bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- venezuela6
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- demet evgar10
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yanlış yapması3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- alan greenspan3
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- bir insanı sevmek11
- aşure2
- am okşama4
- zippo2
- kazım koyuncu2
- pozantı2
- cips alırken utanmak2
- dünya11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- panter emel2
- evde kaş bıyık alımı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- futbol17
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- her gün poğaça simit yemek2
günlük üretimine göre 3 yıllık petrolü olan ülke.
yıllık üretimine göre 5 yıllık doğalgazı olan ülke.
burada da trabzon' da bulunan uzungöl' ü andıran ama çok daha sakin bir bölge yerleşimi var. crossing lines' ın bir bölümünde ekip avrupa çapında cinayet işleyen bir sniperı burada yakalamıştı. viyana' da sigmund freud eğitim göörmüştür. mozart da bu ülke vatandaşıydı.
minicik tatlı bir ülke. gitmedim bilmiyorum ama viyana senfoni konserlerini izlediğimde bayılıyorum.
adamların tek derdi müzikmiş gibi geliyor.
ordu yok, ekonomik idda yok. eppek, peynir süt idare ediyorlar.
adamların tek derdi müzikmiş gibi geliyor.
ordu yok, ekonomik idda yok. eppek, peynir süt idare ediyorlar.
Türklerin en büyük etnik azınlığı oluşturduğu kara ülkesi, avusturyalılar ise germen * soylu bir millettir.
1956'da Nazi generali tarafından kurulan göçmen karşıtı aşırı sağcı FPÖ, Avusturya'daki seçimlerde birinci parti oldu.
Savaşa giden yolun taşları bir bir döşeniyor.
Dünyada sonradan en zor vatandaşlık veren ülke.
14 yaşına kadar kız çocuklarında (8. sınıfa kadar) türban vb dini sembolleri yasaklamış ülke.
artık kurulu düzeni olan gurbetçi gardaşlarımız çocuklarını ülkemizdeki imam hatiplerde okuturlar bir zahmet.
artık kurulu düzeni olan gurbetçi gardaşlarımız çocuklarını ülkemizdeki imam hatiplerde okuturlar bir zahmet.
türban yasaklandı diye orgazm olan bu tipler işine gelince özgürlük len aq diye meydan meydan gezerler.
sümbül yine başka yerinden anlamışsın yazılanı. adamlar türbanı değil, "tüm dini sembolleri" yasaklamışlar. e senin tabi aura ve yeti dini sembol anlamında "türban" la sınırlı olduğu için anlamaman normal bunu...
ayrıca kısıtlanan bir özgürlük yok. eşitleyici bir düzenleme. hristiyan da aynı, musevi de yehova şahidi de. özgürlükse bu da özgürlük. bak ne yazıyor orada? bu hassasiyeti taşıyanlar ülkemizdeki imam hatip okullarında istedikleri şekilde okutabilirler çocuklarını.
ayrıca kısıtlanan bir özgürlük yok. eşitleyici bir düzenleme. hristiyan da aynı, musevi de yehova şahidi de. özgürlükse bu da özgürlük. bak ne yazıyor orada? bu hassasiyeti taşıyanlar ülkemizdeki imam hatip okullarında istedikleri şekilde okutabilirler çocuklarını.
Hem avusturya da yaşayıp hem de şeriat isterük diye miting yaparsan, avusturya da istiyo şeriat bi de (!!), adam buna bir karşı refleks gösterir. Normal bu.
Noel pazarına arabayla dalıp 11 kişi, 4'ü de çocuk öldüren bi tane alman yok sanırsam, di mi?!... Hep müslüman...ya da noel ağacını yakmaya çalışan yahudi kadın var mı?.. türk başörtülü çok var...
Esas sorulması gereken soru, müslümanlar neden bu kadar kana susamış caniler?!...
Noel pazarına arabayla dalıp 11 kişi, 4'ü de çocuk öldüren bi tane alman yok sanırsam, di mi?!... Hep müslüman...ya da noel ağacını yakmaya çalışan yahudi kadın var mı?.. türk başörtülü çok var...
Esas sorulması gereken soru, müslümanlar neden bu kadar kana susamış caniler?!...
şeriat isterük diyenler bence kıskançlıktan istiyorlar ya.
kendileri kısıtlanınca millet de kısıtlansın istiyorlar.
din min bahane aslında.
kendileri kısıtlanınca millet de kısıtlansın istiyorlar.
din min bahane aslında.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar