bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- kadınlar neden aldatır6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- orospum2
- sürekli esnemek3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- chp'deki değişimciler5
- performans sanatçısı3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- türkiye eyalet haritası2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- sedat pekmez12
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- yagmurcu ile revani yemek4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- duşta şarkı söylemek2
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- futbol8
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu3
- z kuşağının metal dinlememesi2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- kadin2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- utanmadan şort giyen erkek7
- red pill2
- kadında güzellik aramayan erkek2
öncelikle michael c. hall'ın yönettiği bu bölümle birlikte, kendisinin üst düzey bir oyuncu olduğu kadar üst düzey bir yönetmende olduğunu görmüş olduk.
--spoiler--
dexter artık kendisini çok sorgulamaya başladı. deb'e yaşattıklarından ve çevresine verdiği zarardan ötürü kendisini hatalı görüyor. bir nevi kendisinden nefret ediyor. tüm bunlar son bölümde dexter'ın intihar edeceğinin sinyali olabilir. zaten dizide ve gerçekte çoğu katil, intihar ederek yaşamını sonlandırmıştır. dexter'ın da ölümü böyle olacak gibi duruyor.
ama bir yandan da empati kurmaya başlamasıyla, duygusal davranmasıyla (debra'yı korumak için suç delilini alması), yanında kendisini anlayacak dost arayışında olmasıyla, kendini sorgulamasıyla artık "insanlığa" evrildiğinin sinyalini de veriyor olabilir. umarım böyledir çünkü güzel bir sonla bitmesini umut ediyorum.
--spoiler--
bu dizinin bitmesine 10 bölüm kaldı lan. sanki günler gıcıklığına hızlı hızlı geçiyor gibi. 8x01'i bir hafta önce bugün izlemiş olmama rağmen daha dün izlemişim gibi geliyor bana.
--spoiler--
dexter artık kendisini çok sorgulamaya başladı. deb'e yaşattıklarından ve çevresine verdiği zarardan ötürü kendisini hatalı görüyor. bir nevi kendisinden nefret ediyor. tüm bunlar son bölümde dexter'ın intihar edeceğinin sinyali olabilir. zaten dizide ve gerçekte çoğu katil, intihar ederek yaşamını sonlandırmıştır. dexter'ın da ölümü böyle olacak gibi duruyor.
ama bir yandan da empati kurmaya başlamasıyla, duygusal davranmasıyla (debra'yı korumak için suç delilini alması), yanında kendisini anlayacak dost arayışında olmasıyla, kendini sorgulamasıyla artık "insanlığa" evrildiğinin sinyalini de veriyor olabilir. umarım böyledir çünkü güzel bir sonla bitmesini umut ediyorum.
--spoiler--
bu dizinin bitmesine 10 bölüm kaldı lan. sanki günler gıcıklığına hızlı hızlı geçiyor gibi. 8x01'i bir hafta önce bugün izlemiş olmama rağmen daha dün izlemişim gibi geliyor bana.
son 2 bölümde final sezonuna yakışmayan bir durağanlık sezilen dizi.
bir lost gibi olmaz umarım. gerçi dexter bu sonu hayal kırıklığı bile olsa izlenen her bölüm kardır bu diziden.
her bölümü 1 saatlik film kalitesinde.
bir lost gibi olmaz umarım. gerçi dexter bu sonu hayal kırıklığı bile olsa izlenen her bölüm kardır bu diziden.
her bölümü 1 saatlik film kalitesinde.
dexter denince akla, her bölüm de aynı etkiyi yaratan jenerikteki öldüren bakış gelir.
akıcılığıyla öne çıkan bir dizidir, boş zamanınız varsa tavsiye edilir.
8. sezonu tam gaz devam eden dizi.
katil , psikopatlara fısıldayan, dexterin mentoru , profösör vogelden başkası değil.
dvd yi kendi evine yerleştirende, dexter a "katili ergeç bulacaksın:)" diyende kendisi.
o andaki piç gülüşüde düşüncemi tescillemekte.
evet katil ortada.
katil , psikopatlara fısıldayan, dexterin mentoru , profösör vogelden başkası değil.
dvd yi kendi evine yerleştirende, dexter a "katili ergeç bulacaksın:)" diyende kendisi.
o andaki piç gülüşüde düşüncemi tescillemekte.
evet katil ortada.
Bu dizi anlatilmaz ki. Yeni sezonlarini bekledigim kadar kimseyi beklemedim. Final sezonu ya icimde bi huzun...nasil gecti 8 yil. Bu sezon da ayri bi olay. izleyip gorecegiz bakalim.
işkenceden zevk alınmasını sağlayan 8. sezonundaki dizi.
gece gece ozledim ya. bir seni bir de melonun transfer haberini bekliiyorum
(bkz: #18657455)
son sezonda ters köşenin kralını yapacak gibi gözüken efsane. bir ton olasılık düşündüm ama benim düşünmediğim olsun istiyorum ki öyle de olacak gibi.
pazartesi sendromuna çaredir benim için.
pazartesi sendromuna çaredir benim için.
prison break, how i met your mother, game of thrones, spartacus, breaking bad derken izlemeye bir türlü fırsatını bulamadığım dizi.
bugün ilk bölümünü izledim. daha ilk bölümünden film tadındaydı. şimdiden evimin sevimli katili olmayı başardı.
bugün ilk bölümünü izledim. daha ilk bölümünden film tadındaydı. şimdiden evimin sevimli katili olmayı başardı.
Şuan 3. sezon 6. bölümündeyim. izleyici de bıraktığı tat bambaşka, belki de benim ilk yabancı dizim olduğundandır. Her şey bir yana izlemeyen herkese tavsiye edilir. Sıkılan tanımıyorum ben.
5. sezondan sonra ara verdiğim ve en kısa sürede izlemeye devam edeceğim mükemmel dizi.
dizinin nasıl biteceği hakkında bi fikir:
- nostradamus mode on -
debra dexter'ı öldürecek...
- nostradamus mode off -
- nostradamus mode on -
debra dexter'ı öldürecek...
- nostradamus mode off -
8x03
Yine iyiydi vesselam.
--spoiler--
Joey ilk kez bir halta yarıyor, çünkü saçını kesti. O düşünüp tutasınız diye size öyle öğüt veriyor.
Hannah'nın rolü çok kilit. Annesinin ölü olduğunu biliyoruz, fakat içimden bir ses annesi Vogel çıkacak diyor ya hayırlısı.
Koskoca Dexter'ın yemeğin içinde parmak görmesiyle tiksinmesi arasında ki bağıntıyı çözemedim. Öklid teoremi gibiydi.
Önümüzde ki bölümlerde görüşmek üzere, bu efsane bittiğinde yazacağım ve anlatacağım çok şeyler olacak. Mevzide bekleyiniz.
--spoiler--
Yine iyiydi vesselam.
--spoiler--
Joey ilk kez bir halta yarıyor, çünkü saçını kesti. O düşünüp tutasınız diye size öyle öğüt veriyor.
Hannah'nın rolü çok kilit. Annesinin ölü olduğunu biliyoruz, fakat içimden bir ses annesi Vogel çıkacak diyor ya hayırlısı.
Koskoca Dexter'ın yemeğin içinde parmak görmesiyle tiksinmesi arasında ki bağıntıyı çözemedim. Öklid teoremi gibiydi.
Önümüzde ki bölümlerde görüşmek üzere, bu efsane bittiğinde yazacağım ve anlatacağım çok şeyler olacak. Mevzide bekleyiniz.
--spoiler--
son sezonda boka sarmamasını umduğum dizi.
vogel haklı dostum. mükemmelsin.
spoiler vermek gibi olmasın ama bence sonunda deb, dexter'ı öldürecek. ya da dexter şu vogel'ın gazına gelip deb'i öldürecek. ya da belki dexter intihar eder. deb de intihar edebilir. var bu vogel'da bişey. bu kadın birinin annesi ama kimin?!
ayrıca alemsin deb!
'o ne? bok kokteyli mi?'
ayrıca alemsin deb!
'o ne? bok kokteyli mi?'
8. ve son sezonunun şu an yayında olduğu dizidir. izlenilmesi şiddetle tavsiye edilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar