bugün
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez17
- aldım kabul ettim3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- devşirmelik makamı13
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- normal sözlük te uludağ sözlüğü kötülemek2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- fransız arabaları2
- erkekler neden aldatır2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk telekom port zammı4
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- helal olsun be2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- ithal et2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kimyon4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
Balıkesir'de şuan hissedilendir.
depremi önceden tespit etmenin yolu vardır oda kayıp kedi köpek ilanlarının çoğalması.
istanbula taşınalı 8 ay oldu umarım o hep beklenen deprem olmaz.
DEPREMLER
"Yerkabuğu içindeki kırılmalar nedeniyle ani olarak çıkan depremler önemli can ve mal kaybına neden olan afetlerdendir.
Yerkürede her gün milyonlarca sarsıntı meydana geliyor. Bunlardan kimileri hissedilecek kadar şiddetliyken, kimilerini sadece hassas aletler tespit edebiliyor. Fakat bazı zamanlarda büyük trajedilere yol açabilen depremlerde binlerce insan hayatını kaybedebiliyor.
Depremin yol açtığı afetin boyutu;
- depremin gerçekleştiği bölgedeki nüfus yoğunluğu,
- binaların depreme dayanıklılığı,
- alt yapı hizmetlerinin kalitesi,
- depremin gerçekleştiği bölgedeki zemin özelliği,
- depremin yangın, heyelan, tsunami vb. diğer afetlere yol açıp açmaması
gibi faktörlere bağlıdır.
Depremlerde meydana gelecek yıkım ve hasarı azaltmak için;
- fay hatlarının geçtiği zeminler üzerinde depreme dayanıklı yapılar inşa etmek,
- insanları depreme karşı bilinçli hale getirmek
gibi önlemler almak gerekmektedir."
- Raunt - Coğrafya
"Yerkabuğu içindeki kırılmalar nedeniyle ani olarak çıkan depremler önemli can ve mal kaybına neden olan afetlerdendir.
Yerkürede her gün milyonlarca sarsıntı meydana geliyor. Bunlardan kimileri hissedilecek kadar şiddetliyken, kimilerini sadece hassas aletler tespit edebiliyor. Fakat bazı zamanlarda büyük trajedilere yol açabilen depremlerde binlerce insan hayatını kaybedebiliyor.
Depremin yol açtığı afetin boyutu;
- depremin gerçekleştiği bölgedeki nüfus yoğunluğu,
- binaların depreme dayanıklılığı,
- alt yapı hizmetlerinin kalitesi,
- depremin gerçekleştiği bölgedeki zemin özelliği,
- depremin yangın, heyelan, tsunami vb. diğer afetlere yol açıp açmaması
gibi faktörlere bağlıdır.
Depremlerde meydana gelecek yıkım ve hasarı azaltmak için;
- fay hatlarının geçtiği zeminler üzerinde depreme dayanıklı yapılar inşa etmek,
- insanları depreme karşı bilinçli hale getirmek
gibi önlemler almak gerekmektedir."
- Raunt - Coğrafya
inşallah olur.
inşallahı yok. Olacak. Hatta bir deprem sonucu ölebileceğimi öngörüyorum. Bakalım. Bu işler nasip işi. *
deprem anında yapılan en büyük hatalardan biri kapı kolonlarının altına saklanmaktır. insanlar zannediyor ki bina yıkılınca kapı kolonu sağlam kalacak. yok öyle bir şey. en güvenlisi evinizin her zaman bir köşesinde sadece kitaplardan yaptığınız bir sığınaktır. kitaplara hiçbir şey olmaz. kolon altında kalıp ikiye bölünmüş vaziyette ölmekten iyidir.
japonlar açısından oldukça keyifli bir aktivite olan elim doğa olayı.
Şu an Bursa’yı acayip salladı.
An itibari ile hissettiğim sallantı.
Rahmetli Ahmet Mete ışıkara nın dediği gibi alışmamız gerekiyor.Fay hattında bir ülkeyiz.Ama insan yine tedirgin oluyor.
ulan sabah deprem gifi paylaştık öğlen deprem oldu. vay amk. evet.
üzerinden en ufak bir mizahi dilde yorumun, paylaşımın vs yapılması insanların karakter analizini de bize veren afet. iyi ki 99 depreminde sosyal medya yokmuş.
kitlesel olarak önlem alınmasın. binalar yıkılınca nasıl olsa avrupa gelip toplu konut inşası yardımı yapar.
istanbulda her meydana geldiğinde youtube sitesinden açıp japonyada olanların izlendiği doğa olayıdır. az önce gene izledim hani karşılaştırmak gibi olmasın ama gerçekten bizdekilere gene şükretmek gerekiyor. adam yolda yürürken alttan bir vurdu yerden yukarı doğru yükseldi videoda anasını satayım. o kadar şiddetli oluyor oralarda..
bir tanesinde kocaman kulenin 52.katında çekmişler deprem anını. 7.8 mi neymiş depremin şiddeti ama biz burada 5.8 de çok daha fazla sallandık. adamlar boşuna demiyor deprem öldürmez bina öldürür diye.
bir tanesinde kocaman kulenin 52.katında çekmişler deprem anını. 7.8 mi neymiş depremin şiddeti ama biz burada 5.8 de çok daha fazla sallandık. adamlar boşuna demiyor deprem öldürmez bina öldürür diye.
