bugün
- bir insanı sevmek5
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dil2
- insan2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- ameliyat olmak7
- egay sucukcu8
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- gocu2
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- hindistan3
- velvet13
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fas6
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- yaşamak üzerine2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- bosna hersek3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- japonya4
- aşure günü3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kemal kılıçdaroğlu18
1000.entrymi sana armağan edeyim dedim. üzsen de, üzülsek de çok seviyoruz ulan!!!
zamanında "ahmet dursun seba gitsin" şeklinde tezahurat yapıp, yıllarını bjk'ye vermiş emektar başkanlarına yol veren taraftara sahiptir. daha sonradan anlamışlardır yedikleri haltı ama çok geç...
hayatın bir parçasıdır.
aşktır... ne sevgiliye duyulan aşkla mukayese edilebeilir, ne anneye duyulan sevgiyle, ne babaya duyulan saygıyla... öyle bir aşktır ki; bütün planlarınızı ona göre yaparsınız...
- abi pazar buluşalım...
* bizim maç hangi gün?
- pazar olması lazım...
* maçtan sonra buluşalım o zaman...
ayrıca da, 1903. entrymi girdiğim başlıktır, bu yüzden ayrıca önem arz etmektedir...
- abi pazar buluşalım...
* bizim maç hangi gün?
- pazar olması lazım...
* maçtan sonra buluşalım o zaman...
ayrıca da, 1903. entrymi girdiğim başlıktır, bu yüzden ayrıca önem arz etmektedir...
siyah-beyaz, ölüm-yaşam.
süleyman seba ve serdar bilgili zamanı hep akıllarda olan türkiyenin 3 büyük takımından biri. fenerbahçe ve galatasaray ile sürekli yarışsada galatasaray'a daha yakın olmaları nedeniyle aralarındaki maçlar herzaman zevkli(!) geçmiştir.
taraftar kitlesi adam olmasa bir boku başaramayacak takım. hepimiz topçuyuz anunakoim..
jimnastik ile iç içe olmalarına rağmen futbolda da fena sayılmayan kulüp.
(bkz: - oy veren beşiktaş taraftarları)
(bkz: - oy veren beşiktaş taraftarları)
her yolun sonunda ölüm olsada, sevenleri kimse ayıramaz ki. hayatın anlamıdır.
temiz olması konusunda,
pisliği $ampiyon olmak maç kazanmak için yapmak yerine kendini korumak için yapan hatta genellikle bunda bile ba$arılı olamayan klüptür. ba$arılı olması ne kadar istenir bilinmez fakat nedense her zaman yanlı$lıkla ya da tesadüf eseri her zaman be$ikta$' ımın hakkı yenmektedir. takımlara bok atılırken ya da kendi takımını överken önce tarihine bir bakmak gereklidir.
kırmızı beyazın siyah beyaz dönmesi ise, kurtulu$ sava$ında tün takımın cepheye gitmesi ve tüm takımın $ehit olmasından dolayıdır. be$ikta$lı futbolcular sava$ta $ehit dü$erken, fenerbahçeli futbolcular antreman yapmaktaydı..
pisliği $ampiyon olmak maç kazanmak için yapmak yerine kendini korumak için yapan hatta genellikle bunda bile ba$arılı olamayan klüptür. ba$arılı olması ne kadar istenir bilinmez fakat nedense her zaman yanlı$lıkla ya da tesadüf eseri her zaman be$ikta$' ımın hakkı yenmektedir. takımlara bok atılırken ya da kendi takımını överken önce tarihine bir bakmak gereklidir.
kırmızı beyazın siyah beyaz dönmesi ise, kurtulu$ sava$ında tün takımın cepheye gitmesi ve tüm takımın $ehit olmasından dolayıdır. be$ikta$lı futbolcular sava$ta $ehit dü$erken, fenerbahçeli futbolcular antreman yapmaktaydı..
kulubun 101. yılında, samsunspor macıyla baslayan ve geride bıraktığımız üç yılda da etkisinden kurtulamadığı psikolojik bir travma yasanmıstır.şampiyon olması beklenirken zar zor ligi 3. olarak bitiren bir takımın ve de gecen süre içerisin de gosterdiği performansa bakıldığında, ligin(2004 sezonu) son haftalarında yenilmesinin gayet normal olduğu tartısmasız kabul edilmesi gereken bir gercektir.bursasporun iddası sadece kendi dustugu durumu baskalarına mal ederek konuyu saptırmak ve gerginlik yaratmaktan baska bir sey değildir.
besiktas'ı suçlamak işin kolayına kacmaktır.
