bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması13
- kadir inanır14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 27 haziran 20262
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- ırak2
- 26 haziran 20266
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yürüyüş flörtü3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- fransa3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ktç abinin çaylak olması5
- the saturdays2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
onu bunu bilmiyorum da yeni sezonda şampiyon olmasalar eğer, o zaman çok pis yaygara koparacağım...
Not: bu entrynin neresi kötü kardeşim anlayamadım..muhtemelen yazıyı okuyup, yorumu kendilerince yazıdan bağımsız yapan insanlar tıklıyorlardır..insanın sevdiğini başarısız görmeyi istememesi mi kötü olan..şampiyonluk ve kupa heveslerimin kursağımda kalması yüzünden takımıma söylediğim sitemli sözden size ne hem...
Not: bu entrynin neresi kötü kardeşim anlayamadım..muhtemelen yazıyı okuyup, yorumu kendilerince yazıdan bağımsız yapan insanlar tıklıyorlardır..insanın sevdiğini başarısız görmeyi istememesi mi kötü olan..şampiyonluk ve kupa heveslerimin kursağımda kalması yüzünden takımıma söylediğim sitemli sözden size ne hem...
(bkz: 2010 2011 beşiktaş formaları)
her zamanki gibi transfer şampiyonu olduktan sonra ligde çuvallayacak takım. kupayla avrupa'yı saymıyorum tabi. her sene grupta eleniyor garibanlar.
haftaya bursaspordan 1 veya 2 oyuncu transfer edeceği dedikodusu nokta kaynaklarca doğrulanmıştır.
sercan'a kesin gözüyle bakılırken yanına plase kim olacak veya aday kim? sorusunun cevabı yakın zamanda öğrenilecektir.
edit= öncelik q7 keyfi...
sercan'a kesin gözüyle bakılırken yanına plase kim olacak veya aday kim? sorusunun cevabı yakın zamanda öğrenilecektir.
edit= öncelik q7 keyfi...
bu sezonun kombine kart satış sözleşmesine ''korsan ürün ile stada girmek istenilirse kombine iptal edilecek.'' maddesini koyacak takımdır. biletliler içinde stada alınmama kararı olacakmış.
(bkz: alkış)
(bkz: alkış)
demirören döneminde ilk defa iyi şeyler yapıldığına şahit olduğum takımdır.
ha pardon, bir de denizli'nin işine pek karışmamaları vardı. gerçi bunu yapmaları zaten görevleri gereğiydi ama işte yerine getirmelerini bile olumlu saymak zorunda bırakıldık ne yazık ki.
ha pardon, bir de denizli'nin işine pek karışmamaları vardı. gerçi bunu yapmaları zaten görevleri gereğiydi ama işte yerine getirmelerini bile olumlu saymak zorunda bırakıldık ne yazık ki.
bu aralar robinho ve sercan yıldırım transferi için çaba gösteren klüp.
[http://haber1903.com/Habe...baskan-transfere-doymuyor]
(bkz: ricardo quaresma) + (bkz: robinho)
(bkz: oha)
[http://haber1903.com/Habe...baskan-transfere-doymuyor]
(bkz: ricardo quaresma) + (bkz: robinho)
(bkz: oha)
marştanda anlaşılabileceği gibi (anlayamaz kimse bu aşkı!) anlatılmayıp yaşanacak bir aşkın diğer adı.
schuster'e imza attırdılar, robinho ile ciddi ciddi ilgileniyorlar, q7 cuma günü istanbul'da, kombine fiyatları olumlu,
aferin yönetim.
aferin yönetim.
ciddi anlamında robinho'nun transferi için girişimde bulunan takımım. guti'ye ise yöneticiler sıcak bakmıyormuş resimler münasebetiyle. olur ya da olmaz, bu tarz girişimler bile bir vizyon belirtisidir.
--spoiler--
robinho said: "if schuster is there, i could go too." [ espn]
--spoiler--
(bkz: ricardo quaresma)
(bkz: robson de souza robinho)
(bkz: allah allah allah allah saldır beşiktaş)
--spoiler--
robinho said: "if schuster is there, i could go too." [ espn]
--spoiler--
(bkz: ricardo quaresma)
(bkz: robson de souza robinho)
(bkz: allah allah allah allah saldır beşiktaş)
olur da quaresma'dan sonra robinho'yu da getirirse turkcell süper lig hiç bitmesin diye koşarak sokakta gezip vuvuzela çalmamı sağlayacak klüp.
son transfer bombası ecmel zolna olan türk futbol takımı.
quaresma sonrası robinho'yu da alırsa - ki bu kadarına artık yuh derim - şöyle şahane bir kadroya sahip olacak takım:
--rüştü ( hakan )--
toraman ( rıdvan )---ferrari---sivok----ismail
--ernst----necip--
--hilbert-------nihat ---------quaresma--
--robinho ( bobo ) --
kesin üst olur !
--rüştü ( hakan )--
toraman ( rıdvan )---ferrari---sivok----ismail
--ernst----necip--
--hilbert-------nihat ---------quaresma--
--robinho ( bobo ) --
kesin üst olur !
hayaller kurmamı sağlayan kulüp;
rüştü toraman,sivok,ferrari,üzülmez,necip,ernst,hilbert(nihat),quaresma,robinho,bobo.
dışarda kalanlar: delgado,fink,tello,ismail,holosko,ekrem dağ,nobre,hakan.
ah bir de bekler daha sağlam olsa... çok mu uçtum...
edit: yusuf'u da unutmayalım. geldiği sene büyük hizmetleri olmuştu.
rüştü toraman,sivok,ferrari,üzülmez,necip,ernst,hilbert(nihat),quaresma,robinho,bobo.
dışarda kalanlar: delgado,fink,tello,ismail,holosko,ekrem dağ,nobre,hakan.
ah bir de bekler daha sağlam olsa... çok mu uçtum...
edit: yusuf'u da unutmayalım. geldiği sene büyük hizmetleri olmuştu.
(bkz: umudun adıdır beşiktaş)
eğer robinho gelirse fenerbahçeli olarak bir adet formasını da ben alacağım.
baştan söyleyeyim; kaynak götüm.
içimden bir his diyor ki; imza töreninde yıldırım demirören robinho'nun transferini açıklayacak.
çok büyük olay olur. yıkarlar inönü'yü.
içimden bir his diyor ki; imza töreninde yıldırım demirören robinho'nun transferini açıklayacak.
çok büyük olay olur. yıkarlar inönü'yü.
tanım: büyük takımdır.
abi, nedir bu insanlarda ki liverpool aşkı anlayamadım gitti. şampiyonlar liginde 0 çeken bir takımın taraftarı, liverpool der, leverkusen gibi salak bir takımdan 5 tane yiyen takımın taraftarı liverpool der...
şimdi bakıyorum, liverpooldan 8 gol yediğimiz yıl, inönüde liverpoolu yenmişiz. marsilyayı da yenmişiz. oh ne güzel. en azından iki galibiyet.
ulan mal herif, sen 0 puan çekmişsin. koca bir 0... 6 maç oynamışsın, beraberlik bile alamamışsın... eee ben 8 tane yediğimde ezik oluyorsam, senin ne bok olduğunu türk dil kurumu yazmaz.
liverpooldan 8 tane yediğimiz hafta, galatasaray, leverkusenden 5 tane yedi. liverpool nerede, leverkusen nerede ? çıkıp, galatasaraylı bir lavuk, 8-0 muhabbetini anlatıyor.
midemi bulandırıyorsunuz. özellikle, avrupadan 0 puanla geri dönen fenerbahçeliler...
tanıma geri dönüyorum: sonsuz sevgidir efendim.
abi, nedir bu insanlarda ki liverpool aşkı anlayamadım gitti. şampiyonlar liginde 0 çeken bir takımın taraftarı, liverpool der, leverkusen gibi salak bir takımdan 5 tane yiyen takımın taraftarı liverpool der...
şimdi bakıyorum, liverpooldan 8 gol yediğimiz yıl, inönüde liverpoolu yenmişiz. marsilyayı da yenmişiz. oh ne güzel. en azından iki galibiyet.
ulan mal herif, sen 0 puan çekmişsin. koca bir 0... 6 maç oynamışsın, beraberlik bile alamamışsın... eee ben 8 tane yediğimde ezik oluyorsam, senin ne bok olduğunu türk dil kurumu yazmaz.
liverpooldan 8 tane yediğimiz hafta, galatasaray, leverkusenden 5 tane yedi. liverpool nerede, leverkusen nerede ? çıkıp, galatasaraylı bir lavuk, 8-0 muhabbetini anlatıyor.
midemi bulandırıyorsunuz. özellikle, avrupadan 0 puanla geri dönen fenerbahçeliler...
tanıma geri dönüyorum: sonsuz sevgidir efendim.
bir fenerlinin gözyaşlarını üstüne döktüğü takım. gidin kendi başlığınızda ağlayın lan. hem size bi haberim var. ama gizli olduğu için yıldız bkz'da vercem; *
robinho transferini gerçekleştirmesi halinde uefa'da finale kadar gider siyah beyaz aşk.
istanbul'un en gezilesi eğlenilesi yerlerinden biridir.
quaresma'sına 15:00'da kavuşacak takım. herkes için hayırlı olmasını diliyorum.
yeni sezon beyaz forması şöyledir, mükemmeldir.
(bkz: 2010 2011 beşiktaş formaları/#8406247)
(bkz: 2010 2011 beşiktaş formaları/#8406247)
son yıllarda, her sene fenerbahçe'ye en az iki kez yenilen takım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar