bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kendi kendine gülmek2
- erleg han ile revani yemek3
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- zor zaman şarkıları2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ıhlamur kokusu2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
yeni sezon kampına alt yapıdan şu oyuncuları katan takım,
sezer özmen, erkan kaş, cumali bişi , onur bayramoğlu, erkam reşmen, atınç nukan, ali kuçik ve umut kaya.
(bkz: çok güzel hareketler bunlar)
sezer özmen, erkan kaş, cumali bişi , onur bayramoğlu, erkam reşmen, atınç nukan, ali kuçik ve umut kaya.
(bkz: çok güzel hareketler bunlar)
yeni sezonu bugün itibariyle açmış takımım. ilgili resimleri resmi sitede görünce yüzümdeki sırıtma ifadesini yıllar sonra tekrar gördüm kendimde.
(bkz: güzel günler göreceğiz güneşli günler)
(bkz: güzel günler göreceğiz güneşli günler)
iki renk, tek aşk
(bkz: beşiktaşk)
(bkz: beşiktaşk)
uefa'nın sitesine göre bursaspor ile aynı logoyu kullanmaktadır.
http://en.uefa.com/teamsa...=50157/profile/index.html
tepki üzerine normale dönmüş, ilk hali için;
http://img227.imageshack....77ed537e447c3a9494af.png/
http://en.uefa.com/teamsa...=50157/profile/index.html
tepki üzerine normale dönmüş, ilk hali için;
http://img227.imageshack....77ed537e447c3a9494af.png/
(bkz: bursa jimnastik kulübü) *
en nihayetinde top başı yapmış kulüp, q7 ve diğerleri için sezonun hayırlı geçmesini diliyoruz.
yürüyedurun.
yürüyedurun.
sağlık kontrolleri sırasında pek bir eğlenen, güzel arkadaşlıkların olduğu takım.
[http://www.bjk.com.tr/try...kknntrollerii2&tipi=b]
[http://www.bjk.com.tr/try...kknntrollerii3&tipi=b]
[http://www.bjk.com.tr/try...kknntrollerii2&tipi=b]
[http://www.bjk.com.tr/try...kknntrollerii3&tipi=b]
sezonun ilk idmanını bugün yaparak sezonu ilk açan takım. idman şu an sürüyor, düz koşuyla başlamış şu an 5'e 2 yapıyorlarmış. söylenene göre quaresma felaket başlamış.
türkiyenin 3. en büyük sayılabilecek klübü galatasaray ve fenerbahçeden sonra okunur esamesi, ayrıca avrupadaki fenerbahçeden sonra en felaket istatistiğe sahip kulüp. he birde gidip tabatayı alır milyon dolarlara sonra q7 yi alır milyon dolarlara batuhanı falanda satar.
(liste 7 ekim 2007 akşamı fifanın resmi internet sitesinden duyurulup
21 ekim 2007 de kaldırılmıştır)
ses
1.beşiktaş
2.boca juniors
3.shalke 04
4.liverpool
5.i̇nter
pankart
1.boca juniors
2.deportivo la coruna
3.beşiktaş
4.milan
5.i̇nter
tezahürat
1.beşiktaş
2.boca juniors
3.liverpool
4.i̇nter
5.deportivo la coru
bu sıralamayı beşiktaşa sağlayan dün yanın en sağlam taraftar guplarından birisi olan "çarşı" ya sahip takım..
21 ekim 2007 de kaldırılmıştır)
ses
1.beşiktaş
2.boca juniors
3.shalke 04
4.liverpool
5.i̇nter
pankart
1.boca juniors
2.deportivo la coruna
3.beşiktaş
4.milan
5.i̇nter
tezahürat
1.beşiktaş
2.boca juniors
3.liverpool
4.i̇nter
5.deportivo la coru
bu sıralamayı beşiktaşa sağlayan dün yanın en sağlam taraftar guplarından birisi olan "çarşı" ya sahip takım..
vira bismillah kartallar sezon acılışı yapıldı. yüzümüzü karartmayın bu sene.
(bkz: beşiktaş ın 2010 2011 sezonu hazırlıkları)
(bkz: beşiktaş ın 2010 2011 sezonu hazırlıkları)
bu yıl yaptığı transferlerle büyük kumar oynamış klüptür. Eğer transferler tutarsa, beşiktaş'ı kimse tutamaz. Ama eğer tutmazsa galatasaray'ın geçen yıl ki performansının beteri kendilerini bekliyor.
transferi fink'i gönererek, guti'yi getirerek ve holosko-zapo-sercan takasını yaparak bitirmesi uygun olacak kulüp. şu anki şartlarda en doğrusu bu gözüküyor. umarım sercan için bursa'ya bir de para vermezler.
bu transferlerle yabancı sayısı nihayet 10'a düşecektir. maddi olarak da en az zararla kapatılacaktır.
bu transferlerle yabancı sayısı nihayet 10'a düşecektir. maddi olarak da en az zararla kapatılacaktır.
siyah ile beyazın uyuştuğu tek gönül mekanı.
türkiye yi aşmış tesislere sahip kulüp.
italyan futbolcu guinti ye göre beşiktaşın sahip olduğu antreman sahaları ( nevzat demir ) avrupada milan dışında hiçbir takımda yok.
http://www.bjk.com.tr/try...=10_11idmnnhh1&tipi=B
italyan futbolcu guinti ye göre beşiktaşın sahip olduğu antreman sahaları ( nevzat demir ) avrupada milan dışında hiçbir takımda yok.
http://www.bjk.com.tr/try...=10_11idmnnhh1&tipi=B
Beşiktaş deyince aklıma her zaman hüsran geliyor.Taraftarı olmasa hiç bir işe yaramaz fakat Çarşı Beşiktaşa karşı.
transferde hareketlilik yaşayan kulübüm. eğer konuşulanlar doğruysa yani;
gelenler: ozan ipek, sercan, guti, robinho
gidenler: zapotocny, holosko(tello), fink, tabata(delgado)
şeklinde olacaktır. yabancı kontenjanının illa ki azaltılması gerektiğini düşünürsek bunlardan iyi bir azaltma düşünülemez.
mümkünse fink, zapo, holosko ve tabata gitsin. felaket bir takım kurulmuş olur o zaman.
rüştü, toraman, sivok, ferrari, üzülmez(ismail), ernst, quaresma, hilbert, guti, robinho, bobo. (8 yabancı oldu ama avrupa maçı kadrosu diyelim.
dışarıda kalanlara bakacak olursak;
hakan(cenk), necip, ekrem dağ, yusuf, nobre, ozan, sercan, tello, delgado... ve daha aklıma gelmeyen isimler...
gelenler: ozan ipek, sercan, guti, robinho
gidenler: zapotocny, holosko(tello), fink, tabata(delgado)
şeklinde olacaktır. yabancı kontenjanının illa ki azaltılması gerektiğini düşünürsek bunlardan iyi bir azaltma düşünülemez.
mümkünse fink, zapo, holosko ve tabata gitsin. felaket bir takım kurulmuş olur o zaman.
rüştü, toraman, sivok, ferrari, üzülmez(ismail), ernst, quaresma, hilbert, guti, robinho, bobo. (8 yabancı oldu ama avrupa maçı kadrosu diyelim.
dışarıda kalanlara bakacak olursak;
hakan(cenk), necip, ekrem dağ, yusuf, nobre, ozan, sercan, tello, delgado... ve daha aklıma gelmeyen isimler...
33 yaşındaki guti'den ziyade en fazla 28 yaşında iyi bir oyuncu alırsa ligin altını üstüne getirecek takım.
bir galatasaraylı olarak yaptığı transferleri takdirle karşıladığım, ligin seyir zevkine katkısının üst düzeyde olduğunu düşündüğüm ve bize kaliteli futbolcuları seyrettireceği için teşekkürü borç bildiğim kulüptür.
edit: lan neyini eksiliyorsun dana. beşiktaş'ı takdir etmemi mi galatasaraylı olmamı mı?
edit: lan neyini eksiliyorsun dana. beşiktaş'ı takdir etmemi mi galatasaraylı olmamı mı?
(bkz: hiçbiri yokken biz vardık)
transfere 4 yılda 120 milyon euro harcayarak parasını çar-çur eden klüp
(bkz: tabata)
(bkz: tabata)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar