bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
hemen snapchate soundgarden veya audioslave'den bir şarkı açıp rip cornell yazmalıyım.
Vay be...
Allah gani gani rahmet eylesin.
Allah gani gani rahmet eylesin.
Gordugum an beynimden vurulmusa döndüm. Hic beklemiyordum nasil bu kadar erken gidebilir ilk defa lemmy den sonra bir sanatçı icin agladim senin gibi ses senin gibi ruh gelmez bir daha.Grunge birini daha kaybetti kelimeler kifayetsiz...
Edit: Hala inandıramiyorum kendimi bu kadar iyi ve aktifken.
Edit: Hala inandıramiyorum kendimi bu kadar iyi ve aktifken.
eşsiz bir sesti. belkide bu dünyaya çok fazlaydı.
Vefatı üzmüştür.
(bkz: show me how to live)
(bkz: show me how to live)
52 yaşında ölmüş. bu eleman rocky'nin film müziğini yapmış film çekileli baya oluyor bu adam kaç yaşında yapmış acep o efsane müziği.
ölüm haberi ile kahreden efsane.
nerdeyse 3 yıl oldu bu mecrada tek bir kelime yazmayalı ama bu heber üzerine en azından üstadın arkasından bir entry gireyim dedim.
bugün sabah ekşide chris cornell başlığının yanında 30 yazdığını görünce inşallah yine makara falan yapıyorlardır diyerek ve korkarak tıkladım başlığa ama malesef.
hem sesi hem o gözleri olsun ne karizma adamdı be!
birden bire gitti. ne olduğunu anlayabilen bir hayranı olduğunu sanmıyorum. toprağı bol olsun.
yeni çalışmalarını hiç dinlememiştim ama eski çalışmalarıyla zaten hayatımızda yeterince yer edinmiş, efsane olmuştu bile.
kendisi diğer efsaneler gibi 27'sinde ölmedi ama nerdeyse hayatının ikinci 27 senelik bölümünün sonunda rahmetli oldu.*efsanelerin hayatları 27 yıllık bölümlere ayrılıyor galiba. ilk 27 sene sonunda ölmeyenler ikinci 27 bölümün sonunda gidiyor.
yakın zamanda scott weiland da gitti zaten.* eskilerden bir tek eddie vedder kaldı.
bundan sonra şarkılarını dinlerken ekstra duygulanacağız.
nerdeyse 3 yıl oldu bu mecrada tek bir kelime yazmayalı ama bu heber üzerine en azından üstadın arkasından bir entry gireyim dedim.
bugün sabah ekşide chris cornell başlığının yanında 30 yazdığını görünce inşallah yine makara falan yapıyorlardır diyerek ve korkarak tıkladım başlığa ama malesef.
hem sesi hem o gözleri olsun ne karizma adamdı be!
birden bire gitti. ne olduğunu anlayabilen bir hayranı olduğunu sanmıyorum. toprağı bol olsun.
yeni çalışmalarını hiç dinlememiştim ama eski çalışmalarıyla zaten hayatımızda yeterince yer edinmiş, efsane olmuştu bile.
kendisi diğer efsaneler gibi 27'sinde ölmedi ama nerdeyse hayatının ikinci 27 senelik bölümünün sonunda rahmetli oldu.*efsanelerin hayatları 27 yıllık bölümlere ayrılıyor galiba. ilk 27 sene sonunda ölmeyenler ikinci 27 bölümün sonunda gidiyor.
yakın zamanda scott weiland da gitti zaten.* eskilerden bir tek eddie vedder kaldı.
bundan sonra şarkılarını dinlerken ekstra duygulanacağız.
grunge müziğin en önemli kişilerinden biriydi geriye sadece eddie vedder kaldı. çok iyi bir sesi vardı üstadın.
Toprağı bol olsun.
grunge müziği sözleri ve oluşumu ile birlikte biraz loser müziği olarak tanımlayıp kendime uygun görmediğim halde, bana grunge dinletebilmiş dev bir sese sahip başarılı vokaldi. allah ondan razı gelsin. bazı şarkıları ve sesi eşliğinde uzun yola çıkma isteği doğururdu.
aynı zamanda taş gibi herifti. neyse.
aynı zamanda taş gibi herifti. neyse.
Ölümü derinden üzmüştür.!
reyisin kaybı derinden üzmüştür,sürekli rock metal aleminden kayıplar veriyoruz ortam giderek justin bibierlere kalıyor...
çok acayip duygular içerisindeyim. haberi gördüğümde yalandır lan dedim ama resmileşince dondum kaldım. hiç konserine gidememiş olmak üzücü gerçekten. çok sağlam sesi vardı. bana zamanında sesiyle çok yardımcı olmuştu. müzik ve insanlık için büyük kayıp. muhteşem sesini bizimle paylaştığı için sonsuz teşekkürler. gittiği yerde yine kendisine hayran bırakacaktır milleti. çok üzüldüm öldüğüne çok.
En iyi rock solistlerinden biriydi.
Öldüğünü az önce öğrendim. Daha 13 saat önce twit atmış görünüyor.
Hayat ne tuhaf.
Rip
Öldüğünü az önce öğrendim. Daha 13 saat önce twit atmış görünüyor.
Hayat ne tuhaf.
Rip
şu an başlıkta gördüğüm kadarıyla hayatını kaybetmiş şarkıcı.
üzüntümü ve şokumu buralarda ifade edebilir miyim bilmiyorum ama daha çok genç ve çok yetenekliydi.
gerçekten baya üzüldüm.
şu sesi bir dinleyin ya;
https://www.youtube.com/watch?v=R0uWF-37DAM
müzik ve sanat dünyasının başı sağ olsun diyelim ne diyelim.
çok üzüldüm be...
üzüntümü ve şokumu buralarda ifade edebilir miyim bilmiyorum ama daha çok genç ve çok yetenekliydi.
gerçekten baya üzüldüm.
şu sesi bir dinleyin ya;
https://www.youtube.com/watch?v=R0uWF-37DAM
müzik ve sanat dünyasının başı sağ olsun diyelim ne diyelim.
çok üzüldüm be...
ölümüyle akıllara 'like a stone' şarkısını getirmiştir. audioslave zaten dağıldığı için ölümü pek de sikimde değil.
Audioslave ile gençliğimde tanıştığım, muhteşem sesiyle insanı kendine baglayan ve bugün maalesef hayatını kaybeden sanatçı.
Nurlar içinde uyusun.
Nurlar içinde uyusun.
Az önce facebookta garbage in paylaşımıyla ölümünden haberdar olduğum hayatımda en çok sevdiğim sesin sahibi.Ölümünün beni bu kadar şok ettiği başka bir ünlü olmadı. yaşının genç olmasından dolayı mı bilemiyorum beklenmeyen bir ölümdü benim için. Daha söyleyeceği şarkılar ve yapacağı sağlam coverlar ile bizi mutlu edicekti.
gençlik aşkım gitti.
bir dal da uzun saçlıma yeşil gözlüme yansın.
bir dal da uzun saçlıma yeşil gözlüme yansın.
Grunge öksüz kaldı.
rock ve grunge'ın tartışmasız gelmiş geçmiş en büyük seslerinden biriydi bu adam. bunu tartışmaya açıp beni tribe sokmaya çalışacak troller siktirsin gitsin. ben soundgardenla tanımamıştım bu adamı, dağılmış rage against the machine'in yeni grubu diye audioslave dinlemiştim ve o zamandan bu yana bu adamın sesine hayran oldum. Soundgarden'la da bu şekilde tanıştım. Gta oynarken arkada Rusty Cage çaldığında , Supernatural'da Fell on the Black Days çaldığında, James Bond'un ilk filminin introsunda sesini duyduğumda, arkadaşlarımla içmeye gittiğimiz zaman arkada genellikle billie jean coverı yada black hole sun ile sesini her duyuşumda hep mutlu etmiştir beni chris cornell. 25 yaşındaki bünyem arada rock müzik vokali olma hayallerini kendince süslerken hep onun sesi ve gırtlağıyla söyler onun şarkılarını. görme fırsatım hiç olmadı ama asla unutamayacağım efsanelerin başında olacaktır gönlümde hep. görme fırsatım hiç olmadı kendisini ama olur da kısmet olursa bir gün çocuklarım ile giderim konserine derdim ama erkenden veda etti bize. huzur içinde yat. eddie bir sen kaldın.
