bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir4
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kucaklaşma günü3
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ankara nın en güzel yanı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kemalist dünya26
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- elon musk2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ankara3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- true'nun çaylak olması16
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- gitme diye yalvarmak6
- bir şeyler söyle4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
winter is coming diye ortalıkta dolaşan arkadaşlarınıza ısrarla tavsiye ediniz.
4. ve 5. sezonu için izlenmelidir. fakat 4. ve 5. sezon için diğer sezonları izlenmelidir. zaten kaptırın kendinizi bir devamı geliyor.
ayrıca 2 broken girls ile kıyaslayanlar olmuş. allah onları bildiği gibi yapsın.
ayrıca 2 broken girls ile kıyaslayanlar olmuş. allah onları bildiği gibi yapsın.
ilk bölümünü izlediğimde hayattan zevk almadığım için kendime kırmıştım sonra dizi benim hayatım oldu kanser olmak istedim ama kimya bilmiyordum sakat bir çocuğum olsun istedim ama kız arkadaşım bile yoktu ağlamak istedim ama hislerim yoktu. Dizinin finalini izlediğimde idam sehpasında son sigarasını içen adam gibiydim. Aradan bir yıl gecti ve uyuşturucu yapmayı seven bir adamı sevdiğim için pişmanlık duydum(his olarak değil).
overrated dizidir.
Ergenlerin helede yerli dizi veya ergen dizisi severlerin dünyaya 10 kere daha gelse anlamayacağı, anlayacak yeterlilikte beyne sahip olmayanların her zaman %0.5 lik oranda kalacağı, benim gibi %9.5 lik alanda yer alanların izlediği en iyi dizidir,
Istatistikleri gösterdim hala Breaking bad hakkında kötü yorum yapıyorsan beynini sikeyim salak yazar arkadaşların.
Istatistikleri gösterdim hala Breaking bad hakkında kötü yorum yapıyorsan beynini sikeyim salak yazar arkadaşların.
The sopranos dizilerin tanrısıysa Breaking Bad şüphesiz peygamberidir buda böyle bilinsin ltfn.
adını sol framede görünce aa acaba millet ne yazmış diye beni heycanlandıran dizi. şu ana kadar izlediğin en iyi diziler arasında, izlemeyen çok şey kaçırır.
sol frame da yine görünce öldü zannettiğim dizi.
güzel bir dizi olduğunu belirtmekle beraber bazen çok abartıldığını söylemekte fayda var.
güzel bir dizi olduğunu belirtmekle beraber bazen çok abartıldığını söylemekte fayda var.
hakkında bolca övgüler duyduğum, müptelası olduğum homeland in sezon finalini yapmasıyla başlamaya fırsat bulduğum dizi.
Walter White temalı kalemden yeni çıkmış taze bir çizim.
görsel
görsel
walt un jessi demesi, jessi nin bitch demesi, hank in edepsiz şakaları, gus ın duruşu harika. sky ler mi fucktır et onu. trip trip trip..
fena saran dizi. bunca zaman nerdeydin sen?
(bkz: mağara soğuktu ondan)
Ozlenendir.
kevaşe skyler.
lan güzelim diziden akılda kalana bak hele, yazık.
lan güzelim diziden akılda kalana bak hele, yazık.
Breaking Bad'in 62 bölümü vardır periyodik cetvelde 62. Element Samaryum'dur ve Samaryum akciğer kanserinin tedavsinde kullanılır.
Mahzene tecavüz kötüdür diye çevrilen çerezlik dizi.
o kadar sürükleyicidirki bi anda kendinizi son bölüme sürüklenmis bulursunuz.
bitince derin bir sessizlik hissedersiniz bir kaç gün.
Kimyacı olduğum için beni kötü düşüncelere sevk eden dizi.
1 senedir sinekli bölüme başlamaya korkuyorum tabii yurdun interneti de çanak tutuyor ne yapsam be araftayım dediğim dizidir...
5.Sezon son bolumlerinde cok duygulandigim ve su ana kadar izledigim en efsane dizidir kendisi.Gizliden bir kapitalist sistem elestirisi vardir aslinda misal hank in hastahane masraflarini devletin odememesi.Walter white in gecinmek icin 2.is yapmasi gibi.
--spoiler--
Bu dizide beni en cok uzen mal oglu flynn ve herseye duygusal yaklasan gerizekali esi skyler,parayida kabul etmediler adam ailesi icin kendini harcadi karisi ise anca onu aldatti cocuguda araba derdindeydi.Hank serefsizide iyiki geberdi gebermese icimde kalirdi acikcasi insan goz yumar biraz kayincosuna ki yummayi gectim ta 5.sezondami aklina dank etti heisenberg in walter white olabilecegi mal herif.
--spoiler--
--spoiler--
Bu dizide beni en cok uzen mal oglu flynn ve herseye duygusal yaklasan gerizekali esi skyler,parayida kabul etmediler adam ailesi icin kendini harcadi karisi ise anca onu aldatti cocuguda araba derdindeydi.Hank serefsizide iyiki geberdi gebermese icimde kalirdi acikcasi insan goz yumar biraz kayincosuna ki yummayi gectim ta 5.sezondami aklina dank etti heisenberg in walter white olabilecegi mal herif.
--spoiler--
hızlandırılmış çekimleri çok iyi düşünülmüş dizidir.
--spoiler--
heisenbergin kayınçosuna yaptığı puştluk olsun,skylerın intikam için patronuna vermesi olsun, çocuğun bitmek bilmeyen ağlaması olsun, w.w. ın baldızı ile kayınçosunun(isimleri unuttum) heisenbergin kuyusunu kazması olsun ne boktan dizi lan bitirine kadar geberdim. dizinin %10 aksiyon %10 labaratuvar %80 i ihanet,ihtiras.
--spoiler--
kayınçonun adı hank çocugun adı flynn
heisenbergin kayınçosuna yaptığı puştluk olsun,skylerın intikam için patronuna vermesi olsun, çocuğun bitmek bilmeyen ağlaması olsun, w.w. ın baldızı ile kayınçosunun(isimleri unuttum) heisenbergin kuyusunu kazması olsun ne boktan dizi lan bitirine kadar geberdim. dizinin %10 aksiyon %10 labaratuvar %80 i ihanet,ihtiras.
--spoiler--
kayınçonun adı hank çocugun adı flynn
Gündemdeki Haberler