bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
arada içtigim sigara. fiyatı koysada fark yaratır.
Sadece yaz aylarinda ictigim sigaradir. Fazla anlatmaya gerek yok harikadir icen bilir. Dunden beri 16 tane falan ictim. Sigaradan kat kat daha guzeldir.
Bu arada evet cok az yerde bulunur. Kadikoyde bildigim tek yer var almak isteyen olursa adresini verebilirim.
Bu arada evet cok az yerde bulunur. Kadikoyde bildigim tek yer var almak isteyen olursa adresini verebilirim.
Efsanedir. Buldukça alırım.
çöptür.
çöb.
çöb.
sigaradan nefret ederim ama bu bir harika dostum.
neyse bitmeyen sigaradır.
neyse bitmeyen sigaradır.
kaçaklarının yanında tekellerde bandrollüsüde bulunan sigaradır.
Zehir oranı ve verdiği zarar kıyaslandığında yer yüzündeki tüm sigaraları gölgede bırakır.
Kış vakti, camın onunde uzun uzun..
Sessizlik
Ve yine sarap.
Sessizlik
Ve yine sarap.
Mide bulandıran sigara. Onun yerine camın önünde kısa marlboro light tercih ederim. *
antalya' da arayanlar için yat limanındaki tekel bayiini önerebilirim. 15 lira ama buna değer.
Siyah paketini içmeye kıyamadığım sigara markasıdır.
Ilk defa sigara içenler için iyidir. Lakin sigara içenler için bu ne lan , bana normal sigara verin dedirtir.
Güzel bir kretektir. * Ancak günlük sigara olarak kullanılmaması gerekir, zevk için günde 1-2 tane içilebilir.
Tadı bok, görüntüsü hoş sigara.
Fazla içildiğinde tat almanızı engelleyen sigara. Ama tek içimlikse çok sofistike çok güzel.
ankarada vanilyalısını bulamadığım sigaradır.
çileklisini kullandığım sigara.
Kaçak olmasına rağmen 15-20 tl arası bi fiyat verenlere mal diyorum açıkcası.
içildiği yerde hemen kokusu seçilen sigara.
Senin o ergen sigarası dediğin hepsinden pahalı piyasada zor bulunan muazzam bir sigara. Bu nasıl troll kafası?
Sigaraya başladım başlayalı nadiren alıp (zor buluyorum) keyif için içtiğim sigaradır. Dudakta bıraktığı tada hastayım lakin her daim iyisini bulamamaktayım. Tobacco shoplarda el altından alın.
(bkz: Djarum black)
(bkz: djarum cherry)
(bkz: djarum mentol)
Hepsinin tadı farklıdır ama black yani karanfilli olanı bir farklıdır.
Tavsiye-viski ile puro keyfinde içilebilir.
(bkz: Djarum black)
(bkz: djarum cherry)
(bkz: djarum mentol)
Hepsinin tadı farklıdır ama black yani karanfilli olanı bir farklıdır.
Tavsiye-viski ile puro keyfinde içilebilir.
Vişnelisini ve vanilyalısını denedim ancak bu ikisi karanfilli olanı kadar içimi keyifli değildi bana göre.
kayseri de bir türlü bulamadığım sigara markası.
Filitreli sigarilloları gayet iyi olan marka kretekleri bilmiyorum.
Şu an vanilyalısını içtiğim zıkkımdır. Cherry ve black içmiş birisi olarak onun verdiği keyfi, hazzı veremiyor. Ama her ürününde olduğu gibi çekmeye başladığın zaman o çatırdaması beni benden alıyor..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar