bugün

donuz

yazarlığın başlarında herkesin düşüncelerini okumak adına kullanmadığım butondu. ama samimi olmak gerekirse aramızda çok boş adam var. o yüzden kullanılması zaruridir.
© copyright 2005 - 2026