bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
k.paşa maçı tekrar edilirse puan farkını biraz olsun indirebilecek ve şampiyonluk yarışında fenerbahçeye en büyük rakip olabilecek takım, yalnız takımın sevilmemesinden dolayı ne maç tekrar edilecektir ne beşiktaş başarılı olacaktır buna rağmen asil taraftarı yanında olacaktır.
Karşılık beklenmeden aşık olunan sevgilidir.
Maçlarını 90 dakika izlemek kimi zaman adamı kanser etse de bir sonraki hafta ''ben izlemeyeceğim abi ya '' denilip, izlenen takımdır.
Maçlarını 90 dakika izlemek kimi zaman adamı kanser etse de bir sonraki hafta ''ben izlemeyeceğim abi ya '' denilip, izlenen takımdır.
taraftar gurubunun delikanlı olduğu ancak futbol takımının asla 3. büyük olamayacağı jimnastik kulübünün adı.
fernandesi çok paraya satamayacak takım. Zira sözleşmesi zaten bitiyor.
kasımpaşa maçı hakkında atıp tutan bejekeli yöneticilere kapak niteliğinde bir açıklama gelmiştir bu kulüp hakkında.
Kasımpaşa Kulübü, Spor Toto Süper Ligde Beşiktaş ile yaptıkları ve 2-1 kazandıkları maçın tekrar edilmesi gerektiğini belirten, Kasımpaşa tarafı da bu eziklikle yaşamak istemez. Kendileri de biliyor ancak telaffuz etmiyorlar şeklinde açıklama yapan siyah-beyazlı kulübün ikinci başkanı Ahmet Nur Çebiye tepki gösterdi.
Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticisi Ahmet Nur Çebinin öğle saatlerinde medyaya yansıyan ve takımımızın 2-1′lik galibiyeti ile sonuçlanan maçın tekrar edilmesindeki ısrarını belirttiği basın toplantısında Kasımpaşa tarafı da bu eziklikle yaşamak istemez. Kendileri de biliyor ancak telaffuz etmiyorlar şeklindeki açıklamalarını tüm kamuoyu gibi biz de ibretle dinledik denildi.
Çebiye tepki gösterilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
Tüm spor kamuoyunca bilinmesini isteriz ki Kasımpaşa Sportif Faaliyetler AŞ, Türk futboluna dinamizm, yenilik ve gerçek profesyonel yönetim tarzını getirmeyi hedef edinmiş ve bu yolda emin adımlarla ilerleyen bir kulüptür. Kulübümüz bu tür mesnetsiz ve yakışıksız benzetmelerin merkezi yapılacağı bir adres değildir. Kasımpaşa Sportif Faaliyetler AŞ olarak biz, tribünlere oynayan ve gerçeklikten uzak bu yaklaşımların tarafı hiçbir zaman olmayacağız.
Eziklik yıllardır süregelen köhneleşmiş ve popülist futbol idareciliğinin bizzat kendi acizliğinin değişmez gerçeğidir. Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticileri de bu çürümüş zihniyetin gerçek temsilcileri olduğunu her fırsatta spor kamuoyunda net bir şekilde ortaya koymaktadırlar. Sahada oynanan ve bileğinin hakkıyla kazanılan bir galibiyeti gölgelemek isteyen ve maçın tekrarından medet uman Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticilerinin mağduru oynayan, gerçeklikten uzak, artık yüzsüzlük seviyesine ulaşmış ve ezik tutumunu kamuoyunun takdirine bırakıyoruz.
Kasımpaşa Kulübü, Spor Toto Süper Ligde Beşiktaş ile yaptıkları ve 2-1 kazandıkları maçın tekrar edilmesi gerektiğini belirten, Kasımpaşa tarafı da bu eziklikle yaşamak istemez. Kendileri de biliyor ancak telaffuz etmiyorlar şeklinde açıklama yapan siyah-beyazlı kulübün ikinci başkanı Ahmet Nur Çebiye tepki gösterdi.
Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticisi Ahmet Nur Çebinin öğle saatlerinde medyaya yansıyan ve takımımızın 2-1′lik galibiyeti ile sonuçlanan maçın tekrar edilmesindeki ısrarını belirttiği basın toplantısında Kasımpaşa tarafı da bu eziklikle yaşamak istemez. Kendileri de biliyor ancak telaffuz etmiyorlar şeklindeki açıklamalarını tüm kamuoyu gibi biz de ibretle dinledik denildi.
Çebiye tepki gösterilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
Tüm spor kamuoyunca bilinmesini isteriz ki Kasımpaşa Sportif Faaliyetler AŞ, Türk futboluna dinamizm, yenilik ve gerçek profesyonel yönetim tarzını getirmeyi hedef edinmiş ve bu yolda emin adımlarla ilerleyen bir kulüptür. Kulübümüz bu tür mesnetsiz ve yakışıksız benzetmelerin merkezi yapılacağı bir adres değildir. Kasımpaşa Sportif Faaliyetler AŞ olarak biz, tribünlere oynayan ve gerçeklikten uzak bu yaklaşımların tarafı hiçbir zaman olmayacağız.
Eziklik yıllardır süregelen köhneleşmiş ve popülist futbol idareciliğinin bizzat kendi acizliğinin değişmez gerçeğidir. Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticileri de bu çürümüş zihniyetin gerçek temsilcileri olduğunu her fırsatta spor kamuoyunda net bir şekilde ortaya koymaktadırlar. Sahada oynanan ve bileğinin hakkıyla kazanılan bir galibiyeti gölgelemek isteyen ve maçın tekrarından medet uman Beşiktaş Jimnastik Kulübü yöneticilerinin mağduru oynayan, gerçeklikten uzak, artık yüzsüzlük seviyesine ulaşmış ve ezik tutumunu kamuoyunun takdirine bırakıyoruz.
baba yadigarı. bana aşıladığı ve bıraktığı en büyük miras; beşiktaşlı doğmak, beşiktaşlı olmak.
Başbakanımızın takımı kasımpaşa nın skib bıraktığı anarşik kuş.
Not: san marino spor'luyum.
Not: san marino spor'luyum.
dünkü bok kasımpaşanın kafa tutmaya çalıştığı büyük takım ulu çınar. kasımpaşa bugün öyle bir ergenlik yapmıştır ki yayınladığı yazının en sonuna bir tek qapaq benzeri bir yazı kalmamıştır.
gündem yaratmak için tv lerde gezen, iki günde meşhur olup sonra sönen, rüşvetle yolsuzlukla zengin olan, iktidar yalakalığı ile tanınıp hayatımıza giren tüm gereksiz insanlarla ilgili iyi kötü fikirlerimi yazmıyorum, kaçıp buraya geliyorum.
bu gereksiz insanlar hakkında yazamamak, sırf haklarında konuşup onlara prip yaptırmamak için, sağda solda adını anıp ün kazanmalarına yardımcı olmamak için kalkıp beşiktaş başlığına yazıyorum. sırf bunun için bile iyi günde kötü günde beşiktaş
bu gereksiz insanlar hakkında yazamamak, sırf haklarında konuşup onlara prip yaptırmamak için, sağda solda adını anıp ün kazanmalarına yardımcı olmamak için kalkıp beşiktaş başlığına yazıyorum. sırf bunun için bile iyi günde kötü günde beşiktaş
itle-köpekle,güce tapan satılıklarla muhattap olmayacağını,tarihine,şanına yakışan şekilde ilan etmiş kulüp.Helal olsun lan ancak bu kadar güzel açıklama olabilirdi.Fikret orman sonunda adam gibi bir iş yapabildi.
itlerin sürüyle gezdiğini ama kartalların yalnız uçtuğunu unutan soysuzları rahatsız eden takım.
yarın maçı var ankarada. önümde büyük bir engel var. (bkz: ankara ayazı). geçen sene de bu zamanlara denk gelmişti gençlerbirliği maçı. titreye titreye izlemiştik. maç sonu eve gidene kadar da ısınamamıştık.
veysel sarı ile anlaşmış olan takım. hayırlı olsun.
koç grubu ile 50 milyon liralık sponsorluk anlaşması yapmış takım. anlaşmanın içeriğindeki firmalar aygaz, arçelik, beko ve rmk marine.
tarık çamdal 'ı galatasaray 'a kaptıracak takım. üstelik şu fenerbahçe'nin yedekleriyle değil aslarıyla ilgilenmesi gerekiyor illa ilgilenecekse.
bu arada hükümetin (gezi olayları sonrası) seyircimizi fişlemesi part 1'i (galatasaray maçı) atlatmadan part 2'sine kasımpaşa maçında tanık olduk. bu yılın ilk devresini takımımız üzerine oynanan oyunlarla geçirdik. tff başkanı kasımpaşa maçı sonrası öznelliğin doruğunda 2. yarı kasımpaşa hak etti diyor. sanırsın konumu tff başkanlığı değil kahvede göbeğini kaşıyan sarı çizmeli mehmet ağa. yoruma bak çay demle. sana ne maçı kimin hak ettiğinden. zekeriya bey çıkar maç biter bitmez önünde hakem yorumu yokken maç çok sağlıklı geçti der. sağlıklı maça bak. kasımpaşa maçı ilk gol 15,5 metrelik yanlış taç kullanımı. ikinci gol ofsayt. iki golde hakem hatası üzerine 1 adet kural hatası. daha ne yapacaksa hakem? gerçi en iyisi dahi fenerbahçe maçını yönetememişti.
sözün kısası maç tekrar oynanmayacak. bu zaten ramon'a verilen 3 maçlık cezadan sahada güvenliği sağlayamayan kasımpaşa'nın sadece 2 maç cezalandırılmasından belli. bir seyirci oyuncuya şiddet uyguluyor tüm güvenlik ve hakem beyzade seyrediyor. aynı uyukluyan hakim misali.
markus'a da ne yedirdiler hala anlamış değilim. mağdur donk.
bu takımın acilen kendisini savunma mekanizması kazanması lazım. şu paşa maçında olanların fenerbahçe'nin başına gelme ihtimalini görmüyorum.
ciddi bir lobi eksikliğimiz mevcut. maçın tekrarı için, daha ciddi baskı uygulamalıydık federasyon üzerinde.
bu arada hükümetin (gezi olayları sonrası) seyircimizi fişlemesi part 1'i (galatasaray maçı) atlatmadan part 2'sine kasımpaşa maçında tanık olduk. bu yılın ilk devresini takımımız üzerine oynanan oyunlarla geçirdik. tff başkanı kasımpaşa maçı sonrası öznelliğin doruğunda 2. yarı kasımpaşa hak etti diyor. sanırsın konumu tff başkanlığı değil kahvede göbeğini kaşıyan sarı çizmeli mehmet ağa. yoruma bak çay demle. sana ne maçı kimin hak ettiğinden. zekeriya bey çıkar maç biter bitmez önünde hakem yorumu yokken maç çok sağlıklı geçti der. sağlıklı maça bak. kasımpaşa maçı ilk gol 15,5 metrelik yanlış taç kullanımı. ikinci gol ofsayt. iki golde hakem hatası üzerine 1 adet kural hatası. daha ne yapacaksa hakem? gerçi en iyisi dahi fenerbahçe maçını yönetememişti.
sözün kısası maç tekrar oynanmayacak. bu zaten ramon'a verilen 3 maçlık cezadan sahada güvenliği sağlayamayan kasımpaşa'nın sadece 2 maç cezalandırılmasından belli. bir seyirci oyuncuya şiddet uyguluyor tüm güvenlik ve hakem beyzade seyrediyor. aynı uyukluyan hakim misali.
markus'a da ne yedirdiler hala anlamış değilim. mağdur donk.
bu takımın acilen kendisini savunma mekanizması kazanması lazım. şu paşa maçında olanların fenerbahçe'nin başına gelme ihtimalini görmüyorum.
ciddi bir lobi eksikliğimiz mevcut. maçın tekrarı için, daha ciddi baskı uygulamalıydık federasyon üzerinde.
beko lu formalarını iple çektiğimiz takımımız.
lobi noksanlığından, tekrardan, kural hatasından, fernandes ve almeida'dan bahsedip dururken statsız kalmış olan kulüp.