Depreşmekten gelen durum. Son birkaç saattir sürekli depreşiyor.
Şu an Celal Şengör'ün başımı okşayıp bu gece deprem olmaz evladım merak etme demesine çok ihtiyacım var.
bu ülkenin kimyasıyla oynayabilen iki şey var. biri akp. diğeri deprem.
dostu düşmanı aptalı andavalı tanıyorsun.
dostu düşmanı aptalı andavalı tanıyorsun.
sikecem depreminizi yeter aq.
ölüceksek ölücez zaten kaçış var mı bundan ?
ölüceksek ölücez zaten kaçış var mı bundan ?
deprem öldürmez, ihmal öldürür.
istanbul'dan çok uzakta olsam da için cız etmiyor değil. Umarım böyle bir şey hiç yaşanmaz. Şu an yataktayım, yatacağım ama içimde bir sıkıntı var.
pazara kadar otelde kalmamiza neden olan deprem. maalesef 60 yillik bi binada oturuyoruz ve yillarca apartmandaki asalaklarin bir turlu cikarlarina uymadigi icin kentsel donusume sokamadik, tam sokacakken de bu sefer kentsel donusum yapacak adam kalmadi etrafta. birazdan cikip kiralik daire bakacagim ve hemen birkac gun icinde kiralik yeni bir daireye cikacagiz. o sureye kadar da oteldeyiz. kafamizi sikeyim ki bu isi habire erteledik, tum gece kendime kufrettim. sadece kendim olsam neyse, cikarim bir studyo daireye, o vakte kadar da ofiste kalirim. ama annem ve kardesim olunca insan ne yapacagini sasiriyor.
evet, ev kiraladik. sonra farkli blokta satilik ev begenince valide onu da satin aldik. ulan saka gibi amk, bir yildir bunlara cikin ev bakin gidelim diyordum. bugun yarin bakariz diyorlardi, simdi kadin bir cikti hem kiraladi hem satin aldi. dedim anne madem satin alacagiz kiralamayin, yok kiralik ev dubleksmis, satin alinacak evde de cocuklu kirac varmis, tanidik cikmis, bi sene sonra tasiniriz diye kiralatti. tabii giren cikan benim gotume, simdi hem yeni evin kirasi hem de cekilecek kredinin parasi. neyse be, yeter ki guvende olsunlar, ben 5 lik depremde bile kafasi kopmus tavuk gibi bilincsiz dolanmayayim etrafta.
evet, ev kiraladik. sonra farkli blokta satilik ev begenince valide onu da satin aldik. ulan saka gibi amk, bir yildir bunlara cikin ev bakin gidelim diyordum. bugun yarin bakariz diyorlardi, simdi kadin bir cikti hem kiraladi hem satin aldi. dedim anne madem satin alacagiz kiralamayin, yok kiralik ev dubleksmis, satin alinacak evde de cocuklu kirac varmis, tanidik cikmis, bi sene sonra tasiniriz diye kiralatti. tabii giren cikan benim gotume, simdi hem yeni evin kirasi hem de cekilecek kredinin parasi. neyse be, yeter ki guvende olsunlar, ben 5 lik depremde bile kafasi kopmus tavuk gibi bilincsiz dolanmayayim etrafta.
Dün gece 4 e kadar arabada yatıran illet.
Her deprem olduğunda kaçmiycam diyorum ama olunca götün götün yine kaçıyorum. Sanki yerin altından bişey vuruyor gibi ve yerin altından ses geliyor. Uykuda yakalanmaktan korkuyorum uykum çok ağır. Bi tarafa sabit baktigimda vücudum kendisi titrediginde bile artık otomatikman deprem oluyo saniyorum. Psikolojim bozuldu skcem belasını silivrinin artık.
Her deprem olduğunda kaçmiycam diyorum ama olunca götün götün yine kaçıyorum. Sanki yerin altından bişey vuruyor gibi ve yerin altından ses geliyor. Uykuda yakalanmaktan korkuyorum uykum çok ağır. Bi tarafa sabit baktigimda vücudum kendisi titrediginde bile artık otomatikman deprem oluyo saniyorum. Psikolojim bozuldu skcem belasını silivrinin artık.
4 ve üstündeki hemen hemen her depremin olduğu günlerde inanılmaz bir baş ağrısı hissediyorum, yüksek tansiyon hastası olduğum için yılda bir iki kez böyle ataklar yaşıyordum, en son iki sene önceki Bodrum depreminde ve 6 küsurluk istanbul depreminin olduğu gün sabahtan itibaren gözlerimi bulanıklaştıracak kadar ağrı hissetmiştim, depremle yatıp kalkan bir insan değilim 99 depreminin ikinci günü evimize girip uyumuş bir aileyiz düşünün fakat ya yıllık tansiyon atağımı yaşıyorum ya da bugünkü depremle ilgili bir ağrı çekiyorum.
Arada bir ilişki var mı diye ufak bir search yaptığımda Japon bir araştırmacının bunla ilgili makalesi çıkıyor, bizde de bir kaç gazete konuya değinmiş, doğa gerçekten enteresan.
Arada bir ilişki var mı diye ufak bir search yaptığımda Japon bir araştırmacının bunla ilgili makalesi çıkıyor, bizde de bir kaç gazete konuya değinmiş, doğa gerçekten enteresan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar