death note

şu zamana kadar izlediğim en iyi animedir diyebilirim. gerek müzikleri, gerek kurgusu, kon, çizimler herşey mükemmel. tek sıkıntı sadece 37 bölüm olması. daha uzun sürse dedirtiyor insana.
© copyright 2005 - 2026