(bkz: #1482786)
besiktas'ı suçlamak işin kolayına kacmaktır.
(bkz: #1482786)
beşiktaş: savaşta esir duşen ve eziyet edilenlerin anısına; istiklallerini kazanana kadar rengini siyah beyaz yapmıs olan; ve bu kadar düşünceli,ince tek takım.
(bkz: başka boyutların tanrısı)
voleybol erkekler liginde bu sene takımı küme düsen spor kulübü.
ilber ortaylı'nın takımıdır.
şampiyonluğu fenerbahceye hediye etmek için çok uğraşan takım. ama fenerbahce bu hediyeyi kabul etmiyor.
bursaspor ve ankaragücü taraftar gruplarının birleşmesine vesile olan çarşıya sahip şanlı kulüp.
hayatımın merkezindeki oluşum.. ne bir heves ne bir tutku beşiktaşım anlatılmaz bir sevgi bu..
an itibariyle santra programında song'u alacağı söylenen ve bu yüzden beni isyanlara sürükleyen takım. arkadaşım bıkmadınız mı kendi takımında oynayamayan adamları toplamaktan? bu transfer saçmalıklarını protesto etmek için inönü'nün önünde kendimi yakmaya kadar götürecek bu olay.
bursaspor ve ankaragücü taraftarlarının birleşmesine vesile olmayan,onlarca yıldır süren bursankara oluşumunun istanbul medyası tarafından da görülmesini sağlayan istanbulun bir semt takımı.üç ait (ayrıcalıklı istanbul takımı) den biridir.
tam adı beşiktaş jimnastik klübüdür.ana branşı olan jimnastikten uzaklaşmış futbol basketbol ve nice branşa el atmışlardır.yakın geçmişimizde süleyman seba döneminde sonra basiretsiz yönetim kurulu ve başkanlarca yönetilmiş ve seba dönemindeki saygın klüp imajını kaybetmiştir.istanbulun bir semt takımı olup renkleri siyah ve beyazdır.kuruluş yılı 1903 tür.
tam adı beşiktaş jimnastik klübüdür.ana branşı olan jimnastikten uzaklaşmış futbol basketbol ve nice branşa el atmışlardır.yakın geçmişimizde süleyman seba döneminde sonra basiretsiz yönetim kurulu ve başkanlarca yönetilmiş ve seba dönemindeki saygın klüp imajını kaybetmiştir.istanbulun bir semt takımı olup renkleri siyah ve beyazdır.kuruluş yılı 1903 tür.
bu geceden sonra sadece renklerinde beyaz olan karanlık kulüp olarak anılmayı haketmektedir. selçuk dereli ye de futbol şubesi sorumluluğunu vermelerini bekliyoruz kendilerinden.
ezik taraftarların yorum yaparken çok komik oldukları güzide kulübümüzdür...
(bkz: ekinler dize kadar)
(bkz: ekinler dize kadar)
onun bunu lafıyla ışığı söndürülemeyecek, taraftarıyla, yönetimiyle türkiye'nin tek büyük spor kulübü.
2006 - 2007 sezonundaki bütün maçlarında bana bir paket sigara içirtmeyi başarmış futbol takımı .
bana bu konuda gönülden destek veren sevgili baki mercimek'e burdan teşekkürlerimi iletmeden geçemeyeceğim .
bana bu konuda gönülden destek veren sevgili baki mercimek'e burdan teşekkürlerimi iletmeden geçemeyeceğim .
baki mercimek'in kendisine ve duruşuna yakışmadığına tüm kalbimle inandığım takımım. oynamasın arkadaş, tek kişi eksik oynayalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar