bugün

camelot

1. sezonununu bitirdiğim ama neden bitirdiğimden emin olamadığım dizidir.
çok yavaş , çok klişe... o kadar ki

--spoiler--
guinver in kocasının öleceğini böylece arthur la arasındaki engelin kalkacağını rahatça anlıyorsunuz.

ha yinede merlin isimli eblek diziden 10 kat daha iyidir.

burdaki merlin cuk oturmuştur.
ulan sevdiğin hatun , morgana tarafından öldürülmüş. çaksana kafasına bir lighting bolt? "sokarım felsefesine de bedeline de , bedeli ne ise öderim gardaş" diyip morgana yı kömüre çevirmek dururken ne halt yemeye acını içine atarsın?
--spoiler--

yayından da kalkmış. dandik bir dizi olmasına rağmen smallvile çakması merlin den çok daha başarılı idi. yazık oldu diyebiliriz evet.
© copyright 2005 - 2026