kasımpaşa stadında oynamak istememek doğru da (bunu sadece son çekişmelerle değil- baştan yapması gerekiyordu) mahvolduk, kimse bize stat vermiyor şeklinde ifadelemek sanırım kulüp yöneticiliği açısından derin bir açmaz ve çıkmaz.
uleen koskoca kulübe stat mı yok buluruz bir stat. bunun feriköy 'ü var zeytinburnu 'su var. neyse bunlar fazla amatör oldu da bizim üsttekilerin de kulüp yönetme konusunda amatörlerden farkı yok maalesef.
taksim meydanında stadımız yok diye istersen bir mendil de açalım tam olsun (sayın orman).
taraftar editi: azcık da futboldan konuşalım gençlerbirliği 'ni mutlak surette yenmesi gereken takım.
istenilmeyen realist edit: fenerbahçe 'ye yanaşıldı gene. yukarı tükürsem ''paşa in rte'', aşağı tükürsem ''hala yerinde duran ve güldüren aziz baba'nın çiftliği''. iki ucu boklu değnek.
kasımpaşa stadında oynamak istememek doğru da (bunu sadece son çekişmelerle değil- baştan yapması gerekiyordu) mahvolduk, kimse bize stat vermiyor şeklinde ifadelemek sanırım kulüp yöneticiliği açısından derin bir açmaz ve çıkmaz.
uleen koskoca kulübe stat mı yok buluruz bir stat. bunun feriköy 'ü var zeytinburnu 'su var. neyse bunlar fazla amatör oldu da bizim üsttekilerin de kulüp yönetme konusunda amatörlerden farkı yok maalesef.
taksim meydanında stadımız yok diye istersen bir mendil de açalım tam olsun (sayın orman).
taraftar editi: azcık da futboldan konuşalım gençlerbirliği 'ni mutlak surette yenmesi gereken takım.
istenilmeyen realist edit: fenerbahçe 'ye yanaşıldı gene. yukarı tükürsem ''paşa in rte'', aşağı tükürsem ''hala yerinde duran ve güldüren aziz baba'nın çiftliği''. iki ucu boklu değnek.
Ruhsuz bir oyunla gençlere teslim olmuştur.
tepki gösteriyoruz diye bazı angutlar da ilk 4 haftaki oyunu oynayan da bu takımdı diyor. Ulan 4 hafta mı lig? zaten bu 4 haftalık performansları yüzünden holosko 6 senedir bu takımın sırtından ekmek yemiyor mu? antep'te 4 maç iyi oynadı diye serdar denen basiretsiz bu takıma 4 milyona gelmedi mi? 4 maç adam gibi top oynadı diye yıldız yapmadık mı fernandesi? 4 maçtır kötü diye harcamadık mı?
sikeyim bu hatır işini formayı o an kim haketmiyorsa o defolsun. ben ilk 2 hafta iyi oynadı diye gökhan töre denen rakip yastığı yüzünden parmaklarımı ısırmak zorunda mıyım sinirden?
kim taraftarın tribünde, saha dışında verdiği emeği sahada vermezse siktirolup gidecek. Hocası da, yıldızı da, yıldız adayı da.
Ya ernst gibi oynayacaksınız ya siktirolup gideceksiniz. Ernst xavi miydi? ya da guti gibi yetenekleri mi vardı? her maç 100 tane top mu kapardı? Hayır. Tribünde bağırmaktan boğazlarından ateş çıkan taraftara saygısından kafası kıpkırmızı olana kadar ciğerlerini zorlardı.
2013 iyisiyle kötüsüyle bitti. sivok, atiba, motta, tolga, almeida, oğuzhan ve veli'nin * canı sağolsun. Diğerleri yatsın zaten onlara 2014'Te daha çok para diliyorum. emek veya başarı onlar için uzak şeyler.
tepki gösteriyoruz diye bazı angutlar da ilk 4 haftaki oyunu oynayan da bu takımdı diyor. Ulan 4 hafta mı lig? zaten bu 4 haftalık performansları yüzünden holosko 6 senedir bu takımın sırtından ekmek yemiyor mu? antep'te 4 maç iyi oynadı diye serdar denen basiretsiz bu takıma 4 milyona gelmedi mi? 4 maç adam gibi top oynadı diye yıldız yapmadık mı fernandesi? 4 maçtır kötü diye harcamadık mı?
sikeyim bu hatır işini formayı o an kim haketmiyorsa o defolsun. ben ilk 2 hafta iyi oynadı diye gökhan töre denen rakip yastığı yüzünden parmaklarımı ısırmak zorunda mıyım sinirden?
kim taraftarın tribünde, saha dışında verdiği emeği sahada vermezse siktirolup gidecek. Hocası da, yıldızı da, yıldız adayı da.
Ya ernst gibi oynayacaksınız ya siktirolup gideceksiniz. Ernst xavi miydi? ya da guti gibi yetenekleri mi vardı? her maç 100 tane top mu kapardı? Hayır. Tribünde bağırmaktan boğazlarından ateş çıkan taraftara saygısından kafası kıpkırmızı olana kadar ciğerlerini zorlardı.
2013 iyisiyle kötüsüyle bitti. sivok, atiba, motta, tolga, almeida, oğuzhan ve veli'nin * canı sağolsun. Diğerleri yatsın zaten onlara 2014'Te daha çok para diliyorum. emek veya başarı onlar için uzak şeyler.
lucescu'dan bu yana taşaklı hoca eksikliğini gideremeyen takım.
aga bizim takımın başına gelecek hoca türkiye ligini bilecek, burada öğrenmeyecek, bilecek!
yeter amınakodumun! yine bir gram ilerleme kaydedemeden bir seneyi daha çöpe attık.
git senelik 5 milyon avro ver getirt lucescu'yu, koy ertuğrul'u, çağır mustafa denizli'yi, ara şenol güneş'i.
ne macera arıyorsunuz? sikerim gitarını da sosyalizmini de!
aga bizim takımın başına gelecek hoca türkiye ligini bilecek, burada öğrenmeyecek, bilecek!
yeter amınakodumun! yine bir gram ilerleme kaydedemeden bir seneyi daha çöpe attık.
git senelik 5 milyon avro ver getirt lucescu'yu, koy ertuğrul'u, çağır mustafa denizli'yi, ara şenol güneş'i.
ne macera arıyorsunuz? sikerim gitarını da sosyalizmini de!
boşa kürek çeken takım.
plan, program, gerçekçi bir öz değerlendirme, güven, risk... bunların hiçbiri yok.
ne kadar amatör varsa bu camiada toplanmış. bir de bununla övünüyorlar.
sene başından belliydi her şey. yıllardır belli olduğu gibi.
en kilit oyuncusu veli kavlak olan bir takım, anca bu noktaya gelir.
olacağı buydu.
plan, program, gerçekçi bir öz değerlendirme, güven, risk... bunların hiçbiri yok.
ne kadar amatör varsa bu camiada toplanmış. bir de bununla övünüyorlar.
sene başından belliydi her şey. yıllardır belli olduğu gibi.
en kilit oyuncusu veli kavlak olan bir takım, anca bu noktaya gelir.
olacağı buydu.
(#21360237) bu entryle beraber bundan sonraki entrylerini osura osura okuduğum takım. 4.haftada şampiyondu bu takım diyenler, şimdi hoca futbolcular neden oynamıyor diye bağrınıyorlar. Seneye de aynı hatayı yapacağınızdan ders alın diye söylüyorum. Lig bitmeden havaya girilmez. Galatasaray Bitti Demeden Hiç Birşey Bitmez.
holosko,mustafa pektemek,necip uysal gibi oyuncuların ilk 11de oynadığı takımdan pek bir şey beklememek gerekiyor.son haftalardaki puan kayıplarının bence sebebi bilic değil oyuncu kadrosunun özellikle hücumdakilerin yeteneksiz ve beceriksiz olması.her sene yaşadığımız olayı bu senede yaşıyoruz ve şampiyonlukların yarına kaldığını söylemekten başka çaremizin olmadığını biliyoruz.
ilk yarıyı 5.bitirecek gibi duran takım.
sırf şekil diye hoca getiren sonra vasat çıkınca ağlayan taraftarlara sahip takım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar