bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yazarların iyi olduğu konular9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- true nun çaylak olması9
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- feminist sloganı2
- neden herkes evleniyor hala2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- velvet26
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kemalist dünya19
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- dedehatun'un elleri2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- 2026 dünya kupası25
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
Çarşamba günü tekrardan hasret ile varacağım şehir. sevgili Antalyada ikamet eden yazarlar ile çılgın bir zirve yapabiliriz.
varoş ve kepaze bir il. anca kütahya, uşak gibi illerle mukayese edilebilir.
Kırmızı ışıkları ile beni delirtse de yine bulunmaktan haz aldığım güzel şehir. Şu meltem köprüsünü de temiz tutalım piçler.
O kadar özledim ki tam 5 ay oldu ayrılalı.
Yazın oradayım bekleeeyin beniiii.
ilk işim kaleiçinde karlama yemek olacak.
Yazın oradayım bekleeeyin beniiii.
ilk işim kaleiçinde karlama yemek olacak.
an itibariyle bulunduğum şehir. 2 saat önce istanbul'daki dondurucu soğuk ve yağan doluya nazaran havası gayet ılık ve güzel. canım Antalya
Yazları sıcak ve kurak ama kışları ılık ve yağışlı değil sadece... arada fırtınalı, bol gök gürültülü, ve bolca yağışlı geçer kışlar. Bazen 2-3 gün belki 4-5 gün güneşi görmediğiniz olur.
Yarın kavuşacağım şehir. istanbulunuz, karınız, kışınız sizin olsun. Gündüzleri 14-17 derece olan bir yere gidiyorum büyük şans lan.
Merkezde (kaleiçi ve civarı) fırtına falan Yok ama baya soğuk amk. Neyse ki cumartesi sıcaklaşıyor.
hayatımın dört senesini geçirdiğim şehir.
türkiyenin en güzel,dünyanın da ilk 3'e girecek güzellikte şehirlerinden biri.bazen mezun olunca direk antalyaya mı taşısam tüm hayatımı diye düşünmüyor değilim.
Turizmden başka iş kolu olmayan koca şehir.
Maalesef sanayii falan olmadığı için herkes turizme muhtaç bir hayat sürüyor.
Edit: eksileyenler turizmden ekmek yemiyor herhalde.
Maalesef sanayii falan olmadığı için herkes turizme muhtaç bir hayat sürüyor.
Edit: eksileyenler turizmden ekmek yemiyor herhalde.
Kahvaltı için dışarıya gittim , çok soğuktu lann!!!
belek'te hava fırtınasız, yağışsız ama kapalı. yazarların bahsettiği fırtına ya alanya taraflarında ya da ben birde uyandığım için dinmiş havayı gördüm.
Antalyadaki soğuk tanımı 10 derece havaya buz gibi demek arkadaşlar. Ankara, Sivas gibi illerdeki arkadaşlar garipsemesin.
Antalyadaki soğuk tanımı 10 derece havaya buz gibi demek arkadaşlar. Ankara, Sivas gibi illerdeki arkadaşlar garipsemesin.
Hava çok soğuk falan yazmışlar. Ankara ayazını yıllardır yiyen bir insan olarak Antalya'nın soğuk olmasını garipsedim. Nasıl bir soğuk acaba söz konusu olan?
yaz gelsede 2 turist götü görsek bu nedir arkadaş yaa.
kutsal cumartesinde bir başka güzel, bir başka sıcak olan şehir. hava takribi 15 derece. havuza girerim muhtemelen birazdan akşam eğlencesi öncesi.
içinde yaşadığım şehir.
Zannedilenin aksine, sahilde içip tepinen turistik kitle dışında halkı inançlı, iyiliğe yatkın bir şehirdir. Zibidilerin çoğu farketmez bile. Ama o diskoların barların güvenliğindeşusunda busunda çalışan ve arada arka tarafa gidip beş vakit namazını kılan bir sürü genç tanıyorum.
Kışı, baharı yazından daha güzel ve daha yeşildir.
Zannedilenin aksine, sahilde içip tepinen turistik kitle dışında halkı inançlı, iyiliğe yatkın bir şehirdir. Zibidilerin çoğu farketmez bile. Ama o diskoların barların güvenliğindeşusunda busunda çalışan ve arada arka tarafa gidip beş vakit namazını kılan bir sürü genç tanıyorum.
Kışı, baharı yazından daha güzel ve daha yeşildir.
görsel
gündüzü başka gecesi başka.
gündüzü başka gecesi başka.
Tam da şu havada orada kaleiçinde olunması gereken yer.
O kadar özledim ki anlatamam.
Hele karlaması of of.
Yazın kesin gitmeliyim.
O kadar özledim ki anlatamam.
Hele karlaması of of.
Yazın kesin gitmeliyim.
çok kızgınım dışında yaşıyor, teğet bile geçmiyorum. şükür erhamdürillah.
bi dolma meyhane'yi özledim lan.
bi dolma meyhane'yi özledim lan.
avrupa'nın 4. büyük akıllı kenti oldu/olmak üzere/olacak.
link:
https://www.turksat.com.t...nt-projesi-hayata-geciyor
link:
https://www.turksat.com.t...nt-projesi-hayata-geciyor
Hiç şüphesiz ki dünyanın en güzel yeridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar