bugün

beşiktaş

itle-köpekle,güce tapan satılıklarla muhattap olmayacağını,tarihine,şanına yakışan şekilde ilan etmiş kulüp.Helal olsun lan ancak bu kadar güzel açıklama olabilirdi.Fikret orman sonunda adam gibi bir iş yapabildi.
© copyright 2005 - 2026