bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- chp den akp'ye jet geçiş2
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 1 euro 52 93 tl2
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- tekerlek kaşar4
soğuk daha soğuk çok soğuk gibi kavramları barındıran.
her yerini gri binalar sarmış, kasvetli bir memuriyet havasında olan şehir.
sevemiyorum bir türlü ancak; kızılayda biraz tur atmak, karanfil sokakta bir kaç sahaf ve kitapçı gezdikten sonra bir sigara ve kahve içip keyfimi yerine getirebilir.
sen yine çok yaşa ankara!
her yerini gri binalar sarmış, kasvetli bir memuriyet havasında olan şehir.
sevemiyorum bir türlü ancak; kızılayda biraz tur atmak, karanfil sokakta bir kaç sahaf ve kitapçı gezdikten sonra bir sigara ve kahve içip keyfimi yerine getirebilir.
sen yine çok yaşa ankara!
soğuktur, dışardan gelenler için albenisi yoktur belki ama, başkenttir, anıtkabirin olduğu şehirdir, türkiye cumhuriyetinin kalbidir ve alıştıktan sonra terketmesi zor gelen bir şehirdir. istanbulun tarihi, izmirin albenisine sahip değildir ama başkenttir, vazgeçilmezdir ankara.
sağlı sollu bütün kapıları açık ev gibi inanılmaz cereyan yapıyor bu aralar. belime belime nasıl vurdu soğuk gördün mü ahretlik?
metin üstündağ'ın bir yazısında " uzaydaki en çirkin yer" diye tanımladığı şehir. geçen arabayla giderken dikkatle baktım. cidden güzelliğe dair tek bir şey yok. kendini tekrar eden ruhsuz, kimliksiz semtler, beton, gri...
çirkin.
çirkin.
güzel insanların yaşadığı güzel yer.
burda güzellikten ne anladığın da çok önemli. güzellik geçicidir. as olan ruh güzelliğidir.
22 senedir kente hükmeden melo hanedanlığı bile elinden geleni ardına koymuyor, ama tam olarak bozmayı başaramadı bu güzelliği.
konya ve eskişehir yollarının kenarlarına yaplan çoğu doldurulamayan yüksek ve çirkin binalar silüetinin ebesini sikti. bunları şimdi kamuya ittiriyorlar yüksek kiralarla.
rant aşkına kocaman beton bir köye dönüştürme cabaları tam gaz devam ediyor.kültürel olarak çölleştirme cabaları yine devam ediyor.
ama buraya kadar.
burası mustafa kemal atatürk'ün şehridir.bir ülkenin kurtuluşunun ve kuruluşunun ruhu vardır. başı kıçı belli olmayan köhne bizansın çürümüşlüğü, insanı yutan devasa kaosu burda yoktur. denizi yoktur ama güzel insanı çoktur. istanbulluların, düşlükleri o beton denizlerinin içinde o denize kaç km öteden baktıklarını da iyi biliriz.
bu gidişle istanbul'u yöneten kafalar, boğazı betonla döşeyip geniş bir otoban yaparlar.
ankara'nın silüetinin içine edebilir, bedenini ele geçirebilirler ama ruhunu geçiremezler.
herşey Bir bu melo denen heriften kurtulmasına bakıyor. ankara da bir gün yılmaz büyükerşen'ine kavuşacak. hakettiği günlere dönecek.
burda güzellikten ne anladığın da çok önemli. güzellik geçicidir. as olan ruh güzelliğidir.
22 senedir kente hükmeden melo hanedanlığı bile elinden geleni ardına koymuyor, ama tam olarak bozmayı başaramadı bu güzelliği.
konya ve eskişehir yollarının kenarlarına yaplan çoğu doldurulamayan yüksek ve çirkin binalar silüetinin ebesini sikti. bunları şimdi kamuya ittiriyorlar yüksek kiralarla.
rant aşkına kocaman beton bir köye dönüştürme cabaları tam gaz devam ediyor.kültürel olarak çölleştirme cabaları yine devam ediyor.
ama buraya kadar.
burası mustafa kemal atatürk'ün şehridir.bir ülkenin kurtuluşunun ve kuruluşunun ruhu vardır. başı kıçı belli olmayan köhne bizansın çürümüşlüğü, insanı yutan devasa kaosu burda yoktur. denizi yoktur ama güzel insanı çoktur. istanbulluların, düşlükleri o beton denizlerinin içinde o denize kaç km öteden baktıklarını da iyi biliriz.
bu gidişle istanbul'u yöneten kafalar, boğazı betonla döşeyip geniş bir otoban yaparlar.
ankara'nın silüetinin içine edebilir, bedenini ele geçirebilirler ama ruhunu geçiremezler.
herşey Bir bu melo denen heriften kurtulmasına bakıyor. ankara da bir gün yılmaz büyükerşen'ine kavuşacak. hakettiği günlere dönecek.
soğuktan ellerimi çatlatan şehir.kurtulmak için gün sayıyorum.
Ruhsuz,gri,resmiyet kokan,memur kenti , yaşanmayacak şehirdir.Kısaca en boktan şehirlerde başı çekebilir.Kuru ayazı Ve denize çıkmayan sokakları ile bir istanbullunun 3 gün bile dayanamayacağı şehirdir.
Hislerini ifade edemeyen, içine kapanık bir şehirdir, hava buz gibidir kar yağmaz, kapalıdır yağmur yağmaz, kendini tutarda tutar ve sonra birden patlar ve dökülür.
Kimsenin sevmediği gri, kasvetli vs diyerek kötülediği türkiye cumhuriyeti'nin başkenti.
Ben ise toplam 3 5 kere gitmeme rağmen ankara denince iç geçirenlerdenim.
Ankara iyidir.
Ben ise toplam 3 5 kere gitmeme rağmen ankara denince iç geçirenlerdenim.
Ankara iyidir.
Başkent olmasaydı, Çorum gibi bi görünüşe, uçsuz bucaksız ve düşük nüfuslu bir şehir olurdu büyük ihtimal. Neyse ki Başkent adını aldığı için bu özelliklerden yok.
kekosuyla ünlü ilimiz..
çorumun başkent hali gibidir adeta..
çorumun başkent hali gibidir adeta..
her yol samsuna çıkarmışcasına bol bol tabelasını görürsünüz.
ah acaba hala orada mısın, doğurdun mu, evde misin çalışıyor musun.
pöf..
pöf..
Galaksideki en güzel kızların serpildiği şehir.
Bugün döndüğüm şehrim. Her geçen gün daha da yabancılaşmaktayım. Ne kadar kalabalık artık. "Buralar eskiden hep tarlaydı" kişisiyim.
hamamönü'nden kızılay meydanına gidene kadar kaldırımlardan envai çeşit travestinin, orospunun numarasına denk geldim bu nedir yahu. ulan koskoca mitingler oluyor, ardında bu kadar çöp bırakmıyor yazık be. çoluk çocuk, ana baba geçiyor o kaldırımlardan amk!
içindeyken bile özlenen şehir.
martta zirve var haberiniz ola.
martta zirve var haberiniz ola.
3 yıldır mecburiyetten yaşadığım bi yer dostlar haricinde o şehirde yaşamak adamı delirtir.
Toplu halde kafayı yiyeceğimiz şehir.
soğuk, ciddi ama düzenli şehirdir. vatanımızın göbeği, umutların neşesi, vatandaşın güvenidir.
delisi de velisi de az gibi duruyor.
delisi de velisi de az gibi duruyor.
Dostlar haricinde her şehirde yaşam adamı delirtir dedirten şehirdir. Deniz kıyısı bir şehirden Ankara'ya okumaya gelmiş biri olarak söylüyorum ki lütfen sağlam bir arkadaş çevreniz yoksa ankarayı b.klamayın.
Başkent olmasaymis sıradan bir Anadolu şehri olurmuş. Atatürk e sukretsinler bence.
bugün yine döndüğüm şehir. sıktı artık. fazla kalabalık.
görsel
an itibarı ile orrayn olduğum şehir. kar yok bu nası ankara ank.
an itibarı ile orrayn olduğum şehir. kar yok bu nası ankara ank.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar