bugün
- düşün ki o bunu okuyor14
- kılıçdaroğlu cemaati3
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek4
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- velvet11
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- dunganga2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak4
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- gülüm diyen kız10
- 25 haziran 20262
- iveco daily2
- yılmaz güney12
- sözlük kızlarının vücutları15
- egay sucukcu7
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kuzenin içine boşalmak14
- black mirror3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- anın görüntüsü18
- adana2
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- mutsuz olalım3
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- otopsiraporlari6
- online listesi2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- kemal kılıçdaroğlu18
- alstom citadis2
- namaz takkesi5
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- ilginç şeyler2
- ameliyat olmak6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- tsiganka2
- dimmu borgir dinlemek3
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
the cranberries' in no need to argue albumunden leziz bir sarki. sozleri:
holding on, that's what i do since i met you.
and it won't be long. would you notice if i left you?
and it's fine for some 'cause you're not the one,
you're not the one there...
there... there... there... there... there...
all night long, laid on my pillow,
these things are wrong.
i can't sleep here!
so lovely, so lovely, so lovely.
i have decided to leave you forever.
i have decided to start things from here.
thunder and lightning won't change,
what i'm feeling and the daffodils look lovely today,
and the daffodils look lovely today,
look lovely today.
ooh, in your eyes i can see the disguise.
ooh, in your eyes i can see the disguise.
has anyone seen lightning?
has anyone looked lovely?
and the daffodils look lovely today,
and the daffodils look lovely today,
look lovely today...
Not:sarki kesinlikle ama kesinlikle alintidir,copy paste"dir hatta calintidir.
holding on, that's what i do since i met you.
and it won't be long. would you notice if i left you?
and it's fine for some 'cause you're not the one,
you're not the one there...
there... there... there... there... there...
all night long, laid on my pillow,
these things are wrong.
i can't sleep here!
so lovely, so lovely, so lovely.
i have decided to leave you forever.
i have decided to start things from here.
thunder and lightning won't change,
what i'm feeling and the daffodils look lovely today,
and the daffodils look lovely today,
look lovely today.
ooh, in your eyes i can see the disguise.
ooh, in your eyes i can see the disguise.
has anyone seen lightning?
has anyone looked lovely?
and the daffodils look lovely today,
and the daffodils look lovely today,
look lovely today...
Not:sarki kesinlikle ama kesinlikle alintidir,copy paste"dir hatta calintidir.
en depresif the cranberries şarkılarından biri olucakken birden şarkının sonunda yine o umut dolu cranberries ile veda ediyor bize melodi söz uyumu.
iki ruh halini bir arada barındıran en güzel the cranberries yapıtı.
iki ruh halini bir arada barındıran en güzel the cranberries yapıtı.
nergisin feryadı olarak türkçeye çevrilebilecek özel şarkı. bana yıllar önceki bir sevgilimi hatırlatır.
i have decided to leave you forever
i have decided start things from here
and the daffodils look lovely today
i have decided to leave you forever
i have decided start things from here
and the daffodils look lovely today
yayınlanmasının üzerinden 15 yıl geçmesine rağmen benim için hala eskimeyen cranberries şarkısıdır. iki farklı şarkıdan oluşmuştur sanki. ilk bölüm ne kadar ağır, ne kadar damarsa, ikinci bölüm de o kadar umut, mutluluk doludur. ayrılık noktasına gelen bi ilişkiyi ve ardından bu ilişkinin bitişini anlatır. basit bi müziğin, şarkı sözlerini bu kadar güzel ifade edebildiği ender şarkılardandır.
ilk bölümdeki would you notice if i left you kısmı insanın içine bişey oturtur,
ikinci bölümdeki i have decided to leave you forever, i have decided to start things from here kısmı gülümsetir.
ilk bölümdeki would you notice if i left you kısmı insanın içine bişey oturtur,
ikinci bölümdeki i have decided to leave you forever, i have decided to start things from here kısmı gülümsetir.
the cranberries'in dinleyene, bunu söyleyen insan olamaz dedirten bir başka parçası daha,
depresif anlarda dinlenmesi kesinlikle zararlıdır,
hele bir de ayrılık sonrası dinlenmesi kesinlikle tavsiye olunmaz.
yok ben canıma susadım diyorsanız, şimdiden geçmişler olsun.
depresif anlarda dinlenmesi kesinlikle zararlıdır,
hele bir de ayrılık sonrası dinlenmesi kesinlikle tavsiye olunmaz.
yok ben canıma susadım diyorsanız, şimdiden geçmişler olsun.
ben ki, bi şarkı üç buçuk dakikadan fazla olmasın'ın en ateşli savunucularındanım, bu şakı ki, 6 dakika 8 saniyedir. bi insanın ömrü hayatında duyabileceği en kaliteli, kompozisyonu tam şarkılardandır.
hele dolores'in bi, "i can't sleep, here!" diyişi vardır ki, tadından yenmez. bütün şarkı listelerine zorunlu olarak sokulmalıdır, ilaç gibidir.
hele dolores'in bi, "i can't sleep, here!" diyişi vardır ki, tadından yenmez. bütün şarkı listelerine zorunlu olarak sokulmalıdır, ilaç gibidir.
(bkz: içinde gayda olan şarkılar)
...sonra disappointment dinlenebilir.
müthiş sözlere sahip bir ayrılık sonrası şarkısıdır. hatta cranberries'in en diyebiliyi parçasıdır diyebilirim.
yasın beş evresi*nden üçüne yer vermiş the cranberries şarkısı. belki de en güzel şarkısı.
öfke, bunalım ve kabullenmek... hepsi bir arada. şarkı biraz daha sürse diğer iki evre olan inkar ve pazarlık da olsa tam olacakmış.
ama gene de bana bundan fazlasını anlatır. ayrılıktır burada anlatılan ve son bölüm kabûllenmekten çok delirmek gibi gelir bana. hani "her şey iyi olacak" gibi gelmiyor. sözlerden çok dolores*'in vokâlindeki değişim bana bu duyguyu veriyor. bir de mahallenin delisi gibi kesik ve pis kahkahalar atsa tam olacakmış. zaten fulyalara sarması da bundan gibi...
çok güzel işte arkadaş. dinleyin, dinletin.
öfke, bunalım ve kabullenmek... hepsi bir arada. şarkı biraz daha sürse diğer iki evre olan inkar ve pazarlık da olsa tam olacakmış.
ama gene de bana bundan fazlasını anlatır. ayrılıktır burada anlatılan ve son bölüm kabûllenmekten çok delirmek gibi gelir bana. hani "her şey iyi olacak" gibi gelmiyor. sözlerden çok dolores*'in vokâlindeki değişim bana bu duyguyu veriyor. bir de mahallenin delisi gibi kesik ve pis kahkahalar atsa tam olacakmış. zaten fulyalara sarması da bundan gibi...
çok güzel işte arkadaş. dinleyin, dinletin.
karamsar bir giriş ve ardından "sorun yok, ben iyiyim." havasında bir sonu bulunan the cranberries parçası. bir de en sevdiğim enstruman olan gayda dahil olunca tadından yenmeyendir.
pek duyulmasa da dillere pelesenk olmuş zombiesinden hoştur.
pek duyulmasa da dillere pelesenk olmuş zombiesinden hoştur.
5.10 dan sonra insanın ağzına edecek bir şekle girer bu şarkı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar