bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- clydeless bonnie2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- krista allen2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupası17
- pazar günü aktiviteleri4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- nervio'nun memleketi3
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kulak arkasını keselemek3
çok kızıyorum ona.
bazen neden o trafik kazasını yaptın diye kızıyorum. bazen çocukluğumdaki baba figürünü hiçbir zaman yakalayamayacağım için üzülüyoum ve biraz daha kızıyorum o an. hastalığını farkettikten sonra hiçbir şey yapmayıp "allah'tan geldi, yine allah alacak bu hastalığı" deyip hiçbir hareket yapmamasına kızıyorum. sürekli kızıyorum hatta ben ona içten içe.
bazen beni onu yıkamak zorunda bıraktığı için kızıyorum. yaşı 45 olmasına rağmen hala çocukça düşünmesine kızıyorum. neden fizik tedaviye gitmediğini soruyorum, cevap vermiyor, daha çok kızıyorum. kendisiyle ben çocukken çekindiğimiz sadece 1 fotoğrafın olmasına kızıyorum. beni hiç starpark a götürmediği için kızıyorum. iyileşip birlikte puro yakacağız vaadimin hiç gerçekleşmemesinden korkuyorum ve bunun için ona daha çok kızıyorum.
ve o bana bir kere gülümsüyor.
tüm düşünceler uçup gidiyor bir anda. o al yanaklarını, bana da miras kalan yüzündeki kocaman sırıtışı bana bahşedince, her şey uçup gidiyor.
sonra sen sadece ol diyorum baba, sadece nefes al, yürüyemesen de bana yeter diyorum.
o bunları duymuyor, ama biliyor.
çünkü o, babam.
bazen neden o trafik kazasını yaptın diye kızıyorum. bazen çocukluğumdaki baba figürünü hiçbir zaman yakalayamayacağım için üzülüyoum ve biraz daha kızıyorum o an. hastalığını farkettikten sonra hiçbir şey yapmayıp "allah'tan geldi, yine allah alacak bu hastalığı" deyip hiçbir hareket yapmamasına kızıyorum. sürekli kızıyorum hatta ben ona içten içe.
bazen beni onu yıkamak zorunda bıraktığı için kızıyorum. yaşı 45 olmasına rağmen hala çocukça düşünmesine kızıyorum. neden fizik tedaviye gitmediğini soruyorum, cevap vermiyor, daha çok kızıyorum. kendisiyle ben çocukken çekindiğimiz sadece 1 fotoğrafın olmasına kızıyorum. beni hiç starpark a götürmediği için kızıyorum. iyileşip birlikte puro yakacağız vaadimin hiç gerçekleşmemesinden korkuyorum ve bunun için ona daha çok kızıyorum.
ve o bana bir kere gülümsüyor.
tüm düşünceler uçup gidiyor bir anda. o al yanaklarını, bana da miras kalan yüzündeki kocaman sırıtışı bana bahşedince, her şey uçup gidiyor.
sonra sen sadece ol diyorum baba, sadece nefes al, yürüyemesen de bana yeter diyorum.
o bunları duymuyor, ama biliyor.
çünkü o, babam.
gölgesi yeter.
'ne zaman uzaklaştık birbirimizden? ne zaman yabancı kaldık birbirimize? artık dizlerine oturma hakkımı kaybettiğimde mi ? yok sadece dizlerinin üstünden dizinin dibine taşınmıştım kedi yavrusu gibi ama yine yanındaydım. kız kıza konuşmalarımın sayısı arttığında mı? yok o zaman da değil.
biz hep dertleşirdik seninle ne zaman terk etti beni dert ortaklığın baba? ben kahramanı olduğum hikayeleri benim bir arkadaşım var o şöyle şöyle yapmış o zaman da böyle böyle olmuş diye değiştirip değiştirip anlattığım zaman mı? hayır, o zaman bile hiç bozuntuya vermez senin arkadaşın şurda hata yapmış, o arkadaşını sezdirmeden uyar tamam mı akıllı kızım derdin. sen ne zaman sustun baba? ne zaman kaçtın benden, annemden, kardeşimden? ne zamandır uzaksın bize? ne vazgeçirdi dünyadan seni böyle? ah babam canım babam!
hep kahramanımdın sen. ilk kez aşık olduğum da bile değişmedi bu. ona da hep seni anlatırdım. hep senle karşılaştırırdım gizli gizli. bence hep kıskanırdı o da seni, o kadar çok duymuştu ki adını tüm ilişki boyunca bir çekincesi olmuştu çocuğun. hep başka bir erkeğin gölgesinde hissetti kendini. baba. babam! çok sevdim ben seni. canımdan çok sevdim. çocuk kalbiyle işte büyük sevdim. o kadar büyüktü ki sığdıramadım kalbime; gözümle sevdim sana bakmaya doyamayarak, kulağımla sevdim keşke bir şeyler anlatsa da dinlesem diye diye, minicik ellerimle sevdim sana kocaman sarılarak, küçücük ayaklarımla sevdim sen uyanma diye uçlarına basarak. ben seni çok sevdim baba. insan hep çok sevdiğini üzermiş ya ben seni çok üzdüm baba. büyüdükçe sevgimi göstermeyerek, sevgimi haketmediğini düşünerek. çok utanıyorum baba! düşündüm sen ölsen ne olur diye hiç bir şey değişmez sandım. evet baba senin balığı ölünce oturup ağlayan kızın sen yaşarken senin ölümünü düşündü. nankörüm ben baba. acizim ben baba. seni hala çok seviyorum ben baba. affet beni babam! keşke sen susmasaydın, keşke ben seni konuşmaya zorlamasaydım, keşke sessizliğini paylaşabilseydim. özür dilerim baba. sana layık olamadığım için. ölümünü düşünmek yerine keşke sessizliğinin nedenini düşünseydim.
sen öldün baba gece rüyamda. daha önce de görmüştüm defalarca öldüğünü ama bu başkaydı baba. sahiciydi sanki. rümyamda keşke hiç konuşmasaydı da bir köşede otursaydı ama yaşasaydı dedim baba. utandım defalarca kendimden, çok kötüydü baba. ne olur sen ölme baba, benden önce ölme, tamam hiç konuşma artık benle kabul ama sakın ölme babam '
biz hep dertleşirdik seninle ne zaman terk etti beni dert ortaklığın baba? ben kahramanı olduğum hikayeleri benim bir arkadaşım var o şöyle şöyle yapmış o zaman da böyle böyle olmuş diye değiştirip değiştirip anlattığım zaman mı? hayır, o zaman bile hiç bozuntuya vermez senin arkadaşın şurda hata yapmış, o arkadaşını sezdirmeden uyar tamam mı akıllı kızım derdin. sen ne zaman sustun baba? ne zaman kaçtın benden, annemden, kardeşimden? ne zamandır uzaksın bize? ne vazgeçirdi dünyadan seni böyle? ah babam canım babam!
hep kahramanımdın sen. ilk kez aşık olduğum da bile değişmedi bu. ona da hep seni anlatırdım. hep senle karşılaştırırdım gizli gizli. bence hep kıskanırdı o da seni, o kadar çok duymuştu ki adını tüm ilişki boyunca bir çekincesi olmuştu çocuğun. hep başka bir erkeğin gölgesinde hissetti kendini. baba. babam! çok sevdim ben seni. canımdan çok sevdim. çocuk kalbiyle işte büyük sevdim. o kadar büyüktü ki sığdıramadım kalbime; gözümle sevdim sana bakmaya doyamayarak, kulağımla sevdim keşke bir şeyler anlatsa da dinlesem diye diye, minicik ellerimle sevdim sana kocaman sarılarak, küçücük ayaklarımla sevdim sen uyanma diye uçlarına basarak. ben seni çok sevdim baba. insan hep çok sevdiğini üzermiş ya ben seni çok üzdüm baba. büyüdükçe sevgimi göstermeyerek, sevgimi haketmediğini düşünerek. çok utanıyorum baba! düşündüm sen ölsen ne olur diye hiç bir şey değişmez sandım. evet baba senin balığı ölünce oturup ağlayan kızın sen yaşarken senin ölümünü düşündü. nankörüm ben baba. acizim ben baba. seni hala çok seviyorum ben baba. affet beni babam! keşke sen susmasaydın, keşke ben seni konuşmaya zorlamasaydım, keşke sessizliğini paylaşabilseydim. özür dilerim baba. sana layık olamadığım için. ölümünü düşünmek yerine keşke sessizliğinin nedenini düşünseydim.
sen öldün baba gece rüyamda. daha önce de görmüştüm defalarca öldüğünü ama bu başkaydı baba. sahiciydi sanki. rümyamda keşke hiç konuşmasaydı da bir köşede otursaydı ama yaşasaydı dedim baba. utandım defalarca kendimden, çok kötüydü baba. ne olur sen ölme baba, benden önce ölme, tamam hiç konuşma artık benle kabul ama sakın ölme babam '
değerini kaybedince anladığını kişilik. bir bayram daha geliyor sözlük. gerisini sen düşün artık.
her zaman iyi bir heves kırıcı olmuştur benim için. ya ben çok başarısız bir oğulum onun gözünde ya da o çıtayı fazla yüksek tutmuştur.
ailenin başı, çocuğu olan erkektir. aynı zamanda bir filmin de adıdır. (bkz: the godfather)
hayatımda duyup duyabileceğim en güzel iltifatı yapan adam.
sanırım 5 yaşında falandım ve babama neden bazı günler havanın güneşli bazı günler kapalı olduğunu sormuştum. babam ise bazen güneş doğmadan kalktığım zamanlarda güneşin benim güzelliğimi ve ışığımı kıskanıp saklandığını diğer günlerde güneş doğduktan sonra kalktığım için güneşin kıskançlığını sıcaklığı ile belli ettiğini söylemişti.
sanırım 5 yaşında falandım ve babama neden bazı günler havanın güneşli bazı günler kapalı olduğunu sormuştum. babam ise bazen güneş doğmadan kalktığım zamanlarda güneşin benim güzelliğimi ve ışığımı kıskanıp saklandığını diğer günlerde güneş doğduktan sonra kalktığım için güneşin kıskançlığını sıcaklığı ile belli ettiğini söylemişti.
başarınıza sizden önce sevinen bir şeyi kaybettiğinizde sizden önce sizi eleştiren kişi. hep gereksizdi hala da öyle.
2 yıldır "baba" olup duyamadığım sözdür.
çok üzse de sevmekten vazgeçilemeyen adam. aslında bir erkeğin hayatında bu kategoride olabilecek tek adamdır. özeldir. babadır.
Babamı seviyorum en çok. Bugüne kadar hep yanımda olan babamı. Ne kadar kırıp, üzsemde beni hiç bırakmayan, Hastalandıgımda, agladıgımda benimle beraber ağlayan babamı. Hani erkekler aglamaz derler ya yalan, erkekler en cok sevdikleri için ağlarlar biliyorum. Seni çok seviyorum babaam. Hep yanımda kal, Beni hiç ama hiç terketme.
Elindeki tüm imkanları bizim için seferber eden, yeri gelince anne yeri gelince baba olan o eşsiz insan. Babanın da iyisi kötüsü vardır şüphesiz ki. Ancak bir baba gözlerinizin içine bakabiliyorsa ve kocaman olduğunuz halde sizin sırtınızı sıvazlayıp ilgi gösterebiliyorsa işte o babadır. Anne sevgisinden çok daha karmaşıktır baba sevgisi.. Kimyası çözülmemiş bir sıvı gibi.. işte bundandır ki yetmez genelde babaların ömrü, çocuklarının ona sarılıp sarılıp sevgileri gösterebildiklerini görmesine.. keşfediyoruz bu karmaşık sevgiyi ve geç kalmamak dileğiyle..
öldüğü an intihar etmeyi düşüneceğim fakat yaşarken söylediği laflar nedeniyle de intiharı düşündüren insan...
bu aralar insanı germekte oldukça usta olan yüce kişilik.
o; parayı en çok kazanan olduğu halde, kendisine en az harcayandır.
küçükken hayran olduğun fakat büyüdükçe aslında hayatını mahveden ilk erkek olduğunu fark ettiğin kişi.
o kadar mahveder ki bazıları "baba" kelimesini kullanmak gelmez içinden , başkalarının babalarını kıskanmak gelmez içinden, hatta çocuklar doğurup birini "baba" yapmak bile gelmez içinden.
o kadar mahveder ki bazıları "baba" kelimesini kullanmak gelmez içinden , başkalarının babalarını kıskanmak gelmez içinden, hatta çocuklar doğurup birini "baba" yapmak bile gelmez içinden.
dünyada ki cennetimin tanrısı.
zaman zaman evladına evlat olmaya kalkmıyor mu bazısı, gebertesim geliyor.
baba süpermandir,destekcidir v.s ama babasızlık bambaşkadır. eğerki birde sizi daha 17 nizi bile bitirmeden terkedip (vefaat) gitmişse geride sadece hatıraları kalmışssa çok acıdır. artık o ulaşılmaz,özlenen olmuştur. bir erkek için babasız kalmak çok ama çok zordur.hayatta kendini yanlız hissetirir depresyonlardan depresyon beğenirsiniz. ama ne olursa olsun eğer hala dik ve ayakta durup hayatın bütün yaptıklarına rağmen siktir çekebiliyorsanız işte gerçek baba sizsiniz.! babanızın değerini bilin. kaybedince herşey çok geç oluyor.
kişiye özel peygamberdir.
insana müthiş bi güven verir. arkanda baban varsa, sırtın yere gelmez. allah daha uzun seneler böyle hissettirsin bizleri. babasını kaybedenlere de sabır versin en büyüğünden.
candır. vazgeçilmezdir. iyiki vardır ve hep olsundur, yanı başımızda.
canım babam seni çok seviyorum.
canım babam seni çok seviyorum.
" Benim babam toyota gibi adammm... "
erkek çocuğun ilk kavgası ; kız çocuğun ilk aşkıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar