bugün

ankara

Ego kartımdaki eksik 10 kuruş için yürümek zorunda kalıp ustune de bi anda bastıran sağanak yüzünden donuma kadar ıslandim. Yarım saattir melihe kufrediyorum.
Edit: bi dolu eksikti agu.
© copyright 2005 - 2026