15 yaşında okulu bırakıp aşçı oldu… ilk albümüyle Grammy ödülünü kucakladı! işte çalkantılı hayatı;
http://www.posta.com.tr/c...l-kimdir-galerisi-1297767
http://www.posta.com.tr/c...l-kimdir-galerisi-1297767
otopsi sonucuna göre ölüm nedeni intiharmış. tam da chris cornell sahalara geri döndü diye sevinirken olan şeye bak ya. rock müzik camiası yasta.
intiharın belirli bir neden aramadığının kanıtı. Keşke hiç uğramasaymış ona. Kurt, layne, Scott ve diğer dostlarına kavuştu. Ama şimdi eddie yarım kaldı. Zaten alkole bağımlıydı, umarım onu da erken kaybetmeyiz. Sesini bu kadar severken şimdi böyle ağlatması çok acı. Üstelik soundgarden tekrar dirilmeye başlamıştı. Dünyanın dört bir tarafında milyonlarca kişinin kalbinde yara açacağını bilse yapar mıydı, bilmiyorum. Huzur içinde uyu.
haberini gördüğümde ilk an şok olmakla çok da üzüldüğüm, içimde garip bir hüznü peyda eden sanatçı.
haberi öğrendikten birkaç saniye sonra, onun o ne kadar gülerse gülsün hüzünlü olan gözleri canlandı önümde. sonra dedim "sanki hissetmişim adamın bir sıkıntı içinde olduğunu ya da olacağını". nedendir bilmem bana hep içinde ince ve derin bir hüzün taşıyormuş gibi gelirdi.
ölen bir sanatçı için ilk defa üzüldüm diyebilirim. başka bir insandı o başka bir adamdı. gözlerinde farkı bir şey vardı. bir dönemi onun şarkılarıyla geçirdim. garip bir bağ kurmuştum... bende böyle nadirdir ünlü kişilere karşı bir şeyler hissedebilmek. hatta şimdi düşündüm de kendisinden başka bir de feridun abi demeyi tercih ettiğim feridun düzağaç var, o kadar.
keşke senin için elimizden bir şey gelseydi. keşke bir gün bir yerlerde tanışabilseydik. ve döndüm dolaştım seni bana sevdiren o ilk şarkılara geldim yine.. "show me how to live" geldi aklıma. sanırım cevap bulamadığından gittin...
ve en sevdiğim şarkı: like a stone.. ölümden dem vurduğu sözlerine bir bakın..
"bir örümcek ağı öğleninde
kocaman bir boşlukla dolu bir oda
itiraf ettiğim bir karayolunda
sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada
evinde hep istediğim yerde
oda oda sabırsızca
beklerim seni orada
bir kaya gibi seni orada beklerim
yapayalnız
ölüm döşeğimde dua edeceğim
tanrıya ve üç meleğe "
https://www.youtube.com/watch?v=qpLQv5xL9Dc
https://www.youtube.com/watch?v=epXN1eUkFGU
"sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada " ...
"ölüm döşeğinde dua edeceğim tanrıya ve üç meleğe" demişsin. nasıldın o anlar allah biliyor...
haberi öğrendikten birkaç saniye sonra, onun o ne kadar gülerse gülsün hüzünlü olan gözleri canlandı önümde. sonra dedim "sanki hissetmişim adamın bir sıkıntı içinde olduğunu ya da olacağını". nedendir bilmem bana hep içinde ince ve derin bir hüzün taşıyormuş gibi gelirdi.
ölen bir sanatçı için ilk defa üzüldüm diyebilirim. başka bir insandı o başka bir adamdı. gözlerinde farkı bir şey vardı. bir dönemi onun şarkılarıyla geçirdim. garip bir bağ kurmuştum... bende böyle nadirdir ünlü kişilere karşı bir şeyler hissedebilmek. hatta şimdi düşündüm de kendisinden başka bir de feridun abi demeyi tercih ettiğim feridun düzağaç var, o kadar.
keşke senin için elimizden bir şey gelseydi. keşke bir gün bir yerlerde tanışabilseydik. ve döndüm dolaştım seni bana sevdiren o ilk şarkılara geldim yine.. "show me how to live" geldi aklıma. sanırım cevap bulamadığından gittin...
ve en sevdiğim şarkı: like a stone.. ölümden dem vurduğu sözlerine bir bakın..
"bir örümcek ağı öğleninde
kocaman bir boşlukla dolu bir oda
itiraf ettiğim bir karayolunda
sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada
evinde hep istediğim yerde
oda oda sabırsızca
beklerim seni orada
bir kaya gibi seni orada beklerim
yapayalnız
ölüm döşeğimde dua edeceğim
tanrıya ve üç meleğe "
https://www.youtube.com/watch?v=qpLQv5xL9Dc
https://www.youtube.com/watch?v=epXN1eUkFGU
"sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada " ...
"ölüm döşeğinde dua edeceğim tanrıya ve üç meleğe" demişsin. nasıldın o anlar allah biliyor...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar