bugün
- kemalist dünya7
- allah5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi4
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- sözlüğün tadının kaçması4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
istanbullular için ankara iyi kalpli bir üvey anneyken, ankaralılar için istanbul başkasının çocuğu gibidir, gülünce seversin ağlayınca bırakıp kaçmak istersin.
seneler sonrasında gittiğim (belki bir 8 sene olmuştur) çok değişmiş/gelişmiş * şehir, adeta bambaşka yerlere gittim..
an itibariyle sağanak başlamış şehirdir, sığınaklar bu taraftan.
https://www.youtube.com/watch?v=6i2siwz1QM0
burda doğdum burda büyüdüm burda yaşıyorum. hayatım pek güzel olmadı hiç. ankararanın suçu mu? değil. ama çok anı birikti gitmek istiyorum artık.
burda doğdum burda büyüdüm burda yaşıyorum. hayatım pek güzel olmadı hiç. ankararanın suçu mu? değil. ama çok anı birikti gitmek istiyorum artık.
yine kapkara.
biz angarada denizi görmek için göğe bakıyoruz göğe. Şehrimizin renkleri sevdiğimizin gözlerinde olduğundan gridir
hakkında istanbul'dan daha çok entry girilmesi beni şaşırtan şehir. onu çekici ve konuşulur kılan ne ise 20 yıldır yaşamama rağmen o sebebi bulamadım. iste bu bir dramdır.
Gözüme güzel gelmeye başlayan şehir.
Minik minik tepeleri, seyre değer manzaraları.. Güzelmişse demek ki.
Minik minik tepeleri, seyre değer manzaraları.. Güzelmişse demek ki.
kurak, susuz ve yalnız fakat bir o kadar da nemli ve ıslak bir şehir oldu, son günlerde. kalabalıklaştı. kaldıramadı çokluğu, fazlalılığı. zayıfladı, cılızlaştı. belki de bitmeye yüz tuttu. ne eski hali kaldı, ne de çağ atladı!
bırakın anlatmayın merak etsinler.
Antalya'da geçen 4 sene sonrasında nasıl yaşayacağımı bilemeyeceğim şehir.
Ego kartımdaki eksik 10 kuruş için yürümek zorunda kalıp ustune de bi anda bastıran sağanak yüzünden donuma kadar ıslandim. Yarım saattir melihe kufrediyorum.
Edit: bi dolu eksikti agu.
Edit: bi dolu eksikti agu.
Yaşadigim şehir. Keske istanbul da olsaydım.
istanbul' dan, ankara' ya gelen kişi ile ankara' lı arasındaki ufak bir diyalog;
- bu ankara' da da bir şey yok arkadaş nereye gidip gezelim?
+ ankamall var, parklar var, kızılay var, gecesinde pavyon var, avm' si var...
- onların hepsi zaten bizim ilçede vardı.
- bu ankara' da da bir şey yok arkadaş nereye gidip gezelim?
+ ankamall var, parklar var, kızılay var, gecesinde pavyon var, avm' si var...
- onların hepsi zaten bizim ilçede vardı.
Ne kadar gri o kadar soğuk. Hasretim nazlı da olsa ankara, içimi üşütüyorsun. Ne zaman seveceğim ben seni?
Afrika, Asya ve Orta Doğu'yu saymazsak, Dünya'nın en kötü toplu taşımasına sahip Başkent'idir. Dünya'nın en iyi 10 ekonomisine girmeye çalışan bir ülke olunca Avrupa'dan sayalım dedik coğrafi olarak.
Akşam 23.00'dan sonra otobüs, dolmuş bulamazsınız 00.00 olduğunda ise 1800'lü yıllarda ki ABD-Londra-Moskova-Paris metro hatlarının 100'de 1'i kadar olan raylı sistem de kapanır.
çankaya semti ve oranın halkı olmasa, yaşanacak bir şehir değil. adana gibidir, adana'dan farkı bıçaklanmaz direkt silah ile öldürülebilirsiniz ''ne bakıyon'' olayı yüzünden mesela. bir de sahte marka eşofman altı ve el de tespihli varoş 15-28 yaş arası erkek çoktur maalesef, bizlerin adı da kötüye çıkıyor sonra.
Akşam 23.00'dan sonra otobüs, dolmuş bulamazsınız 00.00 olduğunda ise 1800'lü yıllarda ki ABD-Londra-Moskova-Paris metro hatlarının 100'de 1'i kadar olan raylı sistem de kapanır.
çankaya semti ve oranın halkı olmasa, yaşanacak bir şehir değil. adana gibidir, adana'dan farkı bıçaklanmaz direkt silah ile öldürülebilirsiniz ''ne bakıyon'' olayı yüzünden mesela. bir de sahte marka eşofman altı ve el de tespihli varoş 15-28 yaş arası erkek çoktur maalesef, bizlerin adı da kötüye çıkıyor sonra.
Başlığı görünce kesin bir şey yağıyordur tahminlerini doğru çıkartan şehir.*
mayıs'ta tekrar gidip, göreceğim şehir. gri demeyeceğim soğuk demeyeceğim. ben gittiğimde gayet sıcak, güneşli ve masmaviydi.
gri şehir, memur şehri gibi ünvanları olan ülkemizin başkentidir. okul bittikten sonra 2009 yılının sonunda yedek subay askerlik için geldiğim ve sonrasında hayatımın iş bulma, söz, nişan, evlilik ve baba olma(2 kez) evrelerini yaşadığım şehirdir.
Havası bugün de tuhaf olan şehir.
Benim için her zaman ilklerin şehridir ve tabi ki bir çok sonların da .
An itibarı ile soğuğunu yüzüme yüzüme vuran şehir.
turkiyenin cografi olarak merkezinde oldugu icin baskent ilan edilmis olan sehir.
Hadi ya eyvah eyvah demek isterim. Biz izmir de denize girmek üzereyiz. Az daha var ama çeşme akar agadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar