bugün
- kadınlar neden aldatır16
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı7
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- kimyon3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- the god himself3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- yazın yapılabilecek işler2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- nady bondar2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- erectovanga2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- gözde celep2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- devlet bahçeli6
- şansın yaver gitmesi2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
10. bölümüyle düşen ilgimizi yeniden kazanan harika yapım. b
üç beş kişilik kadro ile koca britanyalarda at nasıl koşturulur, nasıl o göt kadar kale de afedersin tarih yazılır dizisidir.
üç beş taneden fazla atlıyı yan yana gören varsa dizide bana ulaşsın ama adamlar yapıyor işte, elin kıytırık tarihi bize ilginç geliyor anasını satayım eva green denen fransız dilber de olmasaydı hiç izlenmezdi.
üç beş taneden fazla atlıyı yan yana gören varsa dizide bana ulaşsın ama adamlar yapıyor işte, elin kıytırık tarihi bize ilginç geliyor anasını satayım eva green denen fransız dilber de olmasaydı hiç izlenmezdi.
bir ingiliz efsanesine göre kral arthur'un kurduğu şehirdir.
cnbc-e'de yayımlanan the adventures of merlin ve camelot adlı dizilerin geçtiği yerdir. her şeye rağmen merlin daha seyredilesidir. (bkz: ben kepçe kulaklı olmayana merlin demem)
cnbc-e'de yayımlanan the adventures of merlin ve camelot adlı dizilerin geçtiği yerdir. her şeye rağmen merlin daha seyredilesidir. (bkz: ben kepçe kulaklı olmayana merlin demem)
süper bir bölümle sezon arasına girmiş dizi. nasıl beklenir ki şimdi eylüle kadar? sezon arasına çıkmışken arthur'u oynayan itici oğlanı da değiştirsinler. reytinglerde yükselme görülmezse geri götürürler. küfür etmeden izlemek istiyorum bir bölümü de. ayrıca kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için cnbc-e'de pazartesiden perşembeye 21'de yeniden yayımlanmaktadır. yapımcı abiler ablalar değiştirin şu arthur'u. sevimsiz olmayan birini getirin. o da olmadı rol yapabilen birini getirin.
imdb de gözüktüğü şekliyle ruhuna fatiha okunacak dizidir. yayından kalkması iyi oldu. arthur ve merlin seçimi çok kötüydü.
Arthur' u oynayan adamın iticiliği yüzünden izlenmeyen dizi.
Ben izleyemiyorum en azından.
Merlin' i de sevemedim, odun gibi oynuyor adeta.
Eva Green gibi bir abla olmasa herhalde hiç izlenmez.
Camelot, vasat denilen bir Merlin bile olamadı kanımca.
Ben izleyemiyorum en azından.
Merlin' i de sevemedim, odun gibi oynuyor adeta.
Eva Green gibi bir abla olmasa herhalde hiç izlenmez.
Camelot, vasat denilen bir Merlin bile olamadı kanımca.
Morgan ın lokum olarak görev aldığı dizi.
merlin dizisi ile karşılaştırmak tamamen saçmalıktır.
iptal edilmiş dizidir.
merlin dizisinden sonra karşı çıkan ve izlemekten keyif aldığım dizideki merlin karakterin neden bu kadar pasif olduğunu ve ne zaman harekete geçeceğini düşündüğüm dizi.
ayrıca son aldığım duyumlara göre yayından kalktığı haberi gelen dizi. (bkz: son dakika)
ayrıca son aldığım duyumlara göre yayından kalktığı haberi gelen dizi. (bkz: son dakika)
1. sezonununu bitirdiğim ama neden bitirdiğimden emin olamadığım dizidir.
çok yavaş , çok klişe... o kadar ki
--spoiler--
guinver in kocasının öleceğini böylece arthur la arasındaki engelin kalkacağını rahatça anlıyorsunuz.
ha yinede merlin isimli eblek diziden 10 kat daha iyidir.
burdaki merlin cuk oturmuştur.
ulan sevdiğin hatun , morgana tarafından öldürülmüş. çaksana kafasına bir lighting bolt? "sokarım felsefesine de bedeline de , bedeli ne ise öderim gardaş" diyip morgana yı kömüre çevirmek dururken ne halt yemeye acını içine atarsın?
--spoiler--
yayından da kalkmış. dandik bir dizi olmasına rağmen smallvile çakması merlin den çok daha başarılı idi. yazık oldu diyebiliriz evet.
çok yavaş , çok klişe... o kadar ki
--spoiler--
guinver in kocasının öleceğini böylece arthur la arasındaki engelin kalkacağını rahatça anlıyorsunuz.
ha yinede merlin isimli eblek diziden 10 kat daha iyidir.
burdaki merlin cuk oturmuştur.
ulan sevdiğin hatun , morgana tarafından öldürülmüş. çaksana kafasına bir lighting bolt? "sokarım felsefesine de bedeline de , bedeli ne ise öderim gardaş" diyip morgana yı kömüre çevirmek dururken ne halt yemeye acını içine atarsın?
--spoiler--
yayından da kalkmış. dandik bir dizi olmasına rağmen smallvile çakması merlin den çok daha başarılı idi. yazık oldu diyebiliriz evet.
20 adamla kale mi kuşatılır ? diye kendi kenidize sorduğunuz ama eva green ve joseph fiennes(merlin) karakterlerinin performansını izlemek için katlanılan dizi.
cnbcde gösterilen sikimsonik bir dizi.o değil de her defasında ben bunu keymelat diye okuyorum abi.
sadece eva green'in oyunculuğu için bile izlenebilecek dizi. hatta sadece onun oyunculuğu için izlenir zaten. ne arthur karakteri ne de guinevvere karakteri oyunculuktan pek nasibini alamamış gibi.
ayrıca merlin karakteri de gayet uyumlu karakter-oyunculuk başarısı ile diziyi izlenebilir kılan diğer özelliğidir. merlin adlı dizideki saçma sapan, uzaylı tipli kızan yerine hafif daha olgun bir merlin çok daha iyi olmuş.
ayrıca merlin karakteri de gayet uyumlu karakter-oyunculuk başarısı ile diziyi izlenebilir kılan diğer özelliğidir. merlin adlı dizideki saçma sapan, uzaylı tipli kızan yerine hafif daha olgun bir merlin çok daha iyi olmuş.
eva green in hatrına ikinci sezonu çekilmesi gereken dizi.
bittiğini yeni öğrendiğim dizi.
sevdiğim replikler:
'insanlar buraya bir efsanenin doğuşunu izlemeye geldi.'
-merlin
sevdiğim replikler:
'insanlar buraya bir efsanenin doğuşunu izlemeye geldi.'
-merlin
jamie campbell bower için izlenecek dizidir. ama merlin daha iyiydi diye düşündüğüm oluyo tabi.
iptal edilmesine şaşırılmaması gereken dizi. toplam 10 bölümden oluşan ilk sezon boyunca en fazla seyirciyi 2. bölümde çekmiştir. ve izleyen kişi sayısı 1.13 milyon kişidir. bu sayı abd kablo tv izleyicilerinden elde edilmiştir. true blood 5 milyon civarı, spartacus serisi ve game of thrones 2-3 milyon civarı seyirci izlediyse bu konuda yapacak bir şey yok demektir.
Bitmesi çok doğal olan dizi. Bir kere her ne kadar karizması yerli yerinde olsa bile Joseph Fiennes'ten Merlin olmaz. Merlin'in o tarzda bir karizması yok. Merlin'in karizması daha farklı bir çizgide. Bunun yanı sıra zaten öyle Arthur da olmaz. ikinci sezon başlasaydı bile nasıl bir ARthur ağırlığı ve karizması vereceklerdi ki adama. Olmaz, olmadı. Ne idüğü belirsiz bir devinim, kötü yazılmış bir senaryo ve "işi ağırdan alalım" mantığının son zamanlarda gördüğüm en yanlış kullanımı. Herşeyden önce belli ki izleyici Kral Arthur dönemindeki Merlin ve Arthur aksiyonlarının bu kadar yavaş ve kof işlenmesini kabullenmedi, istemedi. Ayrıca merlin'in içinde bulunduğu durum o kadar saçma ki. Büyü yapmamaya yemin etmiş bir dördüncü sınıf film karakteri duruşu, devamlı zor duruma düşmesi. Bu adam mitolojideki bir yoruma göre Stonehenge kayalarını omzunda taşıyıp getirip kuran adam. Dizide ise öyle aciz durumda ki, e bir de Arthur hepten kofti olunca kaçınılmaz son geldi. Birinci sezon ve teşekkürler Camelot, biz sizi ararız. Eva Green'in cüretkar bir iki sahnesi ile akıllarda kalması ise hem çok acı hem çok güzel. Gel gör ki Eva Green sevenler onu Dreamers'ta yeterince cüretkar gördü zaten. Eh, ordan da parsayı bir iki bölüm topladın diyelim, geriye ne kaldı? Geriye koca bir hiç kaldı. Hele hele bir de o Excalibur'u çıkartma hikayeleri falan. Öff öff...
berbat senaryo ve kurgusu yüzünden batan dizi. dizinin başarısız olacağı 3. bölümde belli olmuştu. oysa oyuncuları ne güzeldi, ne iddialıydı. yazık oldu.
harika bir ingiliz sigarası efendim. ingiltere'de içtiğimden beri ne zaman yurt dışına çıkan bir yakınım olursa getirttiriyorum.
eva green'in oyunculuğunun bile kurtaramadağı dizi. merlin'le başlayan arthur dönemi dizi furyasının bir başka kayıp halkası. merlin daha samimi ve bilineni anlatılmayan bir yoldan anlatıyor.
ankara'da güvenlik caddesi'nde bulunan bir bar. tasarımı harika. gidilip görülmesi gereken mekanlardan biri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar