylerinde yerin dibine sokmak için kullanmadığım butondur.
yazarlığın başlarında herkesin düşüncelerini okumak adına kullanmadığım butondu. ama samimi olmak gerekirse aramızda çok boş adam var. o yüzden kullanılması zaruridir.
Önceden kimseyi donuza atmazdım mantıklı gelmezdi. 10 senem var yaklaşık burada. 1 ayda 4 oldu sayısı yoksa cekilmez. Bundan sonra böyle.

sözlük çok bozdu.
© copyright 2005 - 2026