bugün

beşiktaş

holosko,mustafa pektemek,necip uysal gibi oyuncuların ilk 11de oynadığı takımdan pek bir şey beklememek gerekiyor.son haftalardaki puan kayıplarının bence sebebi bilic değil oyuncu kadrosunun özellikle hücumdakilerin yeteneksiz ve beceriksiz olması.her sene yaşadığımız olayı bu senede yaşıyoruz ve şampiyonlukların yarına kaldığını söylemekten başka çaremizin olmadığını biliyoruz.
© copyright 2005 - 2026