bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
haberini gördüğümde ilk an şok olmakla çok da üzüldüğüm, içimde garip bir hüznü peyda eden sanatçı.
haberi öğrendikten birkaç saniye sonra, onun o ne kadar gülerse gülsün hüzünlü olan gözleri canlandı önümde. sonra dedim "sanki hissetmişim adamın bir sıkıntı içinde olduğunu ya da olacağını". nedendir bilmem bana hep içinde ince ve derin bir hüzün taşıyormuş gibi gelirdi.
ölen bir sanatçı için ilk defa üzüldüm diyebilirim. başka bir insandı o başka bir adamdı. gözlerinde farkı bir şey vardı. bir dönemi onun şarkılarıyla geçirdim. garip bir bağ kurmuştum... bende böyle nadirdir ünlü kişilere karşı bir şeyler hissedebilmek. hatta şimdi düşündüm de kendisinden başka bir de feridun abi demeyi tercih ettiğim feridun düzağaç var, o kadar.
keşke senin için elimizden bir şey gelseydi. keşke bir gün bir yerlerde tanışabilseydik. ve döndüm dolaştım seni bana sevdiren o ilk şarkılara geldim yine.. "show me how to live" geldi aklıma. sanırım cevap bulamadığından gittin...
ve en sevdiğim şarkı: like a stone.. ölümden dem vurduğu sözlerine bir bakın..
"bir örümcek ağı öğleninde
kocaman bir boşlukla dolu bir oda
itiraf ettiğim bir karayolunda
sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada
evinde hep istediğim yerde
oda oda sabırsızca
beklerim seni orada
bir kaya gibi seni orada beklerim
yapayalnız
ölüm döşeğimde dua edeceğim
tanrıya ve üç meleğe "
https://www.youtube.com/watch?v=qpLQv5xL9Dc
https://www.youtube.com/watch?v=epXN1eUkFGU
"sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada " ...
"ölüm döşeğinde dua edeceğim tanrıya ve üç meleğe" demişsin. nasıldın o anlar allah biliyor...
haberi öğrendikten birkaç saniye sonra, onun o ne kadar gülerse gülsün hüzünlü olan gözleri canlandı önümde. sonra dedim "sanki hissetmişim adamın bir sıkıntı içinde olduğunu ya da olacağını". nedendir bilmem bana hep içinde ince ve derin bir hüzün taşıyormuş gibi gelirdi.
ölen bir sanatçı için ilk defa üzüldüm diyebilirim. başka bir insandı o başka bir adamdı. gözlerinde farkı bir şey vardı. bir dönemi onun şarkılarıyla geçirdim. garip bir bağ kurmuştum... bende böyle nadirdir ünlü kişilere karşı bir şeyler hissedebilmek. hatta şimdi düşündüm de kendisinden başka bir de feridun abi demeyi tercih ettiğim feridun düzağaç var, o kadar.
keşke senin için elimizden bir şey gelseydi. keşke bir gün bir yerlerde tanışabilseydik. ve döndüm dolaştım seni bana sevdiren o ilk şarkılara geldim yine.. "show me how to live" geldi aklıma. sanırım cevap bulamadığından gittin...
ve en sevdiğim şarkı: like a stone.. ölümden dem vurduğu sözlerine bir bakın..
"bir örümcek ağı öğleninde
kocaman bir boşlukla dolu bir oda
itiraf ettiğim bir karayolunda
sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada
evinde hep istediğim yerde
oda oda sabırsızca
beklerim seni orada
bir kaya gibi seni orada beklerim
yapayalnız
ölüm döşeğimde dua edeceğim
tanrıya ve üç meleğe "
https://www.youtube.com/watch?v=qpLQv5xL9Dc
https://www.youtube.com/watch?v=epXN1eUkFGU
"sayfalarında kaybolmuştum
ölümle dolu bir kitabın
nasıl yalnız öleceğimizi okuyarak
eğer iyiysek dinlenmek üzere yatacağız
nereye gitmek istersek orada " ...
"ölüm döşeğinde dua edeceğim tanrıya ve üç meleğe" demişsin. nasıldın o anlar allah biliyor...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar