bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- bitcoin2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- allah2
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- yazarların imza parfümleri14
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- günün şiiri3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- alan greenspan3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kıskanmak7
- aşure2
- pkk nasıl biter5
- evde kaş bıyık alımı3
Ruhsuz bir oyunla gençlere teslim olmuştur.
tepki gösteriyoruz diye bazı angutlar da ilk 4 haftaki oyunu oynayan da bu takımdı diyor. Ulan 4 hafta mı lig? zaten bu 4 haftalık performansları yüzünden holosko 6 senedir bu takımın sırtından ekmek yemiyor mu? antep'te 4 maç iyi oynadı diye serdar denen basiretsiz bu takıma 4 milyona gelmedi mi? 4 maç adam gibi top oynadı diye yıldız yapmadık mı fernandesi? 4 maçtır kötü diye harcamadık mı?
sikeyim bu hatır işini formayı o an kim haketmiyorsa o defolsun. ben ilk 2 hafta iyi oynadı diye gökhan töre denen rakip yastığı yüzünden parmaklarımı ısırmak zorunda mıyım sinirden?
kim taraftarın tribünde, saha dışında verdiği emeği sahada vermezse siktirolup gidecek. Hocası da, yıldızı da, yıldız adayı da.
Ya ernst gibi oynayacaksınız ya siktirolup gideceksiniz. Ernst xavi miydi? ya da guti gibi yetenekleri mi vardı? her maç 100 tane top mu kapardı? Hayır. Tribünde bağırmaktan boğazlarından ateş çıkan taraftara saygısından kafası kıpkırmızı olana kadar ciğerlerini zorlardı.
2013 iyisiyle kötüsüyle bitti. sivok, atiba, motta, tolga, almeida, oğuzhan ve veli'nin * canı sağolsun. Diğerleri yatsın zaten onlara 2014'Te daha çok para diliyorum. emek veya başarı onlar için uzak şeyler.
tepki gösteriyoruz diye bazı angutlar da ilk 4 haftaki oyunu oynayan da bu takımdı diyor. Ulan 4 hafta mı lig? zaten bu 4 haftalık performansları yüzünden holosko 6 senedir bu takımın sırtından ekmek yemiyor mu? antep'te 4 maç iyi oynadı diye serdar denen basiretsiz bu takıma 4 milyona gelmedi mi? 4 maç adam gibi top oynadı diye yıldız yapmadık mı fernandesi? 4 maçtır kötü diye harcamadık mı?
sikeyim bu hatır işini formayı o an kim haketmiyorsa o defolsun. ben ilk 2 hafta iyi oynadı diye gökhan töre denen rakip yastığı yüzünden parmaklarımı ısırmak zorunda mıyım sinirden?
kim taraftarın tribünde, saha dışında verdiği emeği sahada vermezse siktirolup gidecek. Hocası da, yıldızı da, yıldız adayı da.
Ya ernst gibi oynayacaksınız ya siktirolup gideceksiniz. Ernst xavi miydi? ya da guti gibi yetenekleri mi vardı? her maç 100 tane top mu kapardı? Hayır. Tribünde bağırmaktan boğazlarından ateş çıkan taraftara saygısından kafası kıpkırmızı olana kadar ciğerlerini zorlardı.
2013 iyisiyle kötüsüyle bitti. sivok, atiba, motta, tolga, almeida, oğuzhan ve veli'nin * canı sağolsun. Diğerleri yatsın zaten onlara 2014'Te daha çok para diliyorum. emek veya başarı onlar için uzak şeyler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar