avusturya

minicik tatlı bir ülke. gitmedim bilmiyorum ama viyana senfoni konserlerini izlediğimde bayılıyorum.
adamların tek derdi müzikmiş gibi geliyor.
ordu yok, ekonomik idda yok. eppek, peynir süt idare ediyorlar.
© copyright 2005 - 2026