bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
günlük üretimine göre 3 yıllık petrolü olan ülke.
yıllık üretimine göre 5 yıllık doğalgazı olan ülke.
burada da trabzon' da bulunan uzungöl' ü andıran ama çok daha sakin bir bölge yerleşimi var. crossing lines' ın bir bölümünde ekip avrupa çapında cinayet işleyen bir sniperı burada yakalamıştı. viyana' da sigmund freud eğitim göörmüştür. mozart da bu ülke vatandaşıydı.
minicik tatlı bir ülke. gitmedim bilmiyorum ama viyana senfoni konserlerini izlediğimde bayılıyorum.
adamların tek derdi müzikmiş gibi geliyor.
ordu yok, ekonomik idda yok. eppek, peynir süt idare ediyorlar.
adamların tek derdi müzikmiş gibi geliyor.
ordu yok, ekonomik idda yok. eppek, peynir süt idare ediyorlar.
Türklerin en büyük etnik azınlığı oluşturduğu kara ülkesi, avusturyalılar ise germen * soylu bir millettir.
1956'da Nazi generali tarafından kurulan göçmen karşıtı aşırı sağcı FPÖ, Avusturya'daki seçimlerde birinci parti oldu.
Savaşa giden yolun taşları bir bir döşeniyor.
Dünyada sonradan en zor vatandaşlık veren ülke.
14 yaşına kadar kız çocuklarında (8. sınıfa kadar) türban vb dini sembolleri yasaklamış ülke.
artık kurulu düzeni olan gurbetçi gardaşlarımız çocuklarını ülkemizdeki imam hatiplerde okuturlar bir zahmet.
artık kurulu düzeni olan gurbetçi gardaşlarımız çocuklarını ülkemizdeki imam hatiplerde okuturlar bir zahmet.
türban yasaklandı diye orgazm olan bu tipler işine gelince özgürlük len aq diye meydan meydan gezerler.
sümbül yine başka yerinden anlamışsın yazılanı. adamlar türbanı değil, "tüm dini sembolleri" yasaklamışlar. e senin tabi aura ve yeti dini sembol anlamında "türban" la sınırlı olduğu için anlamaman normal bunu...
ayrıca kısıtlanan bir özgürlük yok. eşitleyici bir düzenleme. hristiyan da aynı, musevi de yehova şahidi de. özgürlükse bu da özgürlük. bak ne yazıyor orada? bu hassasiyeti taşıyanlar ülkemizdeki imam hatip okullarında istedikleri şekilde okutabilirler çocuklarını.
ayrıca kısıtlanan bir özgürlük yok. eşitleyici bir düzenleme. hristiyan da aynı, musevi de yehova şahidi de. özgürlükse bu da özgürlük. bak ne yazıyor orada? bu hassasiyeti taşıyanlar ülkemizdeki imam hatip okullarında istedikleri şekilde okutabilirler çocuklarını.
Hem avusturya da yaşayıp hem de şeriat isterük diye miting yaparsan, avusturya da istiyo şeriat bi de (!!), adam buna bir karşı refleks gösterir. Normal bu.
Noel pazarına arabayla dalıp 11 kişi, 4'ü de çocuk öldüren bi tane alman yok sanırsam, di mi?!... Hep müslüman...ya da noel ağacını yakmaya çalışan yahudi kadın var mı?.. türk başörtülü çok var...
Esas sorulması gereken soru, müslümanlar neden bu kadar kana susamış caniler?!...
Noel pazarına arabayla dalıp 11 kişi, 4'ü de çocuk öldüren bi tane alman yok sanırsam, di mi?!... Hep müslüman...ya da noel ağacını yakmaya çalışan yahudi kadın var mı?.. türk başörtülü çok var...
Esas sorulması gereken soru, müslümanlar neden bu kadar kana susamış caniler?!...
şeriat isterük diyenler bence kıskançlıktan istiyorlar ya.
kendileri kısıtlanınca millet de kısıtlansın istiyorlar.
din min bahane aslında.
kendileri kısıtlanınca millet de kısıtlansın istiyorlar.
din min bahane aslında.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar